Колега аз малко по нагоре ти написах, но явно не си обърнал внимание. Преди да си купуваш нов клеморед и да се вкарваш в приключение със смяната го дай на късо старият за да видиш дали отново ще имаш пад на напрежение. До колкото разбирам проблема според теб е в това, че на изхода на клемореда пада напрежението. А на входа мерили дали пада? Или не си го написал както трябва или не си направил нужната проверка на самият клеморед и ще си го смениш залудо и пак ще си имаш проблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при старт на JTD105
Collapse
X
-
chaveto написа:Колега аз малко по нагоре ти написах, но явно не си обърнал внимание. Преди да си купуваш нов клеморед и да се вкарваш в приключение със смяната го дай на късо старият за да видиш дали отново ще имаш пад на напрежение. До колкото разбирам проблема според теб е в това, че на изхода на клемореда пада напрежението. А на входа мерили дали пада? Или не си го написал както трябва или не си направил нужната проверка на самият клеморед и ще си го смениш залудо и пак ще си имаш проблем.
Коментар
-
Ако пак правилно си го обяснил, нямаш проблем в клемореда. Не знам как със сигурност са проводниците на клемореда, но имаш захранване 12В+ то си е постоянно и го има винаги на един от проводниците. Когато дадеш на контакт на някои от другите проводници също трябва да излезе 12В+ Ако имаш проблем в самият клеморед ще ти пада напрежението на изхода (проводниците на които е дошло напрежение след даване на контакт) а не на входа (проводника на който има винаги 12В+) на клемореда. Щом пада на входа значи проблема е някъде напред по проводника. Ако някой мисли, че пак не съм го обяснил лесно да ме поправи.Също така премери дали на самият акумулатор е толкова пада. Като цяло ако проблема е на входа значи или имаш някъде лоша връзка или самият акумулатор просто кляка. Другият вариант е да имаш голяма консумация и затова пада толкова напрежението.
Коментар
-
chaveto написа:Ако пак правилно си го обяснил, нямаш проблем в клемореда. Не знам как със сигурност са проводниците на клемореда, но имаш захранване 12В+ то си е постоянно и го има винаги на един от проводниците. Когато дадеш на контакт на някои от другите проводници също трябва да излезе 12В+ Ако имаш проблем в самият клеморед ще ти пада напрежението на изхода (проводниците на които е дошло напрежение след даване на контакт) а не на входа (проводника на който има винаги 12В+) на клемореда. Щом пада на входа значи проблема е някъде напред по проводника. Ако някой мисли, че пак не съм го обяснил лесно да ме поправи.Също така премери дали на самият акумулатор е толкова пада. Като цяло ако проблема е на входа значи или имаш някъде лоша връзка или самият акумулатор просто кляка. Другият вариант е да имаш голяма консумация и затова пада толкова напрежението.
Коментар
-
Оказа се че пада на напрежение си го има още на акумолатора(мерено на клемите).Колегата @chaveto беше прав.Ето и данните : на изключен мотор-12,5В, на контакт - 11,5В,в момента на палене 7,5В до 13,5В и като поработи малко става 14,05В.Сега на къде да се насоча освен да сменя акумолатора с друг.Кофти връзка май отпада като вариянт при това положение.Пояснявам че проблемът не е постоянен а се появява с динамична честота(когато си иска).Примерно 4 от 10 паления.
Коментар
-
emzo написа:janyboy написа:Оказа се че пада на напрежение си го има още на акумолатора(мерено на клемите).Колегата @chaveto беше прав.
Коментар
-
janyboy написа:emzo написа:janyboy написа:Оказа се че пада на напрежение си го има още на акумолатора(мерено на клемите).Колегата @chaveto беше прав.
Коментар
-
chaveto написа:По принцип замерването на акумулатора се извършва със специален уред. Натоварва се за няколко секунди и през това време не трябва да има пад на напрежението под дадена стойност и не трябва да заври някоя от клетките.
Коментар
-
janyboy написа:emzo написа:janyboy написа:Оказа се че пада на напрежение си го има още на акумолатора(мерено на клемите).Колегата @chaveto беше прав.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар