Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за прословутия авансатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за прословутия авансатор

    Колеги имам следния въпрос,кое управлява прословутия клапан авансатор?И малко пояснения-Преди извесно време колата отказа да пали сутрин(полеше трудно,след около 2мин. въртене)след това през деня нямаше никакви ядове,и се почна ходенето по мъките("майсторите).Последния от поредицата каза,че колата е прехвърлила зъб на помпата и затова неработи(не пали)О.К прави каквото прави и каза че вече всичко е добре,но колата палеше с едни претрисания(прекъсвания) и бели пушеци.Така днес реших сам с бедните си познания да я видя защо пали така и установих,че авансатора неизключва изобщо(в смисъл като подам контакт се чува прицъкване за около 5 сек. и после спира,но при завъртане на стартера пок започва да цъка),като го изключа колата пали като чесовник и работи доста меко!Въпроса ми е дали може и самия авансатор да е прецакан или е нащо по електрониката?

    #2
    да, може авансатора да се е развалил. дългото въртене може да се дължи и на запушени разпръсквачи...след като пали лесно след първото...ако няма въздух в нафтата може да си изчистиш дюзите на ултразвук.
    В сервиза съм!

    Коментар


      #3
      За явансатора има теми. Ползвай търсачката преди да оравиш нова или се огледай с няколко реда надолу. Авансатора се разглобява и се проверява дали уплътнява и дали не заяжда. После се сменят уплътнителите и се проверява преди монтаж. Няма нъжда от нов, защото и няма какво толкова да му се повереди и да не се оправи.
      Fiat Marea TD100

      Коментар


        #4
        Re: Въпрос за прословутия авансатор

        binad написа:
        Колеги имам следния въпрос,кое управлява прословутия клапан авансатор?И малко пояснения-Преди извесно време колата отказа да пали сутрин(полеше трудно,след около 2мин. въртене)след това през деня нямаше никакви ядове,и се почна ходенето по мъките("майсторите).Последния от поредицата каза,че колата е прехвърлила зъб на помпата и затова неработи(не пали)О.К прави каквото прави и каза че вече всичко е добре,но колата палеше с едни претрисания(прекъсвания) и бели пушеци.Така днес реших сам с бедните си познания да я видя защо пали така и установих,че авансатора неизключва изобщо(в смисъл като подам контакт се чува прицъкване за около 5 сек. и после спира,но при завъртане на стартера пок започва да цъка),като го изключа колата пали като чесовник и работи доста меко!Въпроса ми е дали може и самия авансатор да е прецакан или е нащо по електрониката?
        Тук си малко по-ясен в въпроса си.Някой майстор ти дал доста закъснение на момента на впръскване..."Последния от поредицата каза,че колата е прехвърлила зъб на помпата и затова неработи(не пали)О.К прави каквото прави и каза че вече всичко е добре,но колата палеше с едни претрисания(прекъсвания) и бели пушеци"...За това като изключиш авансатора колата ти пали,защото е в подходящо предвърение.Мисля че на друго място ти писах какво да провериш.Най вероятно авансатора си изправен а имаш неправилна центровка и наличие на въздух в системата когато се опитваш сутрин да я запалиш.С последното си трябва постоянна борба.Има доста изписано по темата,отдели време да почетеш в форума.С радост бихме те напътстали за вече конкретни неща. Успех!!!

        Коментар


          #5
          Мерси за съветите,проблема е вече почети решен,колата е била със страшно закъснение.Но сега има друг проблем-като запали и чукнеш газта излизат страшно много бели пушеци,и колата не променя оборотите си(преди сутрин даржеше 1000,а като позагрее падаше на 900)сага си държи 900.Ако някои има идеи моля да ми пише!!!!

          Коментар


            #6
            Колега според мен оборотите са добри.Дори мисля че трябва да са 850 оборота,ако не греша.
            Fiat Brava 1.9 JTD

            Коментар

            Working...
            X