Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с хидравликата на брава ТД 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с хидравликата на брава ТД 100

    Здравейте колеги,Тези дни имах по-дълго шофиране и навръщане волана направо се втвърди. Пистовия ремък си е на мястото, маслото на хидравликата си е там, всичко си изглежда нормално, така че проблема по-всяка вероятност ще е в помпата. На някой случвало ли му се е ? Някой има ли схема на помпата да я видя къде може да е проблема. Надявам се да е някое уплатнение. То и така се кара, даже малко фитнес , ама трябва да се прави, така че помагайте моля.Поздрави !
    Brava TD100 ' 98g.

    #2
    какво разбираш под "вдърви се" карал ли си кола без серво? ако си подобно ли е въртенето на волана или не? На място като въртиш как е?
    ex.Мареа ТД100

    Коментар


      #3
      Карал съм кола без серво. Ама поне вакумен усилвател имаше някакъв. Тука е още по готино. Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 Хидравликата не работи, ако това ти е въпроса. Мисля, че се усеща на моменти, което ме навежда на гениалната мисъл, че може някое уплатнение на буталото на помпата примерно / ако такъв и е принципът / е сдало багажа. Някой ако знае да помага. Благодарско предварително !
      Brava TD100 ' 98g.

      Коментар


        #4
        Какъв е цвета на маслото. Ако е черен най вероятно се е разложил някой маркуч и може от това да е проблема.

        Коментар


          #5
          chaveto написа:
          Какъв е цвета на маслото. Ако е черен най вероятно се е разложил някой маркуч и може от това да е проблема.
          Освен червени, няма ли и тъмни хидравлични масла ... които като ги гледаш ще изглеждат черни?И как се разбира кой маркуч се е "разложил" - омаслен, напукан, по-мек от другите ... или какво ...?
          Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

          Коментар


            #6
            Маслото си е червено и не е проблема в маркучите, поне аз не видях никъде нищо. Проблем съм имал и по рано с хидравликата. Един два пъти доливах течност и един път много по волана се усети много интересно блъскане. Тогава я изгасих поразвих капачката на казанчето, ама нищо. Оттогава никакъв проблем до вчера. Подозирам аз помпата, но не знам на какъв принцип е да помисля откъде може да е. Има ли ремонтни комплекти за такива помпи или направо втора ръка.
            Brava TD100 ' 98g.

            Коментар


              #7
              Колега аз имах същия проблем. Дадох за ремонтирах помпата в Техническия университет в София. Самия ремонт е 80-100 лева макс, но за сваляне и качване от колата си зависи от сервиза. Не съм имал проблем след ремонта, разбират си от работата. Ти обаче си далече, но би трябвало и другаде да ги правят.
              Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
              Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

              Коментар


                #8
                Моята помпа беше направила някакви метални стружки като се е прецакала и ги беше набила по системата. Наложи се промиване, сменяне на течността и отваряне на рейката, за да се види за поражения, каквито за щастие нямаше. Самата рейка по-рано тропаше и я бях рециклирал, но за да са сигурни я гледаха.
                Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                Коментар


                  #9
                  В самата рейка, там където е предавателната ос, трябва да има два клапана. За ляво и дясно. Твъреде е възможно да са запушени или блокирали. Но най-добре е проверката да се започне от помпата.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар

                  Working...
                  X