Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при старт на JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    виж си масите по купето и между купето и двигателя
    В сервиза съм!

    Коментар


      #17
      Преди малко тествах - при възможно най-бавно въртене на ключа от контакт към старт - токът не прекъсва нито за миг. Продължи да тестваш по този начин, като все пак провериш и останалите неща, които съветват колегите.

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        Преди малко тествах - при възможно най-бавно въртене на ключа от контакт към старт - токът не прекъсва нито за миг. Продължи да тестваш по този начин, като все пак провериш и останалите неща, които съветват колегите.
        Оги,и при мен токът не прекъсва.Сутринта пак ми го направи тоя номер.А преди малко -не.Акумолаторът не съм го мерил че в момента не разполагам с измервателно средство.Но мисля че не е от него.

        Коментар


          #19
          janyboy написа:
          ogi28b написа:
          Преди малко тествах - при възможно най-бавно въртене на ключа от контакт към старт - токът не прекъсва нито за миг. Продължи да тестваш по този начин, като все пак провериш и останалите неща, които съветват колегите.
          Оги,и при мен токът не прекъсва.Сутринта пак ми го направи тоя номер.А преди малко -не.Акумолаторът не съм го мерил че в момента не разполагам с измервателно средство.Но мисля че не е от него.
          Ако е по-евтин акомулатор и в най-студените дни е престоял десетина дни без да я караш, може да се скапе, при голяма консумация.
          Fiat Marea JTD 105 09.2000г

          Коментар


            #20
            Reptile написа:
            janyboy написа:
            ogi28b написа:
            Преди малко тествах - при възможно най-бавно въртене на ключа от контакт към старт - токът не прекъсва нито за миг. Продължи да тестваш по този начин, като все пак провериш и останалите неща, които съветват колегите.
            Оги,и при мен токът не прекъсва.Сутринта пак ми го направи тоя номер.А преди малко -не.Акумолаторът не съм го мерил че в момента не разполагам с измервателно средство.Но мисля че не е от него.
            Ако е по-евтин акомулатор и в най-студените дни е престоял десетина дни без да я караш, може да се скапе, при голяма консумация.
            Ми Монбат е 62AH.Колата се кара всеки ден.Днес на всяко палене ми го прави тоя номер.То нали в унисон с хубавото време....Може ли да е от някое реле?Ако не е акумолатор,ако не е клеморед,какво друго може да е?Много ме дразни като прави така

            Коментар


              #21
              janyboy написа:
              Днес на всяко палене ми го прави тоя номер.То нали в унисон с хубавото време....Може ли да е от някое реле?Ако не е акумолатор,ако не е клеморед,какво друго може да е?Много ме дразни като прави така
              В първия ти пост твърдиш че го прави само на студен двигател,а в последния че цял ден ти го прави при всяко запалване.Кое е верното??Недей да промвняш условията на гатанката в движение,защото се променя отговора.Почти не е възможно да е от реле,ако не се променя захранването му или операционото му напрежение.Ако го прави независимо на топло и студено,вероятно може да има износване на гърбицата която превключва контактните елементи на стартовия ключ.Трябва да се направи измерване на изходящите напрежения от ключа в момент на превключване.Тогава ще стане ясно дали ще си купуваш нов контактен превключвател.

              Коментар


                #22
                Stefan Hadjov написа:
                janyboy написа:
                Днес на всяко палене ми го прави тоя номер.То нали в унисон с хубавото време....Може ли да е от някое реле?Ако не е акумолатор,ако не е клеморед,какво друго може да е?Много ме дразни като прави така
                В първия ти пост твърдиш че го прави само на студен двигател,а в последния че цял ден ти го прави при всяко запалване.Кое е верното??Недей да промвняш условията на гатанката в движение,защото се променя отговора.Почти не е възможно да е от реле,ако не се променя захранването му или операционото му напрежение.Ако го прави независимо на топло и студено,вероятно може да има износване на гърбицата която превключва контактните елементи на стартовия ключ.Трябва да се направи измерване на изходящите напрежения от ключа в момент на превключване.Тогава ще стане ясно дали ще си купуваш нов контактен превключвател.
                Ми,колега,какво да ти кажа,то ако аз променях условията в гатанката-добре.Ама лошото е че гатанката е с динамично променящи се условия, които по никакъв начин не зависят от мен.Аз само съобщавам това което съм видял.Та щом питаш кое е вЯрното твърдение от двете ти казвам веднага-и двете.Кажи сега какви трябва да бъдат изходящите напрежения на клемореда,за да ми стане ясно за смяна ли е.Мерси.

