Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно свирене откъм ремъците при загрял двигател?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не искам да те заблуждавам или подвеждам, но при мен се оказа точно водна помпа. Между другото много майстори и сервизи препоръчват при смяна на ангренажен комплект да се сменя и водната помпа. Е на мен точно когато ми трябваше, никой не ми беше казал за тая подробност и се наложи да плащам два пъти за едно и също нещо.
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    Коментар


      #17
      Колеги, звукът изчезна, тези дни валеше дъжд и свирукането изчезна, така че май водната помпа отпада, остава ремък да е, прав ли съм?
      Fiat Bravo JTD '99

      Коментар


        #18
        Мисля че си прав но може и да е някоя ролка. Дано да е само рамък, на мен не ми остана време тази седмица да сменя ремъка. дано другата да остане.
        FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
        Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

        Коментар


          #19
          RC_MIRO написа:
          Мисля че си прав но може и да е някоя ролка. Дано да е само рамък, на мен не ми остана време тази седмица да сменя ремъка. дано другата да остане.
          Пиши после да кажеш какво е станало, че аз едва ли ще го сменя по-скоро от теб.
          Fiat Bravo JTD '99

          Коментар


            #20
            jenti написа:
            Колеги, звукът изчезна, тези дни валеше дъжд и свирукането изчезна, така че май водната помпа отпада, остава ремък да е, прав ли съм?
            Нормално на тези стари каруци да им свирят ремъци и т.н. Моя лично просвирва също, особено като вали дъжд не се притеснявай, щом си сменил комплекта ролки + ремъци. Може 20000км да не се чуят, но като решат и си започват да свярат. Свиркай си и си карай колата
            FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

            Коментар


              #21
              slavy_ivanov написа:
              jenti написа:
              Колеги, звукът изчезна, тези дни валеше дъжд и свирукането изчезна, така че май водната помпа отпада, остава ремък да е, прав ли съм?
              Нормално на тези стари каруци да им свирят ремъци и т.н. Моя лично просвирва също, особено като вали дъжд не се притеснявай, щом си сменил комплекта ролки + ремъци. Може 20000км да не се чуят, но като решат и си започват да свярат. Свиркай си и си карай колата
              При мен точно като вали не се чува, а и колега, че е стара, стара е ама аз за всеки случай викам да си проверя какво е, да не е след някой ден да има още едно пуснато браво за продаване на части , страх - лозе пази.
              Fiat Bravo JTD '99

              Коментар


                #22
                Здравеи колега. Днес смених ремъка обаче се оказа че не е от него неса и ролките и те са добре и пак се чува при затолил мотоп и то само на малки обороти. Обаче ми се чува всякаш е шаибата на климатика там се чува най силно сякаш. Забеляз друго, че когато пусна климатика пак се чува обаче като подам гас и позадържа малко като я пусна свиренето исчезва за около минута две и пак се появява. От мен за сега толкова ако някои намери решение на гадния проблем нека пише. Ще съм благодарен.
                FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
                Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

                Коментар


                  #23
                  RC_MIRO написа:
                  Здравеи колега. Днес смених ремъка обаче се оказа че не е от него неса и ролките и те са добре и пак се чува при затолил мотоп и то само на малки обороти. Обаче ми се чува всякаш е шаибата на климатика там се чува най силно сякаш. Забеляз друго, че когато пусна климатика пак се чува обаче като подам гас и позадържа малко като я пусна свиренето исчезва за около минута две и пак се появява. От мен за сега толкова ако някои намери решение на гадния проблем нека пише. Ще съм благодарен.
                  Следи моята тема и ще разбереш.

                  Коментар


                    #24
                    Аве пичаги, нищо няма да и стане на колата ако я припалите със свален пистов ремък! Ако е свален и запалите автомобила, и АКО пак се чува тоя идиотски звук, в каквито и да е режими значи на 100% изключвате: пистов ремък; шайба на климата; шайба на генератора; ролки и там други карантии, дето се връткат САМО чрез пистовия ремък.п.п. това говоря, погледнато през призмата на моя двигател...edit: Airfan-а не го видях, че е писал...разбира се и там има полезни мнения
                    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                    http://www.keepfighting.ms

                    Коментар


                      #25
                      Jimy написа:
                      Аве пичаги, нищо няма да и стане на колата ако я припалите със свален пистов ремък! Ако е свален и запалите автомобила, и АКО пак се чува тоя идиотски звук, в каквито и да е режими значи на 100% изключвате: пистов ремък; шайба на климата; шайба на генератора; ролки и там други карантии, дето се връткат САМО чрез пистовия ремък.п.п. това говоря, погледнато през призмата на моя двигател...
                      Аз мисля съм писал, че моята е палена без ремък и не скърца.

                      Коментар


                        #26
                        Това се чува само при напълно затоплил мотор. Докато сваля ремъка тои изстива малко и така пак няма да се разбере нищо. Освен да почвам наред алтернатор шаиба на климатика водна помпа. Само дето са скъпи всичките. Да ви кажа имаме Lancia Kappa 2000 20v и за пет години сме и сменили само термостата и ремъци и ролки. Ама никакви проблеми с нея тоя фиат тамн едно оправя друго се почва нещо почна да ми дотяга.
                        FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
                        Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

                        Коментар


                          #27
                          Зависи от какви ръце си я купил?!А ремъка се сваля много бързо, дори и сам, с един ключ,звезда и... жица. Пускаш "устройството" през коша и дърпаш нагоре с едната ръка, а с другата откачаш ремъка. Слагането е малко по кофти, защото трябва да се усетиш откъде се промушва ремъка. Е ако имаш някой френд, да ти помогне...дори и само да ти бърбори , работата е по-лека, успех.
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            #28
                            Аз точно преди малко го свалях но само, че свалям гумата за по лесно. но слагането е страшно кофти. Благодаря за отзивите. Ако е лагер на климатика като го пусна трябва ли да спре на малки обороти.
                            FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
                            Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

                            Коментар


                              #29
                              RC_MIRO написа:
                              Аз точно преди малко го свалях но само, че свалям гумата за по лесно. но слагането е страшно кофти. Благодаря за отзивите. Ако е лагер на климатика като го пусна трябва ли да спре на малки обороти.
                              Лагера се върти постоянно, въпреки многократните обяснения, че не се върти. Погледни схемата в pdf-а.

                              Коментар


                                #30
                                Ти оспя ли да си смениш твоя лагер.
                                FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
                                Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

                                Коментар

                                Working...
                                X