Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да регулираме нафтата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Stefan Hadjov написа:
    Toзи модел на Фиат,харчът много...
    Точно така! И, колега... ако беше проверил техническите характеристики на мотора щеше да установиш, че се опитваш да направиш нещо, което самите производители не са успели-да направят мотора по-икономичен! Ако не ме лъже паметта този мотор по данни харчи 7.8-7.9л. градско!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #17
      Vladim написа:
      този мотор по данни харчи 7.8-7.9л. градско!
      Е къде да проверя тези данни? В колата като я купих нямаше книжка и няма къде да прочета !А гугъл не казва нищо конкретно! Ако харчи 8 градско си е добре но моята харчи към 9 !!!
      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

      Коментар


        #18
        maxuel82 написа:
        Vladim написа:
        този мотор по данни харчи 7.8-7.9л. градско!
        Е къде да проверя тези данни? В колата като я купих нямаше книжка и няма къде да прочета !А гугъл не казва нищо конкретно! Ако харчи 8 градско си е добре но моята харчи към 9 !!!
        Не се притеснявай колега! Моята е 1.9 тд 90 коня с бош помпа и харчи 10 твърдо в София, а извънградско със 110 км/ч пада на 6. За вас лъжа за мене истина..

        Коментар


          #19
          maxuel82 написа:
          Е къде да проверя тези данни? В колата като я купих нямаше книжка и няма къде да прочета !А гугъл не казва нищо конкретно! Ако харчи 8 градско си е добре но моята харчи към 9 !!!
          В техническите ръководства от download секцията! Едни много полезни pdf файлове...
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #20
            http://avtomarket.ru/library/catalog/?id=4974&class=1 -75 TDs.Градско 8,5/100 http://avtomarket.ru/library/catalog/?id=4981&class=1 -TD 75
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #21
              iakvvu написа:
              http://avtomarket.ru/library/catalog/?id=4974&class=1 -75 TDs.Градско 8,5/100 http://avtomarket.ru/library/catalog/?id=4981&class=1 -TD 75
              Да вече е ясно че колкото и да намалям нафтата разхода няма да падне то така си го е направил завода! Благодаря за информацията вече ми е на 100% ясно !
              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

              Коментар


                #22
                maxuel82 написа:
                iakvvu написа:
                http://avtomarket.ru/library/catalog/?id=4974&class=1 -75 TDs.Градско 8,5/100 http://avtomarket.ru/library/catalog/?id=4981&class=1 -TD 75
                Да вече е ясно че колкото и да намалям нафтата разхода няма да падне то така си го е направил завода! Благодаря за информацията вече ми е на 100% ясно !
                Още не е ясно и не си разбрал най важното.Колкотро повече намаляваш нафтата,толкова повече ще падне разхода,но ще падне и мощноста на колата.От всичко написано до сега,това трябваше да разбереш.А ти ще решиш какво да направиш-малък разход с малък вървеж или по голям разход с повече вървеж.

                Коментар


                  #23
                  Stefan Hadjov написа:
                  малък разход с малък вървеж или по голям разход с повече вървеж.
                  Стана ми ясно но може би ще избера по-малкия разход защото колата я карам предимно в градски условия а там не се изисква голям вървеж А най-добрата комбинация е МАЛЪК разход и ГОЛЯМ вървеж Но това няма как да се постигне поне за сега ! Освен ако непочне да ми изпада безплатна нафта или ОЛИО !Тогава ще и пусна нафтата на MAX
                  LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                  Коментар


                    #24
                    Така ето до какъв извод стигнах- при намалена циклова порция гориво единствения ефект е че колата неможе да върви !а разхода си е един и същ при положение че я карам с малко подаване на газ без да я настъпвам ! Да ще има ефект за икономия ако се кара на "ръчка" тогава ще се впръсква повече гориво и разхода ще е по-голям! Сега обаче забелязах нещо друго- когато бях намалил нафтата колата палеше много добре ! Сега когато си върнах болта в предишното положение се появи пак проблема със "затягането" на стартера! Пояснявам: сутрин когато е студена преди да запали се получава нещо като затягане за момент на стартера и тогава пали!после няма проблем! Това беше изчезнало докато бях намалил нафтата ! Мисля си сали не съм подал много аванс от авансатора и затова да се получава това затягане за момент? Какво ще кажете!
                    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                    Коментар


                      #25
                      maxuel82 написа:
                      Мисля си сали не съм подал много аванс от авансатора и затова да се получава това затягане за момент? Какво ще кажете!
                      Tози двигател е с помпа Бошш и няма авансатор по подобие на Лугас.Не знам за какво говориш.Авансатора на помпа Бошш е чисто механичнохидравличен и се намира вътре в помпата,като ти нямаш никаква възможност да му влияеш.Разчита се на фабричната настройка.Ако се прави настройка на помпата на стенд,може да се прави промяна чрез смяна на подложни шайби,но това е свързано с разглобяване на помпата.П.С.Не е възможно да намалиш цикловата порция гориво и колата да харчи пак толкова.Това е възможно ако измерванията си ги правил при различни режими на каране.Не може да не си забелязъл,че с по малка порция циклово гориво пуши по-малко,което нищо друго не значи освен по-малко гориво.

                      Коментар


                        #26
                        Аз за този болт говоря!Това е авансатора на помпа БОШ !Или поне така си мисля защото колкото повече го натягам толкова повече двигателя започва да чука следователно се подава аванс!? Но това е само когато колата е студена този болт (шпилка) се явява и нещо като "смукач" подава повече гориво когато колата е студена ! Когато двигателя е топъл колкото и да го развъртя или навия няма никакъв ефект!
                        Прикачени файлове
                        LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                        Коментар


                          #27
                          maxuel82 написа:
                          Аз за този болт говоря!Това е авансатора на помпа БОШ !Или поне така си мисля защото колкото повече го натягам толкова повече двигателя започва да чука следователно се подава аванс!? Но това е само когато колата е студена този болт (шпилка) се явява и нещо като "смукач" подава повече гориво когато колата е студена ! Когато двигателя е топъл колкото и да го развъртя или навия няма никакъв ефект!
                          Този винт който посочваш е за регулиране на празния ход и стабилноста на работа при студен двигател.Той може да влияе на аванса,но само при студен двигател.А авансатора във всички останали режими е при тази капачка която си свалил със зелемия О-пръстен.Там има подложни шайби чрез които се регулира натяга на пржината.

                          Коментар


                            #28
                            АААА ясно благодаря! Значи сигурно проблема е в стартера та се получава това "затягане" сега в събота и неделя ще го сваля да видя какво е положението! Малко е на лошо место ама вече имам опит като свалях динамото Относно разхода - може и да си прав като бях намалил нафтата карах главно градско из Пловдив а сега като я поотпуснах ми се наложи да карам повече извън градско та немога да споря за разхода! Сега обаче няма никакви черни пушеци колкото и да я настъпвам защото пак е по-малко нафтата от първоначалното положение в което беше! Ето едни тестове с това количество нафта което съм и пуснал сега -на 2-ра повече от 50 км/ч не вдига - на 3-та до 90км/ч и на 5-та по равно 160-165 км/ч! Явно на 2-ра има някакъв ограничител на оборотите защото имах Форд 1.6дизел 87г и на втора стигаше до 80-85км/ч а може би на фиата са по-"къси" скоростите! На 5-та 165-км/ч ми се виждат малко но сега пък изобщо не пуши ако и пусна още малко нафта почват едни пушилки та мисля да си я оставя за сега така!
                            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                            Коментар

                            Working...
                            X