Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто МК2 - много странен проблем.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Angeto написа:
    Skip_01 написа:
    Stefan Hadjov написа:
    Провери за пропуски по въздуховодите от турбина до всмукателен колектор.Имаш променен работен обхват на налягането от турбината.
    Е, малко ще трябва да се пооцапаш докато свалиш въздуховодите за да ги провериш и почистиш. Като намериш къде има дупка във някой някой от тях, не се опитвай да лепиш, а потърси здрав ... Вземи си скоби, за да подмениш старите.
    Не е проблем ще ги сваля. Но ми е много интересно каква е логиката докато е студен двигателя да няма мощност и щом загрее да се отпуши и да "лети" като осичка ? Немога да си го обясня.
    До сега търсеше обяснение какво означават изписаните ти грешки,сега измести въпроса защо топла върви повече от студена.Всички двигатели студени имат по малка мощност.Нормалното работно състояние на двигателя е 80-90 градуса.

    Коментар


      #17
      Колегата май говори за коренна разлика във "вървенето". И моята като е студена е по-слаба, ама не е някаква огромна разлика, да речем "върви" с около 80-85 % от възможностите си, и то основно защото работят свещите в антифриза, а като спрат, се усеща. Като товар върху двигателя, бих ги определил около 40-50 % от това, което товари компресора. А при него няма такива, но говори за голяма разлика в мощността според мен.

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        Колегата май говори за коренна разлика във "вървенето". И моята като е студена е по-слаба, ама не е някаква огромна разлика, да речем "върви" с около 80-85 % от възможностите си, и то основно защото работят свещите в антифриза, а като спрат, се усеща. Като товар върху двигателя, бих ги определил около 40-50 % от това, което товари компресора. А при него няма такива, но говори за голяма разлика в мощността според мен.
        Говоря за ОГРОМНА разлика във вървежа. Може би около 50-60 % разлика. При до долу натиснат педал на газта , колата набира като трактор Беларус , а когато загрее при най-лекото натискане на педала и лети.

        Коментар


          #19
          Angeto написа:
          ogi28b написа:
          Колегата май говори за коренна разлика във "вървенето". И моята като е студена е по-слаба, ама не е някаква огромна разлика, да речем "върви" с около 80-85 % от възможностите си, и то основно защото работят свещите в антифриза, а като спрат, се усеща. Като товар върху двигателя, бих ги определил около 40-50 % от това, което товари компресора. А при него няма такива, но говори за голяма разлика в мощността според мен.
          Говоря за ОГРОМНА разлика във вървежа. Може би около 50-60 % разлика. При до долу натиснат педал на газта , колата набира като трактор Беларус , а когато загрее при най-лекото натискане на педала и лети.
          Mалко,много върви са относителни оценки.Ако наистина има такава голяма разлика 50-60% между топла и студена си примери на първо време температурните датчици и най вече при студен двигател какви стойности дават,защото при този режим е проблема.

          Коментар


            #20
            Колега, оправи ли колата?

            Коментар

            Working...
            X