Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно свирене откъм ремъците при загрял двигател?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно свирене откъм ремъците при загрял двигател?

    http://www.youtube.com/watch?v=AISpAV5eCwk Ясно се чува свирукащиято звук откъм ремъците.Сменил съм всичко преди около 14000 км, ангренажния комплект ми е Фиатовският оригинален, пистовият ремък ми е "Hutchinson", ролките са "Ruville", като подам газ изчезва свиренето, свири само на празен ход.От какво може да е този звук колеги, ремък, ролка или...?!
    Fiat Bravo JTD '99

    #2
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=asc&start=255
    Marea TD100

    Коментар


      #3
      Колега и аз имам същия проблем и се чудя от какжо е. Само че аз се съмнявам да не е от ремъка ми понеже несъм го сменял. Но мойе и жодна помпа да е. Вече незнам в какво да се съмнявам. Ако откриеш нещо сподели. Успех
      FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
      Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

      Коментар


        #4
        RC_MIRO написа:
        Колега и аз имам същия проблем и се чудя от какжо е. Само че аз се съмнявам да не е от ремъка ми понеже несъм го сменял. Но мойе и жодна помпа да е. Вече незнам в какво да се съмнявам. Ако откриеш нещо сподели. Успех
        И аз си мисля за ремък, защото четох в една друга тема че колега със същият ремък му се е появило това свирене именно заради ремъка, а и съм го купувал от Евро07.Всичко друго ми е сменено, видях ти поста в другата тема и мисля че са ни еднакви проблемите. На заплата ще взема друг ремък, съмнявам се да е водна помпа защото би трябвало като се подаде газ да вие по-силно, както и ако е ролка да речем. Чудя се само коя марка да предпочета при купуването на пистовия ремък?
        Fiat Bravo JTD '99

        Коментар


          #5
          Утре мисля да ходя да търся ремък. занм че имаше някжа разлика в дължините ама ще видя какво ще измисля кои е точно за моят модел JTD 105 182B4и като го сваля за смяна ще опитам да смажа ролките с високо оборотна грес ако е възможно. Ако стане ще пусна и снимки.
          FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
          Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

          Коментар


            #6
            Ако колата ти е след февруари 99-та, значи си с дългия ремък (1795). За най-сигурно - като е свален ремъкът, измери диаметъра на шайбата на компресора на климатика, ако е 115, значи си с ремък 1795, ако си със шайба 105 мм, значи си с ремък 1778.

            Коментар


              #7
              RC_MIRO написа:
              Утре мисля да ходя да търся ремък. занм че имаше някжа разлика в дължините ама ще видя какво ще измисля кои е точно за моят модел JTD 105 182B4и като го сваля за смяна ще опитам да смажа ролките с високо оборотна грес ако е възможно. Ако стане ще пусна и снимки.
              Ще чакам да кажеш дали е било от това колега, аз днес ходих да питам за ремък, но имаше само Flennor, беше към 27-28 лв, но незнам, дали е добра марка?
              Fiat Bravo JTD '99

              Коментар


                #8
                Според мен това не е от ремъка защото е много бързо. Фленор не е лош, но за тези пари ще си вземеш Геитс. И преди да смениш ремъка си провери ролките..........А водната помпа не се ли върти от ангренажният ремък?

                Коментар


                  #9
                  chaveto написа:
                  Според мен това не е от ремъка защото е много бързо. Фленор не е лош, но за тези пари ще си вземеш Геитс. И преди да смениш ремъка си провери ролките..........А водната помпа не се ли върти от ангренажният ремък?
                  Ролките са на 14000 км - "Ruvile", възможно ли е толкова бързо да се прецакат?
                  Fiat Bravo JTD '99

                  Коментар


                    #10
                    Скърцането се получава от вибрациите на обтегача.Сложете малко по дълъг/3-5мм./ пистов ремък и ще изчезнат.Успех.
                    BRAVA TD100 ELX `98

                    Коментар


                      #11
                      Палена ли е колата при свален пистов ремък? Дали се чува тогава това, което се чува?Преди време при мен се разсвири водната помпа: точно висок,"металически" и изчезващ във високите обороти звук.
                      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                      http://www.keepfighting.ms

                      Коментар


                        #12
                        bobis написа:
                        Скърцането се получава от вибрациите на обтегача.Сложете малко по дълъг/3-5мм./ пистов ремък и ще изчезнат.Успех.
                        ...или сменете обтегача, защото по някое време ще започне да изхвърля ремъка от шайбите! Аз имам доверие само на ремъци Гейтс и ролки Ина или SKF - истински
                        Типо-то е истинската работа !

                        Коментар


                          #13
                          Jimy написа:
                          Палена ли е колата при свален пистов ремък? Дали се чува тогава това, което се чува?Преди време при мен се разсвири водната помпа: точно висок,"металически" и изчезващ във високите обороти звук.
                          Не е палена при свален ремък, звукът се чува само при наполно загрял двигател и като я понастъпвам повечко.Вчера направих един експеримент - при загряла кола и следователно посоченото скърцане, подадох газ съвсем леко до към 1000 об. при което скърцането изчезва и започва да се чува нещо между "пльокане" и чегъртане, което не е постоянно като свиренето, а е през интервали.Звукът на видеото се чува по силно защото съм го снимал в гаража.
                          Fiat Bravo JTD '99

                          Коментар


                            #14
                            Ами задължително припали БЕЗ пистовия! Веднага ще си каже, дали е ролка или не. Един майстор "опипа" със слушалки мотора и най-ясно се чуваше при последната дюза точно до ангренажа. И наистина, до колкото си спомням това ставаше само при топъл двигател, защото водната помпа е с някакъв втулков лагер, и като се надуе тая втулка от температурата започва да вие. Ако е това значи ти предстои следния разход: ~65лв. водна помпа и пари за смяната и, колкото струва работата по подмяна на ангренаген комплект, а това е според-зависи, успех!
                            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                            http://www.keepfighting.ms

                            Коментар


                              #15
                              Jimy написа:
                              Ами задължително припали БЕЗ пистовия! Веднага ще си каже, дали е ролка или не. Един майстор "опипа" със слушалки мотора и най-ясно се чуваше при последната дюза точно до ангренажа. И наистина, до колкото си спомням това ставаше само при топъл двигател, защото водната помпа е с някакъв втулков лагер, и като се надуе тая втулка от температурата започва да вие. Ако е това значи ти предстои следния разход: ~65лв. водна помпа и пари за смяната и, колкото струва работата по подмяна на ангренаген комплект, а това е според-зависи, успех!
                              Ще ида до майстора който ми сменява ролките, защото от неговият магазин ги взе, та ако е от тях да му убия у главата качествените ролки. А като се разкачи ремъка и се припали, естествено при загрял двигател, ако продължава да вие значи остава да е водната помпа така ли? Да знам, ако се опита да ме метне, че е нещо друго.
                              Fiat Bravo JTD '99

                              Коментар

                              Working...
                              X