                Коментар


                  #23
                  @janyboy - отиде ли за проверка на акумулатора ? Или просто го изключи като вариант ?Може и да греша, но аз имах същия проблем със скапан акумулатор.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    Ако акумулатора върти енергично,особено сега на студено,не е в него проблема.Отваряш капака под волана с достъп до контактния ключ.Ползваш най обикновен и прост мултицет на обхват 20 в.Намираш с мерене кабела който доставя 12 волта от АК,след това подаваш контакт на един от кабелите ще ти се появи 12 в-това е клема 15,кочто захранва табло,контролер и почти всичко,въртиш леко ключа в посока стартиране и наблюдаваш напрежението от кл.15 .До включване на стартера не трябва да се губи напрежението от ключа.Ако това е така,а в същото време ти гаснат лампите на таблото,то значи че в ключа не е проблема.

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      @janyboy - отиде ли за проверка на акумулатора ? Или просто го изключи като вариант ?Може и да греша, но аз имах същия проблем със скапан акумулатор.
                      Не съм го мерил още.Но мисля че не е от него.Но при първа възможност ще го измеря.Колко В трябва да има читав акумолатор на клемите(на изгасен мотор и съответно на запален)?

                      Коментар


                        #26
                        Stefan Hadjov написа:
                        Ако акумулатора върти енергично,особено сега на студено,не е в него проблема.Отваряш капака под волана с достъп до контактния ключ.Ползваш най обикновен и прост мултицет на обхват 20 в.Намираш с мерене кабела който доставя 12 волта от АК,след това подаваш контакт на един от кабелите ще ти се появи 12 в-това е клема 15,кочто захранва табло,контролер и почти всичко,въртиш леко ключа в посока стартиране и наблюдаваш напрежението от кл.15 .До включване на стартера не трябва да се губи напрежението от ключа.Ако това е така,а в същото време ти гаснат лампите на таблото,то значи че в ключа не е проблема.
                        Върти си супер.Да ще ползвам прост китайски мултицет за 7 лв..Значи намирам клема 15 и следя да няма пад в напрежението докато въртя.Мерси.Да се пооправи малко времето и се заемам със случая по сериозно че сега все не ми остава време.

                        Коментар


                          #27
                          janyboy написа:
                          Stefan Hadjov написа:
                          Ако акумулатора върти енергично,особено сега на студено,не е в него проблема.Отваряш капака под волана с достъп до контактния ключ.Ползваш най обикновен и прост мултицет на обхват 20 в.Намираш с мерене кабела който доставя 12 волта от АК,след това подаваш контакт на един от кабелите ще ти се появи 12 в-това е клема 15,кочто захранва табло,контролер и почти всичко,въртиш леко ключа в посока стартиране и наблюдаваш напрежението от кл.15 .До включване на стартера не трябва да се губи напрежението от ключа.Ако това е така,а в същото време ти гаснат лампите на таблото,то значи че в ключа не е проблема.
                          Върти си супер.Да ще ползвам прост китайски мултицет за 7 лв..Значи намирам клема 15 и следя да няма пад в напрежението докато въртя.Мерси.Да се пооправи малко времето и се заемам със случая по сериозно че сега все не ми остава време.
                          Пояснение:Не трябва да имаш пад на напрежение до момента на включване на стартера.След включването му,не може да нямаш пад,защото консумацията е огромна-стартер,свещи разни и др.консуматори.Но по време на въртене на стартера не трябва напрежението да е под 9 волта/това е супер-долна граница/.Ако е под 9 в,значи акумулатора не е добре зареден или капацитета му е малък/стар акумулатор/.Добрия акумулатор не пада под 10-10,5 волта.

                          Коментар


                            #28
                            Мерси за пояснението,колега Хаджов

                            Коментар


                              #29
                              Замерих акумолатора-на изгасен мотор 12.40 В,на празен ход-13.90 В.Това добре ли е?Този уикенд ще замеря и клемореда.Ама май отива на нов клеморед.

                              Коментар


                                #30
                                Ти нямаше ли свещи в антифриза? Ако имаш - 13.90 е добро зареждане при току-що запален двигател. Измери го когато е добре загряла колата, и нищо не работи - трябва да вдигне поне на 14.2Самия акумулатор е добре да го премериш с аерометър, може би има нужда от един хубав цикъл на бавно разреждане и зареждане.

                                Коментар

                                Working...
                                X