Значи колеги след 60 000 км. вярна и безаварийна служба Пунтото май взе да се "разболява".Симптомите са следните - лампата за двигателя взе да светка - ту свети постоянно , ту само примигва , ту не свети.Също така днес поне 4 пъти ми се случи да спра на "Стоп" и като включа първа и натисна газта да тръгна колата стой на празен ход , а педала е до долу. Също така преди време споделих , че нещо ми се ебава като е студена не се усеща ряз и мощност , но като загрее се оправя. /но това е друга тема/. Дайте някакъв съвет какво може да е ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто МК2 - много странен проблем.
Collapse
X
-
Не съм гадател но май става дума за 1.9Д с Лукас ЕПИК помпа.Трябва читава диагностика,за съжаление визата не подържа този модел.Проблема подчти винаги излиза в помпата но дали може да се отстрани и какво ще коства е хубав въпрос.От опит ти казвам че ремонта на тази помпа е много скъп заради скъпите части.
Коментар
-
Re: Пунто МК2 - много странен проблем.
Angeto написа:Значи колеги след 60 000 км. вярна и безаварийна служба Пунтото май взе да се "разболява".Симптомите са следните - лампата за двигателя взе да светка - ту свети постоянно , ту само примигва , ту не свети.Също така днес поне 4 пъти ми се случи да спра на "Стоп" и като включа първа и натисна газта да тръгна колата стой на празен ход , а педала е до долу. Също така преди време споделих , че нещо ми се ебава като е студена не се усеща ряз и мощност , но като загрее се оправя. /но това е друга тема/. Дайте някакъв съвет какво може да е ?
Коментар
-
specialista написа:Не съм гадател но май става дума за 1.9Д с Лукас ЕПИК помпа.Трябва читава диагностика,за съжаление визата не подържа този модел.Проблема подчти винаги излиза в помпата но дали може да се отстрани и какво ще коства е хубав въпрос.От опит ти казвам че ремонта на тази помпа е много скъп заради скъпите части.
Коментар
-
Angeto написа:specialista написа:Не съм гадател но май става дума за 1.9Д с Лукас ЕПИК помпа.Трябва читава диагностика,за съжаление визата не подържа този модел.Проблема подчти винаги излиза в помпата но дали може да се отстрани и какво ще коства е хубав въпрос.От опит ти казвам че ремонта на тази помпа е много скъп заради скъпите части.
Коментар
-
Може би тук е мястото да споделя какво се случи с една мареа, която ходих да оглеждам за приятел. НАтискам газта, двигателят не трепва. Според компютъра беше натиснат 0 % до повече от половината му ход. Едва когато стигнах почти до края на хода на педала - изведнъж от 0 стана на 42 % и така си остана. Присъединявам се към Stefan Hadjov за вероятността на проблема.
Коментар
-
coolboy написа:Здравейте. Моето Пунто е 1,9 D, и има проблеми, като на колегата. Бихте ли обеснили само какво е АРР сензор, за да го проверя и аз, както и за какво е отговорен същият този сензор? Мерси
Коментар
-
Колеги най-после намерих време да направя диагностика на колата.Значи закачих е на UniDAG и там ми показа общо 5 грешки - 3 от който не са проблемни и ги оправих.Останалите две също така поне от прочетеното в нета разбрах за какво са , но все пак искам и Вие да погледнете и да дадете мнение.Значи по-забележителните грешки за тези двете , като втората е изчистих , но първата е чистя и пак се появява:- P0101 Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem- P0236 Turbocharger Boost Sensor A Circuit Range/PerformanceПървия ми е ясно , че е MAF сензора и съм взел спрей да го изчистя. А най-интересното е , че около 3500 оборота , ECU-то иска 1200 mg/inj. , а дебитомера пуска само 600.Явно заради това като загрее и почва да отчита правилно. А относно втората грешка на идея си нямам какво може да е.Някакъв обратен клапан на турбото ли е ?
Коментар
-
Angeto написа:Колеги най-после намерих време да направя диагностика на колата.Значи закачих е на UniDAG и там ми показа общо 5 грешки - 3 от който не са проблемни и ги оправих.Останалите две също така поне от прочетеното в нета разбрах за какво са , но все пак искам и Вие да погледнете и да дадете мнение.Значи по-забележителните грешки за тези двете , като втората е изчистих , но първата е чистя и пак се появява:- P0101 Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem- P0236 Turbocharger Boost Sensor A Circuit Range/PerformanceПървия ми е ясно , че е MAF сензора и съм взел спрей да го изчистя. А най-интересното е , че около 3500 оборота , ECU-то иска 1200 mg/inj. , а дебитомера пуска само 600.Явно заради това като загрее и почва да отчита правилно. А относно втората грешка на идея си нямам какво може да е.Някакъв обратен клапан на турбото ли е ?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Провери за пропуски по въздуховодите от турбина до всмукателен колектор.Имаш променен работен обхват на налягането от турбината.Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Skip_01 написа:Stefan Hadjov написа:Провери за пропуски по въздуховодите от турбина до всмукателен колектор.Имаш променен работен обхват на налягането от турбината.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар