Аз не съм съгласен с този тест. Има много неща които могат да предизвикат голям пад и в същото време акумулатора да си е читав. Има си уред с който се извършва замерването, топлата вода няма да я откриеш втори път.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при старт на JTD105
Collapse
X
-
chaveto написа:Аз не съм съгласен с този тест. Има много неща които могат да предизвикат голям пад и в същото време акумулатора да си е читав. Има си уред с който се извършва замерването, топлата вода няма да я откриеш втори път.
Коментар
-
Колеги, да коментирате това клипче ?http://www.youtube.com/watch?v=ms4hbOnun_kF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Колеги, да коментирате това клипче ? ..Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
emzo написа:Колеги, да коментирате това клипче ?http://www.youtube.com/watch?v=ms4hbOnun_kFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:emzo написа:Колеги, да коментирате това клипче ?http://www.youtube.com/watch?v=ms4hbOnun_k
Коментар
-
Моята Брава при загрял двигател пали точно за същото време. При студен продължителността на паленето е малко по-голяма, но го отдавам на по-бавното развъртане на двигателя вследствие на студеното масло, студения електролит на акумулатора и ред подобни причини. Между другото Пунтото ми и с чисто новия си акумулатор му трябва една идея повече време за да запали. А уж еднотипни двигатели...П.П. След доста взиране успях да видя / в самия край на клипчето /, че двигателят е достигнал оптимална работна температура, така че автомобилът си пали абсолютно нормално, поне при моя е така.Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар