виж си масите по купето и между купето и двигателя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при старт на JTD105
Collapse
X
-
ogi28b написа:Преди малко тествах - при възможно най-бавно въртене на ключа от контакт към старт - токът не прекъсва нито за миг. Продължи да тестваш по този начин, като все пак провериш и останалите неща, които съветват колегите.
Коментар
-
janyboy написа:ogi28b написа:Преди малко тествах - при възможно най-бавно въртене на ключа от контакт към старт - токът не прекъсва нито за миг. Продължи да тестваш по този начин, като все пак провериш и останалите неща, които съветват колегите.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Reptile написа:janyboy написа:ogi28b написа:Преди малко тествах - при възможно най-бавно въртене на ключа от контакт към старт - токът не прекъсва нито за миг. Продължи да тестваш по този начин, като все пак провериш и останалите неща, които съветват колегите.
Коментар
-
janyboy написа:Днес на всяко палене ми го прави тоя номер.То нали в унисон с хубавото време....Може ли да е от някое реле?Ако не е акумолатор,ако не е клеморед,какво друго може да е?Много ме дразни като прави така
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:janyboy написа:Днес на всяко палене ми го прави тоя номер.То нали в унисон с хубавото време....Може ли да е от някое реле?Ако не е акумолатор,ако не е клеморед,какво друго може да е?Много ме дразни като прави така
Коментар
-
Ако акумулатора върти енергично,особено сега на студено,не е в него проблема.Отваряш капака под волана с достъп до контактния ключ.Ползваш най обикновен и прост мултицет на обхват 20 в.Намираш с мерене кабела който доставя 12 волта от АК,след това подаваш контакт на един от кабелите ще ти се появи 12 в-това е клема 15,кочто захранва табло,контролер и почти всичко,въртиш леко ключа в посока стартиране и наблюдаваш напрежението от кл.15 .До включване на стартера не трябва да се губи напрежението от ключа.Ако това е така,а в същото време ти гаснат лампите на таблото,то значи че в ключа не е проблема.
Коментар
-
emzo написа:@janyboy - отиде ли за проверка на акумулатора ? Или просто го изключи като вариант ?Може и да греша, но аз имах същия проблем със скапан акумулатор.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Ако акумулатора върти енергично,особено сега на студено,не е в него проблема.Отваряш капака под волана с достъп до контактния ключ.Ползваш най обикновен и прост мултицет на обхват 20 в.Намираш с мерене кабела който доставя 12 волта от АК,след това подаваш контакт на един от кабелите ще ти се появи 12 в-това е клема 15,кочто захранва табло,контролер и почти всичко,въртиш леко ключа в посока стартиране и наблюдаваш напрежението от кл.15 .До включване на стартера не трябва да се губи напрежението от ключа.Ако това е така,а в същото време ти гаснат лампите на таблото,то значи че в ключа не е проблема.
Коментар
-
janyboy написа:Stefan Hadjov написа:Ако акумулатора върти енергично,особено сега на студено,не е в него проблема.Отваряш капака под волана с достъп до контактния ключ.Ползваш най обикновен и прост мултицет на обхват 20 в.Намираш с мерене кабела който доставя 12 волта от АК,след това подаваш контакт на един от кабелите ще ти се появи 12 в-това е клема 15,кочто захранва табло,контролер и почти всичко,въртиш леко ключа в посока стартиране и наблюдаваш напрежението от кл.15 .До включване на стартера не трябва да се губи напрежението от ключа.Ако това е така,а в същото време ти гаснат лампите на таблото,то значи че в ключа не е проблема.
Коментар
-
Ти нямаше ли свещи в антифриза? Ако имаш - 13.90 е добро зареждане при току-що запален двигател. Измери го когато е добре загряла колата, и нищо не работи - трябва да вдигне поне на 14.2Самия акумулатор е добре да го премериш с аерометър, може би има нужда от един хубав цикъл на бавно разреждане и зареждане.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар