Оги,нямам свещи за подгряване на антифриза.Мерих при току що запален двигател сутринта.Мога да сменя акумолатора с този на баща ми и да видя какво е положението.От опит глава не боли.Този уикенд ще си ходя на "село" и ще поработя по-сериозно по проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при старт на JTD105
Collapse
X
-
Значи вече е 100% сигурно че е от клемореда.Направих още няколко замервания.На кафевия кабел си има 12В на изключен мотор.Като дам на контакт стават 10.5В и като завъртя падат до 7.5В и после си стават 13.2В работейки.Добре ще се купува нов клеморед.Обаче имам няколко питания за махането на стария.Първо с какъв инструмент се отвиват странните болтове които държат клемореда(на снимката).Второ ще мога ли да махна патрона+пластмасовия държач и буксата към имобилайзера(черния кабел,който идва от патрона и отива в fiat code централата).Ако трябва да вадя буксата от самата централа лошо.Аз даже не я виждам.Забутана е навътре към моторния отсек,под волана.
Коментар
-
janyboy написа:Значи вече е 100% сигурно че е от клемореда.Направих още няколко замервания.На кафевия кабел си има 12В на изключен мотор.Като дам на контакт стават 10.5В и като завъртя падат до 7.5В и после си стават 13.2В работейки.Добре ще се купува нов клеморед.Обаче имам няколко питания за махането на стария.Първо с какъв инструмент се отвиват странните болтове които държат клемореда(на снимката).Второ ще мога ли да махна патрона+пластмасовия държач и буксата към имобилайзера(черния кабел,който идва от патрона и отива в fiat code централата).Ако трябва да вадя буксата от самата централа лошо.Аз даже не я виждам.Забутана е навътре към моторния отсек,под волана.
Коментар
-
1 Отстраняват се с чук и секач, но не да ги отсечеш ами да ги развиеш. Тръгнат ли веднъж после на ръка ще се отвие.2 зарязваш го да го направиш за отверка ако има място от къде да се бръкне, натам ти е ясно.3 заваряваш им по една гайка, не препоръчителен вариант за да не запалиш колата Ако решиш да ги раз пробиваш поне си купи лява бургия, има вероятност да се развие докато го пробиваш.Значи вече е 100% сигурно че е от клемореда.Направих още няколко замервания.На кафевия кабел си има 12В на изключен мотор.Като дам на контакт стават 10.5В и като завъртя падат до 7.5В и после си стават 13.2В работейки.
Коментар
-
Колеги,мерси за предложенията.Разпробиването отпада.Не ми се ще да разпробивам,пък и няма място да мушна бургия там.Съвета на @chaveto ми харесва.Мисля да направя срез със секач и ножовка и да ги отвия с права отверка.Ама единият болт е малко забутан и няма място за манипулации, та не знам А веднъж като ги извадя ще си сложа нормални болтове там.Притеснява ме малко и ваденето на антената на имо-то и буксата към нея и самия патрон.Никой ли не е сменял клеморед до сега,колеги?Ако имате още някакви жокерчета,моля да споделите.Мерси.
Коментар
-
chaveto написа:Stefan Hadjov написа:Щом не ти харесва разпробиването,хващай секача и чука и действай.............Лично на мене тези два инструмента са ми най-противните.
Коментар
-
Няма заместител на чука и секача. Вместо чук може да се ползва нещо друго, същото е и със секача...................Смешно е да казвашЗнам,за тези които не разполагат с други инструменти наистина са чудеса.
Коментар
-
chaveto написа:Няма заместител на чука и секача. Вместо чук може да се ползва нещо друго, същото е и със секача...................Смешно е да казвашЗнам,за тези които не разполагат с други инструменти наистина са чудеса.
Коментар
-
Колеги,не се карайте.Всеки си има предпочитания.Тук става въпрос да се намери оптимален вариянт с какво и по какъв начин да се свърши работа имайки в предвид мястото за работа.Тъй като е доста тясничко и забутано не са много вариянтите.Тези болтове трябва да се отвият а не да се разрушат.Нали после трябва да се сложат нови такива.Въобще не е толкова лесно както казвате и двамата,поне за мен.И не е работа за 2 минути.Не видях да има предложения за махането на антената и патрона.Някакви идеи?Питам защото искам като си купя нов клеморед и да кажем се справя с болтовете да не зависна на изваждането на патрона и антената и ко правим тогава.Клеморедът се продава без патрон,без носача на антената и без блока за буксите отзад.Така че всичките тези неща трябва да се махнат от стария клеморед и да се сложат на новия преди закрепването му.
Коментар
-
Ами то фирмата ги е направила така болтовете за да се затрудни максимално всеки който поиска да ги отвие.Ако се отвиваха лесно,значи не си е свършила добре работата по осигуряването.Никой не предлага да се разрушат болтовете а само главите им.След това стеблата се развиват на ръка.И без това след всичко, ще предстои да се ползват нови болтове.Дето толкова умуваш,до сега да си ги отстранил.Ползвай какъвто метод и инстументи пожелаеш,важното е да се свърши работа без неприятни последствия.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар