Angeto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто МК2 - много странен проблем.
Collapse
X
-
Колегата май говори за коренна разлика във "вървенето". И моята като е студена е по-слаба, ама не е някаква огромна разлика, да речем "върви" с около 80-85 % от възможностите си, и то основно защото работят свещите в антифриза, а като спрат, се усеща. Като товар върху двигателя, бих ги определил около 40-50 % от това, което товари компресора. А при него няма такива, но говори за голяма разлика в мощността според мен.
Коментар
-
ogi28b написа:Колегата май говори за коренна разлика във "вървенето". И моята като е студена е по-слаба, ама не е някаква огромна разлика, да речем "върви" с около 80-85 % от възможностите си, и то основно защото работят свещите в антифриза, а като спрат, се усеща. Като товар върху двигателя, бих ги определил около 40-50 % от това, което товари компресора. А при него няма такива, но говори за голяма разлика в мощността според мен.
Коментар
-
Angeto написа:ogi28b написа:Колегата май говори за коренна разлика във "вървенето". И моята като е студена е по-слаба, ама не е някаква огромна разлика, да речем "върви" с около 80-85 % от възможностите си, и то основно защото работят свещите в антифриза, а като спрат, се усеща. Като товар върху двигателя, бих ги определил около 40-50 % от това, което товари компресора. А при него няма такива, но говори за голяма разлика в мощността според мен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар