Колеги имам следния въпрос,кое управлява прословутия клапан авансатор?И малко пояснения-Преди извесно време колата отказа да пали сутрин(полеше трудно,след около 2мин. въртене)след това през деня нямаше никакви ядове,и се почна ходенето по мъките("майсторите).Последния от поредицата каза,че колата е прехвърлила зъб на помпата и затова неработи(не пали)О.К прави каквото прави и каза че вече всичко е добре,но колата палеше с едни претрисания(прекъсвания) и бели пушеци.Така днес реших сам с бедните си познания да я видя защо пали така и установих,че авансатора неизключва изобщо(в смисъл като подам контакт се чува прицъкване за около 5 сек. и после спира,но при завъртане на стартера пок започва да цъка),като го изключа колата пали като чесовник и работи доста меко!Въпроса ми е дали може и самия авансатор да е прецакан или е нащо по електрониката?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за прословутия авансатор
Collapse
X
-
За явансатора има теми. Ползвай търсачката преди да оравиш нова или се огледай с няколко реда надолу. Авансатора се разглобява и се проверява дали уплътнява и дали не заяжда. После се сменят уплътнителите и се проверява преди монтаж. Няма нъжда от нов, защото и няма какво толкова да му се повереди и да не се оправи.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Re: Въпрос за прословутия авансатор
binad написа:Колеги имам следния въпрос,кое управлява прословутия клапан авансатор?И малко пояснения-Преди извесно време колата отказа да пали сутрин(полеше трудно,след около 2мин. въртене)след това през деня нямаше никакви ядове,и се почна ходенето по мъките("майсторите).Последния от поредицата каза,че колата е прехвърлила зъб на помпата и затова неработи(не пали)О.К прави каквото прави и каза че вече всичко е добре,но колата палеше с едни претрисания(прекъсвания) и бели пушеци.Така днес реших сам с бедните си познания да я видя защо пали така и установих,че авансатора неизключва изобщо(в смисъл като подам контакт се чува прицъкване за около 5 сек. и после спира,но при завъртане на стартера пок започва да цъка),като го изключа колата пали като чесовник и работи доста меко!Въпроса ми е дали може и самия авансатор да е прецакан или е нащо по електрониката?
Коментар
-
Мерси за съветите,проблема е вече почети решен,колата е била със страшно закъснение.Но сега има друг проблем-като запали и чукнеш газта излизат страшно много бели пушеци,и колата не променя оборотите си(преди сутрин даржеше 1000,а като позагрее падаше на 900)сага си държи 900.Ако някои има идеи моля да ми пише!!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар