Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем при съединител на JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем при съединител на JTD 105

    Здравеите преди малко ми се случи нещо странно, при потегляне по лек баир се чу едно пищене от съединителя и после исчезна. Единственното което съм забеляъл до сега е че им едно много леко потръпване при потегляне но като потегля с повече гас го няма. Ако някои има подобен проблем моля да сподели.Редактирано заглавие: саединител -> сЪединителМодераторски екип на fiat-bg.org
    FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
    Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

    #2
    Мисля, че съединителят ти няма много живот.
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      #3
      Заминава ти съединителят колега.

      Коментар


        #4
        Re: Странен проблем при саединител на JTD 105

        RC_MIRO написа:
        . Ако някои има подобен проблем моля да сподели.
        Споделям. :D Бравата на баща ми има проблем като твоя и така от 20к километра. Обаче баща ми чака съединителят да го напусне, че тогава да сменя... Само дето не е вил още, но иначе си тресе при тръгване с по-малко газ.
        She was only a whisky maker but he loved her still.

        Коментар


          #5
          naskobg написа:
          Заминава ти съединителят колега.
          Може би и маховика!
          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

          Коментар


            #6
            Това виене не се ли получава от аксиалния лагер?Почти е сигурно,че и съединителя си отива щом придърпва при потегляне.

            Коментар


              #7
              Благодаря явно наистина си отува понеже понякога малко трудно се включва от втора на първа. но иначе си превключвам савсем нормално. Да взема на лято да го сменя.
              FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
              Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

              Коментар


                #8
                Сменяй го и ако ме послушаш и сложиш Лук или Закс, след време ще ми благодариш
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  willow75bg написа:
                  J T D написа:
                  naskobg написа:
                  Заминава ти съединителят колега.
                  Може би и маховика!
                  Това виене не се ли получава от аксиалния лагер?Почти е сигурно,че и съединителя си отива щом придърпва при потегляне.
                  Има ли начин да се определи проблема точно от къде е преди разглобяване /съединител, маховик, аксиален лагер/, или след него се виждат всички повреди?

                  Коментар


                    #10
                    Има ли начин да се определи проблема точно от къде е преди разглобяване /съединител, маховик, аксиален лагер/, или след него се виждат всички повреди?
                    И аз имам същия проблем моля ако нчкой знае дали може да се види преди да се свали да го сподели!
                    FIAT Bravo 1.9 jtd 105hp 1999g

                    Коментар


                      #11
                      Има няколко теста за маховик, но не винаги са обективни.Най-добре е като се разглоби.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Има няколко теста за маховик, но не винаги са обективни.Най-добре е като се разглоби.
                        И като се разглоби по какво се разпознава заминалият маховик
                        Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                        Коментар


                          #13
                          Има теми колеги, търсете.Писано е много пъти.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            kimirai написа:
                            emzo написа:
                            Има няколко теста за маховик, но не винаги са обективни.Най-добре е като се разглоби.
                            И като се разглоби по какво се разпознава заминалият маховик
                            Ами да кажем че като го хванеш - ако е разбит - просто ще разбереш веднага. На здрав маховик двете части са неподвижни, и дори с усилие помръдват трудно, докато на разбития направо си има луфт.

                            Коментар


                              #15
                              kimirai написа:
                              emzo написа:
                              Има няколко теста за маховик, но не винаги са обективни.Най-добре е като се разглоби.
                              И като се разглоби по какво се разпознава заминалият маховик
                              Напиши в youtube "broken flywheel"; "broken dualmass flywheel", и приятно гледане.

                              Коментар

                              Working...
                              X