Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat marea 1.9 jtd, Vw passat 1.9 tdi или opel astra 1.7 tdi

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Stefan Hadjov написа:
    gantcho написа:
    Казва се наследник хем на Темпра, хем на Крома - само че за Кромата това не важи много, защото тя беше по-висок клас. Категорично. В продължение на десетина години нишата на старата Крома беше празна във Фиат.
    Da,постепено започваш да прглеждаш.Добре си се захванал да четеш и нещо повече от уикипедия-продължавай има прогрес.Нишата на старата крома беше празна,защото се заемаше от Мареа.-Крома-дължина 4520 мм с максимален двигател 2,5D-118 кс и бензинов 2,0/16V 140 ks-Marea-дължина 4500 мм ц максимален двигател 2,4 ЖТД-130 кс и бензинов 2,0/16V 150 kcИ понеже Мареата била направена на базата на Браво,според Ганчо значи е в същия клас на Браво.Интересно защо спряха Мареата от производство и я замениха отново с Крома.Предстои да спрят отново Кромата и да я заменът с new Marea.
    Хаджов идеята на Фиат е ясна, да се представи Мареа, като наследник на Крома, ама само да се представи. Ценовият клас на това комби е точно ниво Астра комби.
    Fiat Marea JTD 105 09.2000г

    Коментар


      #77
      Ето истината: Marea e в сегмент Small family car, едно ниво над Браво/Брава. И цял сегмент под Крома. Тя е еквивалент на Астра Комби и е под нивото на Пасат. В тази тема няма да добавя нищо повече.
      Прикачени файлове
      She was only a whisky maker but he loved her still.

      Коментар


        #78
        Reptile написа:
        Stefan Hadjov написа:
        gantcho написа:
        Казва се наследник хем на Темпра, хем на Крома - само че за Кромата това не важи много, защото тя беше по-висок клас. Категорично. В продължение на десетина години нишата на старата Крома беше празна във Фиат.
        Da,постепено започваш да прглеждаш.Добре си се захванал да четеш и нещо повече от уикипедия-продължавай има прогрес.Нишата на старата крома беше празна,защото се заемаше от Мареа.-Крома-дължина 4520 мм с максимален двигател 2,5D-118 кс и бензинов 2,0/16V 140 ks-Marea-дължина 4500 мм ц максимален двигател 2,4 ЖТД-130 кс и бензинов 2,0/16V 150 kcИ понеже Мареата била направена на базата на Браво,според Ганчо значи е в същия клас на Браво.Интересно защо спряха Мареата от производство и я замениха отново с Крома.Предстои да спрят отново Кромата и да я заменът с new Marea.
        Хаджов идеята на Фиат е ясна, да се представи Мареа, като наследник на Крома, ама само да се представи. Ценовият клас на това комби е точно ниво Астра комби.
        Съвсем ми е ясна идеята на Фиат каква е била,но не е редно да ги сравняваш по ценови клас,защото тогава спокойно Мареа Комби,може да я вкараш в ценовия клас на Поло Комби.Да не говориме за цените на старо на западните пазари,където цените на ниските класове са по високи от тези на високите.

        Коментар


          #79
          gantcho написа:
          Ето истината: Marea e в сегмент Small family car, едно ниво над Браво/Брава. И цял сегмент под Крома. Тя е еквивалент на Астра Комби и е под нивото на Пасат. В тази тема няма да добавя нищо повече.
          Още ли не си разбрал,че тази класация е меко казано некоректна.В интервала 1996 г-2003 г Фиат няма представител в Large family gar и тогава Мареа достойно присъства в този клас,независимо с цената на някои дребни компромиси.И е достатъчно large за да е в по висок клас.От където и да го погледнеш е така,независимо на каква база е изграден като автомобил.В стремежа си да изгради по висок клас кола с възможно най малко средства,Фиат е използвал като база за конструктивно изграждане много от Браво,но в никакъв случай не са направили кола от същия клас на Браво.Между другото този конструктивен похват е много добър и лично аз го приветствам и резултата който са постигнали е също добър.Де да можеха всички производители на коли да направят по висок клас кола,базирайки се на по нисък.Примера е похвален.Огромно предимство при производство в завода и подръжка в експлоатация.Мареа е в следващия по висок клас от този на Браво.И понеже Браво е в класа на Голф,всички знаеме кой е следващия по висок клас.Няма да ти подсказвам,сети се сам.

