Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при старт на JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Аз не съм съгласен с този тест. Има много неща които могат да предизвикат голям пад и в същото време акумулатора да си е читав. Има си уред с който се извършва замерването, топлата вода няма да я откриеш втори път.

    Коментар


      #62
      chaveto написа:
      Аз не съм съгласен с този тест. Има много неща които могат да предизвикат голям пад и в същото време акумулатора да си е читав. Има си уред с който се извършва замерването, топлата вода няма да я откриеш втори път.
      Уреда ти прави същото.Голямите консуматори са стартер и свещи.Останалите консуматори са пренебрежимо малки сравнени с тези.

      Коментар


        #63
        Предполагам знае от какво зависи тока на даден уред, но специално при стартера зависи от много неща. Точно заради това не съм съгласен с теста.

        Коментар


          #64
          Вече 1 седмица след размяната на акумолаторите нямам проблеми. :P

          Коментар


            #65
            Колеги, да коментирате това клипче ?http://www.youtube.com/watch?v=ms4hbOnun_k
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #66
              emzo написа:
              Колеги, да коментирате това клипче ? ..
              Коментар: Защо не се вижда уреда за Т* на двигателя и колко е външната температура?! /jokeА сега сериозно: Ако колата е престояла една нощ поне на -5*С и това е първото палене ...
              Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

              Коментар


                #67
                Замисъла на поста не е за това как пали зимата, има си тема за това.Друг е.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #68
                  Гледах клипчето поне 5 пъти и не видях нищо стрнно, нередно или подозрителоно. Едно съвсем нормално запалване.
                  Peugeot 301
                  Punto 1.9 JTD - на жената

                  Коментар


                    #69
                    Примерно, че пали една идея по-бързо ?
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #70
                      emzo написа:
                      Примерно, че пали една идея по-бързо ?
                      Пали като по учебник.Нито по-бързо,нито по-бавно.И мойта бангия палеше така до преди няколко месеца.Сега ме е хванал симптома на Оги със стартера.

                      Коментар


                        #71
                        От всички JTD-та, които съм карал, това пали най-бързо.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #72
                          emzo написа:
                          Колеги, да коментирате това клипче ?http://www.youtube.com/watch?v=ms4hbOnun_k
                          Да покажа ли как пали ТД 100 само с показване на ключа?
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #73
                            Tornado написа:
                            emzo написа:
                            Колеги, да коментирате това клипче ?http://www.youtube.com/watch?v=ms4hbOnun_k
                            Да покажа ли как пали ТД 100 само с показване на ключа?
                            Нали ти е ясно, че при JTD няма как да запали от четвърт. Трябва да си "калибрира", да го наречем позициите първо и едва тогава следва палене.

                            Коментар


                              #74
                              Моята Брава при загрял двигател пали точно за същото време. При студен продължителността на паленето е малко по-голяма, но го отдавам на по-бавното развъртане на двигателя вследствие на студеното масло, студения електролит на акумулатора и ред подобни причини. Между другото Пунтото ми и с чисто новия си акумулатор му трябва една идея повече време за да запали. А уж еднотипни двигатели...П.П. След доста взиране успях да видя / в самия край на клипчето /, че двигателят е достигнал оптимална работна температура, така че автомобилът си пали абсолютно нормално, поне при моя е така.
                              Peugeot 301
                              Punto 1.9 JTD - на жената

                              Коментар


                                #75
                                Не е загрял, угасен е в 09.00 сутринта, а паленето на клипа е в 18.00.Околна - около +1гр.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X