Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ефективност на дизеловият мотор през зимата и лятото?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    maxuel82 написа:
    Аз моя ЕГР клапан съм го изолирал като съм набутал съчма от лагер в маркучето за вакуум ! По този начин не ми влизат сажди в колектора и има достъп на повече кислород ! Незнам при JTD-то този ЕГР на вакуум ли работи или е електрически! Незнам каква му е ролята освен да спъва двигателя !!! Затова и съм го изолирал!
    Това не е гаранция че е изолиран. Ако е запецнал отворен, все ендо нищо не си направил. Провери дали можеш да хванеш спокойно тръбата за ЕГР когато двигателят е загрял.

    Коментар


      #32
      maxuel82 написа:
      Незнам при JTD-то този ЕГР на вакуум ли работи или е електрически! Незнам каква му е ролята освен да спъва двигателя !!! Затова и съм го изолирал!
      Като толкова много неща не знаеш,защо си тръгнал да променяш фабрични решения на хора, които знаят доста повече от теб.

      Коментар


        #33
        Stefan Hadjov написа:
        Като толкова много неща не знаеш,защо си тръгнал да променяш фабрични решения на хора, които знаят доста повече от теб.
        Защото като карах БМВ-то този клапан ми правеше големи проблеми цапаше колектора постоянно колата повече пушеше и по мелко вървеше! Като му сложих една капачка от бира на входа и стегнах здраво тръбата която влиза в смукателния колектор голяма част от пороблемите се решиха особенно проблема със саждите в колектора! Та си помислих че е същото и при Фията! Тия ЕГР ги слагат сигурно за екология и да покриват някаксви евростандарти както и катализаторите! Но евростандартите нали не важат за България! Важно е колата да върви ! Сега Ще видя дали не загрява тръбата на клапана и дали съм го изолирал на 100% !Мерси за съвета !!!
        LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

        Коментар


          #34
          maxuel82 написа:
          Stefan Hadjov написа:
          Като толкова много неща не знаеш,защо си тръгнал да променяш фабрични решения на хора, които знаят доста повече от теб.
          Защото като карах БМВ-то този клапан ми правеше големи проблеми цапаше колектора постоянно колата повече пушеше и по мелко вървеше! Като му сложих една капачка от бира на входа и стегнах здраво тръбата която влиза в смукателния колектор голяма част от пороблемите се решиха особенно проблема със саждите в колектора! Та си помислих че е същото и при Фията! Тия ЕГР ги слагат сигурно за екология и да покриват някаксви евростандарти както и катализаторите! Но евростандартите нали не важат за България! Важно е колата да върви ! Сега Ще видя дали не загрява тръбата на клапана и дали съм го изолирал на 100% !Мерси за съвета !!!
          Създавал ти е проблеми защото ЕЖР-системата не ти е работила правилно.Ако работи правилно само е от полза за двигателя.Ако знаеше какви точно функции изпълнява/а те не са само еколлогични/,никога нямаше да го затапиш.ЕЖР-системата работи съвместно с МАФ-сензора и по този начин разбишкваш стойностите му и разваляш оптималното пълнене на цилиндрите.При турбодизелите ЕКУ-то усеща затапването на ЕГР-а и записва грешка. Това е така защото след затапването му стойностите на дебитомера нарастват и ЕКУто усеща тази разлика (разликата между исканите стойности на дебитомера и реалните) и започва да вкарва двигателя в ограничителни режими. П.С.Подържай си системата в изправност и не я изключвай-това е решението на въпроса.

          Коментар


            #35
            И колата, която карам като служебна 1.3 jtd лятото я усещам по-тромава. Според мен има значение и колко се охлажда интеркулера. Топлия въздух ще охлажда по-зле
            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
            Powered by Total & Fobos LPG

            Коментар


              #36
              Stefan Hadjov написа:
              Създавал ти е проблеми защото ЕЖР-системата не ти е работила правилно.Ако работи правилно само е от полза за двигателя..
              Напълно съм съгласен ! Само да питам БМВ-то имаше МАП сензор и много електроника и съм съласен че е имало проблем но фиата няма МАП сезор няма дори"умна дюза" всичко е максимално опростено няма дори компютър Та значи ако извадя сачмата от маркуча ЕГР-ще започне да си работи ?
              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

              Коментар


                #37
                Аз си мисля че ЕГР-то не е от голяма значение дали ще го има или не,стига да не е повреден и да пуска изгорели газове и сажди в цилиндрите.
                Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                Коментар


                  #38
                  По нагоре ясно беше казано, че е от голямо значение ЕГР клапана. Мизерията се получава когато има много масло във въздуховодите..............

                  Коментар

                  Working...
                  X