          Коментар


            #80
            от мен един глас за Пасата - 90 коньовия дизел е железен, само трябва да е запазен успех
            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
            e30 forever!

            Коментар


              #81
              Мареятa предлага най-доброто съотношение цена/качество. По-евтина е за ремонти от Пасата (за Астрата не знам). Двигателя и е доста здрав и проверен, като почти с нищо не отстъпва на 1.9 ТДИ 110 на Пасата (разхода е сходен, а вървежа е малко по-слаб).
              Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
              Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

              Коментар


                #82
                kosta84bg написа:
                Мареятa предлага най-доброто съотношение цена/качество. По-евтина е за ремонти от Пасата (за Астрата не знам). Двигателя и е доста здрав и проверен, като почти с нищо не отстъпва на 1.9 ТДИ 110 на Пасата (разхода е сходен, а вървежа е малко по-слаб).
                За другите неща си горе,долу прав,но за вървежа на 1.9 ТДИ 110 на Пасата си абсолютно в грешка.Луд ще те направи на вървеж,особено ако имаш в пред вид колите от подписа ти.А и за разхода,ако го сравнявашп с ТД100,също си в грешка.

                Коментар


                  #83
                  Разхода сравнявам с 1.9 JTD. На ТД 100 е с 0.7-1 л. отгоре. Чак луд да ме направи не знам, карал съм ауди А3 такова. Върви повече, но не е кой знае колко. Избора между трези коли опира според мен главно до пари, защото пасата си е доста по-скъп.
                  Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                  Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                  Коментар


                    #84
                    kosta84bg написа:
                    Разхода сравнявам с 1.9 JTD. На ТД 100 е с 0.7-1 л. отгоре. Чак луд да ме направи не знам, карал съм ауди А3 такова. Върви повече, но не е кой знае колко. Избора между трези коли опира според мен главно до пари, защото пасата си е доста по-скъп.
                    А специално пък ако става въпрос за Ауди А3 1,9 ТДИ-110, е една идея над Пасата по вървеж.

                    Коментар


                      #85
                      Stefan Hadjov написа:
                      Още ли не си разбрал,че тази класация е меко казано некоректна.В интервала 1996 г-2003 г Фиат няма представител в Large family gar и тогава Мареа достойно присъства в този клас,независимо с цената на някои дребни компромиси.И е достатъчно large за да е в по висок клас.От където и да го погледнеш е така,независимо на каква база е изграден като автомобил.В стремежа си да изгради по висок клас кола с възможно най малко средства,Фиат е използвал като база за конструктивно изграждане много от Браво,но в никакъв случай не са направили кола от същия клас на Браво.Между другото този конструктивен похват е много добър и лично аз го приветствам и резултата който са постигнали е също добър.Де да можеха всички производители на коли да направят по висок клас кола,базирайки се на по нисък.Примера е похвален.Огромно предимство при производство в завода и подръжка в експлоатация.Мареа е в следващия по висок клас от този на Браво.И понеже Браво е в класа на Голф,всички знаеме кой е следващия по висок клас.Няма да ти подсказвам,сети се сам.
                      Ама разбира се, че е некоректно. Предлагам ти следното - аз ще преведа това твое компетентно изказване на английски (заедно с всичките му правописни и правоговорни грешки), след което ще го предложим на най-голямата енциклопедия в света за да се коригират. Все пак, те трябва да са наясно, че "Хаджовипедия" е по-реномирано издание от Уикипедия. И е редно да вземат "интифа" от такива корифеи като теб. А колкото до Фиат - те сигурно ще са поласкани и умилени от справедливите ти похвали. По темата: от мен един глас против 90-коньов дизел на Пасат. Всяко уважаващо себе си Пунто 75 коня набира по-добре :D Това нещо няма никаква динамика. Иначе като набере се държи чудесно на пътя, като всеки Пасат. Но като стане време за изпреварвания, особено когато е натоварена колата - мъка! Освен това цената е незаслужено висока. Окачването отпред - колегата ми казва, че е с 6 носача, които струват общо към 1000 само те. Обслужването на двигателя е общо-взето нормално. Но ако попаднеш на Пасат 2.5 ТДИ - цените дори на смяна на ангренажен ремък и ролки са фрапантни - излиза малко по-евтино от закупуването на Мареа В едно нещо съм съгласен с Хаджов - Мареа предлага оптимално съотношение между цена и качество. Най-евтина е поради няколко причини - най-стар модел е и е италианска. Но е по-просторна от Астрата в нейния клас...
                      She was only a whisky maker but he loved her still.

