Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при старт на JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при старт на JTD105

    Значи от около 10 дни колата се държи странно при пъво палене.Давам на контакт,изчаквам да изгаснат лампите и паля,при което всички лампи в момента на паленето пак светват и след като съм запалил вече изгасват.Все едно не съм давал на контакт и не съм чакал да изгаснат лампите а направо съм запалил.Това се случва само при първо палене когато е студен мотора.Ако колата е работила не се получава.Иначе колата си работи нормално.Правих й диагностика 2 пъти вчера и няма никакви грешки записани.Някой е ако се е сблъсквал с подобен проблем да сподели.Ето вижте за какво говоря: http://www.youtube.com/watch?v=_bh64NmROZQ

    #2
    Хакумулятур
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Щом гаснат и не светят постоянно няма от какво да се притесняваш.Както каза колегата, възможно е от акумулатора да е.

      Коментар


        #4
        emzo написа:
        Хакумулятур
        Акумолаторът е нов,на 5 месеца.Преди със стария акумолатор,който си беше пътник, като палех,всички уреди полудяваха и отиваха до крайно положение и после пак се връщаха,но това с лампите за първи път ми се случва.Пък и колата се кара всеки ден.Но ще го проверя тия дни.

        Коментар


          #5
          Ако акумулаторът е добре зареден, клемите - стегнати и проблемът продължава, то друг възможен вариант е вътре в клемореда на контактния ключ.

          Коментар


            #6
            ogi28b написа:
            Ако акумулаторът е добре зареден, клемите - стегнати и проблемът продължава, то друг възможен вариант е вътре в клемореда на контактния ключ.
            Да,и аз натам мисля да се насоча.Какво може да не е наред там?Къде по-точно да търся проблем в клемореда?Лошото е че не се появява проблема при всяко палене.Най-често сутрин при първо палене.Но не всеки ден.Днес може да го направи,утре-не.Ще огледам добре и клемите.

            Коментар


              #7
              Там има едни пластини, от които една контактува когато си на контакт, а на стартер - не, тя захранва късите светлини, радито, и други неща които гаснат като палиш. Друга контактува когато си и на контакт, и на стартер - тя захранва ЕКУ и други важни за запалването системи. Трета контактува когато завъртиш ключа наобратно - тя е за габаритите, четвърта контактува когато си на конткат, ина стартер, но не е основна за запалването, ами захранва разни неща и на стартер.Обърни внимание когато палиш - от контакт върти мнОООго леко ключа към стартер. Когато ключът е в междинно положение - нито на контакт , нито на стартер - тогава ако някоя пластина не е наред и проблемът е в клемореда, би трябвало цялата кола да "умре", все едно я гасиш и вадииш ключа. След като продължиш напред с ключа, вече започва да контактува стартерната пластина, и все ендо всичко започва отначало, с всички лампи. Но започва и стартерът да се върти.

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                Обърни внимание когато палиш - от контакт върти мнОООго леко ключа към стартер. Когато ключът е в междинно положение - нито на контакт , нито на стартер - тогава ако някоя пластина не е наред и проблемът е в клемореда, би трябвало цялата кола да "умре", все едно я гасиш и вадииш ключа. След като продължиш напред с ключа, вече започва да контактува стартерната пластина, и все ендо всичко започва отначало, с всички лампи. Но започва и стартерът да се върти.
                Мерси,Оги,май точно там е проблема.Ще го проверя при първа възможност.А ако е там проблема целия клеморед ли трябва да сменя?

                Коментар


                  #9
                  Вероянто да. Все пак след малко излизам, и ще обърна внимание как точно е при мен. Аз нямам описания от теб проблем, засега.

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    Вероянто да. Все пак след малко излизам, и ще обърна внимание как точно е при мен. Аз нямам описания от теб проблем, засега.
                    Хм,току що пробвах това,което ти казваш и между контакт и стартер не изгаснаха лампите и като завъртях докрай си запали нормално.Прави го не всеки път.Абе това да ми е проблема. Като цяло съм много доволен от ЖТД-то и ме слуша.Да се надяваме че е някакъв временен проблем.Ако не е почвам по метода на изключването да търся проблемното място.Поздрави.

                    Коментар


                      #11
                      ogi28b написа:
                      Ако акумулаторът е добре зареден, клемите - стегнати и проблемът продължава, то друг възможен вариант е вътре в клемореда на контактния ключ.
                      Az мисля,че ако проблема е от клемореда трябва да го прави както на студен ,така и на топъл старт.

                      Коментар


                        #12
                        Нищо, че е нов, провери го.Виж и клемите дали правят добър контакт.Така се държеше моето, преди да се скапе тотално акумулатора.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          Нищо, че е нов, провери го.Виж и клемите дали правят добър контакт.Така се държеше моето, преди да се скапе тотално акумулатора.
                          Нищо му няма на акумулатора, върти перфектно.

                          Коментар


                            #14
                            Да го провери.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              На Оги предложението звучи логично, но все пак да провери и това което пише Emzo. За две минути става. Колега виж и какво напрежение прави алтернатора.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар

                              Working...
                              X