Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при старт на JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Колега аз малко по нагоре ти написах, но явно не си обърнал внимание. Преди да си купуваш нов клеморед и да се вкарваш в приключение със смяната го дай на късо старият за да видиш дали отново ще имаш пад на напрежение. До колкото разбирам проблема според теб е в това, че на изхода на клемореда пада напрежението. А на входа мерили дали пада? Или не си го написал както трябва или не си направил нужната проверка на самият клеморед и ще си го смениш залудо и пак ще си имаш проблем.

    Коментар


      #47
      chaveto написа:
      Колега аз малко по нагоре ти написах, но явно не си обърнал внимание. Преди да си купуваш нов клеморед и да се вкарваш в приключение със смяната го дай на късо старият за да видиш дали отново ще имаш пад на напрежение. До колкото разбирам проблема според теб е в това, че на изхода на клемореда пада напрежението. А на входа мерили дали пада? Или не си го написал както трябва или не си направил нужната проверка на самият клеморед и ще си го смениш залудо и пак ще си имаш проблем.
      Нещо не те разбрах.Меря на входа а не на изхода,защото там където меря на самата букса е входа.Кажи според теб къде трябва да меря?Как да го дам накъсо.Не разбрах.Не съм много на ТИ с ел.нещата.Не мога да му дам директно 12В от акумолатора ако това имаш в предвид.То не знам от къде точно идва този кабел дето захранва клемореда но предполагам няма от къде да има толкова голям пад между акумолатора и буксата на клемореда.Обясни ми по-подробно като на малоумен.Няма да се обидя.

      Коментар


        #48
        Ако пак правилно си го обяснил, нямаш проблем в клемореда. Не знам как със сигурност са проводниците на клемореда, но имаш захранване 12В+ то си е постоянно и го има винаги на един от проводниците. Когато дадеш на контакт на някои от другите проводници също трябва да излезе 12В+ Ако имаш проблем в самият клеморед ще ти пада напрежението на изхода (проводниците на които е дошло напрежение след даване на контакт) а не на входа (проводника на който има винаги 12В+) на клемореда. Щом пада на входа значи проблема е някъде напред по проводника. Ако някой мисли, че пак не съм го обяснил лесно да ме поправи.Също така премери дали на самият акумулатор е толкова пада. Като цяло ако проблема е на входа значи или имаш някъде лоша връзка или самият акумулатор просто кляка. Другият вариант е да имаш голяма консумация и затова пада толкова напрежението.

        Коментар


          #49
          chaveto написа:
          Ако пак правилно си го обяснил, нямаш проблем в клемореда. Не знам как със сигурност са проводниците на клемореда, но имаш захранване 12В+ то си е постоянно и го има винаги на един от проводниците. Когато дадеш на контакт на някои от другите проводници също трябва да излезе 12В+ Ако имаш проблем в самият клеморед ще ти пада напрежението на изхода (проводниците на които е дошло напрежение след даване на контакт) а не на входа (проводника на който има винаги 12В+) на клемореда. Щом пада на входа значи проблема е някъде напред по проводника. Ако някой мисли, че пак не съм го обяснил лесно да ме поправи.Също така премери дали на самият акумулатор е толкова пада. Като цяло ако проблема е на входа значи или имаш някъде лоша връзка или самият акумулатор просто кляка. Другият вариант е да имаш голяма консумация и затова пада толкова напрежението.
          Има логика в това което казваш.Аз за това и не бързам да купувам нов клеморед.Първо искам да изключа всички други възможни причини.Ще разменя акумолатора тази седмица с друг да видя има ли разлика.А ако има лоша връзка някъде не виждам как ще я хвана къде е.Мерси за насоките.