                      Коментар


                        #86
                        Stefan Hadjov написа:
                        kosta84bg написа:
                        Мареятa предлага най-доброто съотношение цена/качество. По-евтина е за ремонти от Пасата (за Астрата не знам). Двигателя и е доста здрав и проверен, като почти с нищо не отстъпва на 1.9 ТДИ 110 на Пасата (разхода е сходен, а вървежа е малко по-слаб).
                        За другите неща си горе,долу прав,но за вървежа на 1.9 ТДИ 110 на Пасата си абсолютно в грешка.Луд ще те направи на вървеж,особено ако имаш в пред вид колите от подписа ти.А и за разхода,ако го сравнявашп с ТД100,също си в грешка.
                        Пасат Б4 комби 110кс върви доста по-лошо от Брава 1.9жтд 105кс. Проверено и доказано лично от мен.Пасат Б5 110кс комби върви почти наравно с Брава - отново доказано, ама пак изостава макар и с малко.110кс двигател създава впечатление за огромна разлика във вървенето, защото софтуера в преходен режим работи в огромни излишъци на въздух. Това му осигурява много добър тротъл респонс и от там субективното чувство за вървене. Ако и двете коли се държат в обороти на максималната мощност Пасата 110кс ТДИ пада от Брава 1.9жтд-105кс. Доказано нееднократно.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #87
                          BO написа:
                          Stefan Hadjov написа:
                          kosta84bg написа:
                          Мареятa предлага най-доброто съотношение цена/качество. По-евтина е за ремонти от Пасата (за Астрата не знам). Двигателя и е доста здрав и проверен, като почти с нищо не отстъпва на 1.9 ТДИ 110 на Пасата (разхода е сходен, а вървежа е малко по-слаб).
                          За другите неща си горе,долу прав,но за вървежа на 1.9 ТДИ 110 на Пасата си абсолютно в грешка.Луд ще те направи на вървеж,особено ако имаш в пред вид колите от подписа ти.А и за разхода,ако го сравнявашп с ТД100,също си в грешка.
                          Пасат Б4 комби 110кс върви доста по-лошо от Брава 1.9жтд 105кс. Проверено и доказано лично от мен.Пасат Б5 110кс комби върви почти наравно с Брава - отново доказано, ама пак изостава макар и с малко.110кс двигател създава впечатление за огромна разлика във вървенето, защото софтуера в преходен режим работи в огромни излишъци на въздух. Това му осигурява много добър тротъл респонс и от там субективното чувство за вървене. Ако и двете коли се държат в обороти на максималната мощност Пасата 110кс ТДИ пада от Брава 1.9жтд-105кс. Доказано нееднократно.
                          Тротъл респонса е субективно усещане и много зависи от коя кола слизаш и на коя кола се качваш за да усетиш какъв е респонса на двигателя когато и подадеш газ.Аз имам в пред вид многократни тестове в реално време и СПОРЕД мен 1,9ТДИ -110 е изцяло над 1,9ЖТД-105 в характеристиките на двигателите си в целия работен диапазон.Това е мое мнение и вероятно се различава от твоето.Имам в пред вид разбира се коли и двигатели stock in good repair.

                          Коментар


                            #88
                            Koгато няма какво да кажеш,поради изчерпване на познанияти ти по даден въпрос, на въоръжение впрягаш винаги два похвата:почваш да си служиш с епитети и обиди или мамираш грешки в правописа и правоговора.Известен Ганчовски похват.Когато констатирам че си стигнал до това ниво при даден спор, смятам че повече не е необходимо да ти се обръща внимание,защото очевидно няма какво да кажеш.

                            Коментар


                              #89
                              Здравеите

                              Колеги интересувам се,някаде по форума четях че мареата има допълнителни свещи на въздуховода.Всичките модели ли ги имат тези свещи и кога се включват и изключват.
                              Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

                              Коментар


                                #90
                                Re: Здравеите

                                Lyub4eto написа:
                                Колеги интересувам се,някаде по форума четях че мареата има допълнителни свещи на въздуховода. ...
                                Аха, монтирани са на интеркулера, че той много охлажда въздуха и звука на двигателя се променя към силно пресипнало мъркане ... :D /joke
                                Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                                Коментар

                                Working...
                                X