Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да регулираме нафтата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да регулираме нафтата

    Понеже моят Фиат много пушеше като го понастъпя реших да намаля нафтата от оня пломбирания винт! Махнах ламаринката и пластмасата развих контрата и развих малко!оборотите паднаха значи и количеството на нафтата която се впръсква през дюзите трябва да е паднало после регулирах оборотите с помоща на шпилката на газта! ! Проблема е че сега неможе да вдигне повече от 130км/ч. иначе няма никакви пушеци ! Някой ако има опит нека сподели как точно се регулира! Само не ми казвайте да ходя в сервиз защото помпата е механична и "Визата" няма какво да прочете ! Ако го навия малко колата направо "излита" но и много пушилка прави а и следователно разхода е по-голям(така си мисля)! Нека специалистите да кажат ДАЛИ ИМА РАЗЛИКА В РАЗХОДА КОГАТО Е ПУСНАТО ПОВЕЧЕ НАФТА ПО ТОЗИ НАЧИН ИЛИ РАЗХОДА ЗАВИСИ ОТ ТОВА КОЛКО НАСТЪПВАМ ПЕДАЛА НА ГАЗТА Е за този винт говоря!
    Прикачени файлове
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    #2
    А защо реши, че пушенето трябва да изчезне като въртиш нещо по помпата. Според мен не е трябвало да въртиш капсулованите неща по помпата. Помпата се центрова на стенд.

    Коментар


      #3
      chaveto написа:
      А защо реши, че пушенето трябва да изчезне като въртиш нещо по помпата. Според мен не е трябвало да въртиш капсулованите неща по помпата. Помпата се центрова на стенд.
      Защото черния пушек е неизгоряла напълно нафта !И когато всичко е наред т.е. нови горивен и въздушен филтър правилна центровка изправно ГНП -тогава причината остава да е в повечето нафта ! Сега пушенето изчезна дори при рязко подаване на гас но колата неможе да върви !Не ми е проблем да върна болта в първоначалното си положение защото съм го белязал но така и така съм го развъртял поне да видя дали има ефект върху разхода когато е намалена нафтата!
      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

      Коментар


        #4
        maxuel82 написа:
        chaveto написа:
        А защо реши, че пушенето трябва да изчезне като въртиш нещо по помпата. Според мен не е трябвало да въртиш капсулованите неща по помпата. Помпата се центрова на стенд.
        Защото черния пушек е неизгоряла напълно нафта !И когато всичко е наред т.е. нови горивен и въздушен филтър правилна центровка изправно ГНП -тогава причината остава да е в повечето нафта ! Сега пушенето изчезна дори при рязко подаване на гас но колата неможе да върви !Не ми е проблем да върна болта в първоначалното си положение защото съм го белязал но така и така съм го развъртял поне да видя дали има ефект върху разхода когато е намалена нафтата!
        Гледал ли си дюзите?Какво им е състоянието?Как работят?Затварят ли добре?Това пушене колко е - много, малко, при потегляне, при форсиране?п.с. И аз не мога да разбера защо си барал цикловата порция?Както ти каза колегата, това се прави на стенд!Реглажът на дюзите също се прави на стенд!На ухо се центроваше Жигула и Москвич
        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
        FIAT Punto 99' 1.7 TD

        Коментар


          #5
          От там регулираш цикловата порция на помпата и по този начин сместа става по бедна на гориво.Затова ти изчезва дименето ама и вървенето.Не зная колко си въртял,но там се пипа много малко.С около четвърт оборот наляво или надясно можеш да промениш много двигателя.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            maxuel82 написа:
            chaveto написа:
            А защо реши, че пушенето трябва да изчезне като въртиш нещо по помпата. Според мен не е трябвало да въртиш капсулованите неща по помпата. Помпата се центрова на стенд.
            Защото черния пушек е неизгоряла напълно нафта !И когато всичко е наред т.е. нови горивен и въздушен филтър правилна центровка изправно ГНП -тогава причината остава да е в повечето нафта ! Сега пушенето изчезна дори при рязко подаване на гас но колата неможе да върви !Не ми е проблем да върна болта в първоначалното си положение защото съм го белязал но така и така съм го развъртял поне да видя дали има ефект върху разхода когато е намалена нафтата!
            Колега,пушенето зависи не само от количеството подадено гориво от помпата,но и от предварението на шприца.Този регулиращ винт прекалено много си го развил и както казват старите майстори-"скопил си двигателя".Мой съвет е да върнеш винта приблизително където е бил и центроваш точно помпата към двигателя,както е по заводски данни.Тези винтове току,така не се въртят.Особено ако човек е без опит.