          Коментар


            #50
            Оказа се че пада на напрежение си го има още на акумолатора(мерено на клемите).Колегата @chaveto беше прав.Ето и данните : на изключен мотор-12,5В, на контакт - 11,5В,в момента на палене 7,5В до 13,5В и като поработи малко става 14,05В.Сега на къде да се насоча освен да сменя акумолатора с друг.Кофти връзка май отпада като вариянт при това положение.Пояснявам че проблемът не е постоянен а се появява с динамична честота(когато си иска).Примерно 4 от 10 паления.

            Коментар


              #51
              Каква марка и модел беше акумулатора?

              Коментар


                #52
                janyboy написа:
                Оказа се че пада на напрежение си го има още на акумолатора(мерено на клемите).Колегата @chaveto беше прав.
                Аз като ти казах да идеш да го видят тоя акумулатор, ти ходи ли ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #53
                  emzo написа:
                  janyboy написа:
                  Оказа се че пада на напрежение си го има още на акумолатора(мерено на клемите).Колегата @chaveto беше прав.
                  Аз като ти казах да идеш да го видят тоя акумулатор, ти ходи ли ?
                  Разбира се че го мерих но само на изгасен мотор и после на запалени си даваше нормални за мен стойности-12,5В и 13,5В.В момента на запалване го мерих вчера и хоп .....

                  Коментар


                    #54
                    Airfan написа:
                    Каква марка и модел беше акумулатора?
                    Monbat 62AH, 510A стартов ток на 1 година.

                    Коментар


                      #55
                      Ами да не съм лош пророк, ама толкоз им е живота.Моя - година и месец
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #56
                        janyboy написа:
                        emzo написа:
                        janyboy написа:
                        Оказа се че пада на напрежение си го има още на акумолатора(мерено на клемите).Колегата @chaveto беше прав.
                        Аз като ти казах да идеш да го видят тоя акумулатор, ти ходи ли ?
                        Разбира се че го мерих но само на изгасен мотор и после на запалени си даваше нормални за мен стойности-12,5В и 13,5В.В момента на запалване го мерих вчера и хоп .....
                        По принцип замерването на акумулатора се извършва със специален уред. Натоварва се за няколко секунди и през това време не трябва да има пад на напрежението под дадена стойност и не трябва да заври някоя от клетките.

                        Коментар


                          #57
                          emzo написа:
                          Ами да не съм лош пророк, ама толкоз им е живота.Моя - година и месец
                          А стига бе

                          Коментар


                            #58
                            chaveto написа:
                            По принцип замерването на акумулатора се извършва със специален уред. Натоварва се за няколко секунди и през това време не трябва да има пад на напрежението под дадена стойност и не трябва да заври някоя от клетките.
                            Да де ама аз нямам под ръка такъв уред.Днес ще сменя акумолатора с този от колата на баща ми който е абсолютно същия модел.Да видим ще има ли ефект.Неговия е на 3 месеца.

                            Коментар


                              #59
                              Такъв уред при хората които се занимават с акумулатори. След смяната на акумулаторите си почисти хубаво клемите ако има някакви окиси по тях.

                              Коментар


                                #60
                                janyboy написа:
                                emzo написа:
                                janyboy написа:
                                Оказа се че пада на напрежение си го има още на акумолатора(мерено на клемите).Колегата @chaveto беше прав.
                                Аз като ти казах да идеш да го видят тоя акумулатор, ти ходи ли ?
                                Разбира се че го мерих но само на изгасен мотор и после на запалени си даваше нормални за мен стойности-12,5В и 13,5В.В момента на запалване го мерих вчера и хоп .....
                                Състоянието на един акумулатор се тества по следния начин:1.Изключваш инерционния бутон на подкачващата помпа за да не може да запали двигтеля2.Слагаш волтметър на акумулатора3.Въртиш стартера 5-6 сек и наблюдаваш стойностите му -добрия акумулатор не падат под 10 В -9 В е долната допустима стойност -под 9 В-акумулатора е пътник или не е нормално зареден какъвто трябва да бъде на колата при нормална експлоатацияP.S.Желателно е теста да се прави при студен двигател,най добре сутрин преди първи старт.

                                Коментар

                                Working...
                                X