            Коментар


              #7
              Всъщност съм проверил и дюзите когато свалях ГНП-то !Но и преди това си пушеше! Всъщност пуши само при рязкото подаване на гас и то само когато е в движение ! На празен ход колкото и да я форсирам не пуши!Просто ми беше интересно ако намаля нафтата"скопя "колата дали ще падне малко разхода !Сега разхода е около 5.5 по магистрала и 8- 8.5 л/100км градско каране из Пловдив А и нали цялата помпа отворих та само този болт си остана пломбиран та и него да "бъзикна" Ето тук се справям с помпата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=49079 !Както и да е явно ще си върна болта там където беше !
              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

              Коментар


                #8
                maxuel82 написа:
                Всъщност съм проверил и дюзите когато свалях ГНП-то !Но и преди това си пушеше! Всъщност пуши само при рязкото подаване на гас и то само когато е в движение ! На празен ход колкото и да я форсирам не пуши!Просто ми беше интересно ако намаля нафтата"скопя "колата дали ще падне малко разхода !Сега разхода е около 5.5 по магистрала и 8- 8.5 л/100км градско каране из Пловдив А и нали цялата помпа отворих та само този болт си остана пломбиран та и него да "бъзикна" Ето тук се справям с помпата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=49079 !Както и да е явно ще си върна болта там където беше !
                Ами естествено като намалиш нафтата ще ти гори по малко,но и ще върви по малко.То като натискаш педала на газта,правиш същото-подаваш нафта и получаваш мощност.Но тази работа не е безгранична.

                Коментар


                  #9
                  maxuel82 написа:
                  Всъщност пуши само при рязкото подаване на гас и то само когато е в движение ! На празен ход колкото и да я форсирам не пуши!
                  Колега, нищо и няма на колата ако е така както казваш, върни си настройките както си е била и не се занимавай. Като я настъпиш рязко е нормално да припуши, все пак е дизел, а не някой хибриден автомобил.
                  Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                  Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                  Коментар


                    #10
                    Е да ама смесения разход от 7.5л/100км ми се вижда множко за 75 кс! Изчетох цялата тема за разхода на дизелите обаче неможах да видя никъде някой да е писал за разхода на тд 75кс! а толкова е и разхода на тд100кс! та ми се вижда малко много !Според мен за 75кс трябва да гори не повече от 6-6.5 смесено! Може и да бъркам но имах Форд фиеста 1.6 която харчехе точно 6.5л/100км смесен разход и почти вървеше колкото Фиата ! Засичал съм я с туба от минерална вода сложена при двигателя за да няма измама с 5л нафта по магистралата измина 108км = 4.63л/100км при скорост около 100км/ч! Пак по същия начин с тази туба и 5л нафта само градско 72км=6.94л/100км!!
                    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                    Коментар


                      #11
                      Прав си, разхода изглежда висок, но все пак зависи от начина на експлоатация. Ако я караш по магистрала със 120 км/ч и повече, а после в града само студена и в задръствания, особено в студа, е нормално да се качи разхода. Иначе при мен на ТД100 смесено варира между 6.5 - до макс. 7 л. /100 км, но аз не я юркам почти.
                      Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                      Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                      Коментар


                        #12
                        maxuel82 написа:
                        Е да ама смесения разход от 7.5л/100км ми се вижда множко за 75 кс! Изчетох цялата тема за разхода на дизелите обаче неможах да видя никъде някой да е писал за разхода на тд 75кс! а толкова е и разхода на тд100кс! та ми се вижда малко много !Според мен за 75кс трябва да гори не повече от 6-6.5 смесено! Може и да бъркам но имах Форд фиеста 1.6 която харчехе точно 6.5л/100км смесен разход и почти вървеше колкото Фиата ! Засичал съм я с туба от минерална вода сложена при двигателя за да няма измама с 5л нафта по магистралата измина 108км = 4.63л/100км при скорост около 100км/ч! Пак по същия начин с тази туба и 5л нафта само градско 72км=6.94л/100км!!
                        Колега,при тези ниски температури и при тази мощност на мотора не се оплаквай от разхода си,а се радвай.Не пипай колата излишно.

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          а въздуха не може ли него да Регулиращ същото е нали има датчик за въздуха той как е
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Re: кола

                            kluchar написа:
                            а въздуха не може ли него да Регулиращ същото е нали има датчик за въздуха той как е
                            Няма датчик за въздуха! Помпата е Бош най-обикновена механична също така и дюзите!Нямам "умна дюза" единствения начин за реглаж е този с нафтата!
                            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                            Коментар


                              #15
                              maxuel82 написа:
                              Е да ама смесения разход от 7.5л/100км ми се вижда множко за 75 кс! Изчетох цялата тема за разхода на дизелите обаче неможах да видя никъде някой да е писал за разхода на тд 75кс! а толкова е и разхода на тд100кс! та ми се вижда малко много !Според мен за 75кс трябва да гори не повече от 6-6.5 смесено! Може и да бъркам но имах Форд фиеста 1.6 която харчехе точно 6.5л/100км смесен разход и почти вървеше колкото Фиата ! Засичал съм я с туба от минерална вода сложена при двигателя за да няма измама с 5л нафта по магистралата измина 108км = 4.63л/100км при скорост около 100км/ч! Пак по същия начин с тази туба и 5л нафта само градско 72км=6.94л/100км!!
                              Toзи модел на Фиат,харчът много.Случая с разхода е разглеждан и друг път и има теми по този въпрос.Всички с тази кола се оплакват от висок разход.Жалко че са и турили помпа Бошш.Няма да можеш да я направиш да гори колкото конкурентите и.Харчи като бензинова кола и това се е.Ако я направиш да гори малко,ще върви по-малко.Ако искаш да върви повече и да харчи по малко,смени я с друга.

                              Коментар

                              Working...
                              X