Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat marea 1.9 jtd, Vw passat 1.9 tdi или opel astra 1.7 tdi

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Stefan Hadjov написа:
    Явно търсиш изход от ситуацията в която сам се набута.БРАВО е в един КЛАС с МАРЕА.При това твърдение губа желание за спор,освен от чисто статистическа гледна точка.
    Спорът беше дали Мареа Уикенд е по-висок клас от Астра комби. Ти твърдиш, че е, а аз твърдя, че са в един клас защото Мареа е седан/комби версия на Браво/Брава. Точно както Астра комби е комби версия на по-малките Астри. Също така, аз твърдя, че Браво/Брава/Мареа са коли от един и същи клас в различни сегменти - хачбак, четириврат семеен хачбак и седан/комби на същата база. И със същия дизайн. Твоята глупост всички вече я видяха - Мареа била в класа на Пасат По-некадърно изказване от това нямаше как да чуя.
    She was only a whisky maker but he loved her still.

    Коментар


      #62
      gantcho написа:
      Stefan Hadjov написа:
      Явно търсиш изход от ситуацията в която сам се набута.БРАВО е в един КЛАС с МАРЕА.При това твърдение губа желание за спор,освен от чисто статистическа гледна точка.
      Спорът беше дали Мареа Уикенд е по-висок клас от Астра комби. Ти твърдиш, че е, а аз твърдя, че са в един клас защото Мареа е седан/комби версия на Браво/Брава. Точно както Астра комби е комби версия на по-малките Астри. Също така, аз твърдя, че Браво/Брава/Мареа са коли от един и същи клас в различни сегменти - хачбак, четириврат семеен хачбак и седан/комби на същата база. И със същия дизайн. Твоята глупост всички вече я видяха - Мареа била в класа на Пасат По-некадърно изказване от това нямаше как да чуя.
      БРАВО е в един КЛАС с МАРЕА.Продължавай да го твърдиш.Това е достатъчно.Смени сегментите.

      Коментар


        #63
        Stefan Hadjov написа:
        gantcho написа:
        Stefan Hadjov написа:
        Явно търсиш изход от ситуацията в която сам се набута.БРАВО е в един КЛАС с МАРЕА.При това твърдение губа желание за спор,освен от чисто статистическа гледна точка.
        Спорът беше дали Мареа Уикенд е по-висок клас от Астра комби. Ти твърдиш, че е, а аз твърдя, че са в един клас защото Мареа е седан/комби версия на Браво/Брава. Точно както Астра комби е комби версия на по-малките Астри. Също така, аз твърдя, че Браво/Брава/Мареа са коли от един и същи клас в различни сегменти - хачбак, четириврат семеен хачбак и седан/комби на същата база. И със същия дизайн. Твоята глупост всички вече я видяха - Мареа била в класа на Пасат По-некадърно изказване от това нямаше как да чуя.
        БРАВО е в един КЛАС с МАРЕА.Продължавай да го твърдиш.Това е достатъчно.Смени сегментите.
        И какво си се хванал тъй отчаяно за това. Заблудата ти няма граници. Те са построени на една база. На, чети просвещавай се. Явно всички с изключение на теб знаят истината за автомобилите на Фиат."След като през първата половина на 90-те стана ясно, че продажбите на луксозни модели под марката FIAT не вървят дори в Италия и Croma замина в небитието, в Торино се изправиха пред тежка загуба. От една страна, да се откажат окончателно от флагман в гамата си означаваше да понесат поредния сериозен удар по реномето си. От друга, разработката на нова платформа за автомобил от бизнес клас щеше да им струва прекалено скъпо. Тогава италианците решиха да изхитруват, като представят новия си седан Marea за наследник хем на Tempra, хем на Croma. Фактът, че автомобилът бе построен на базата на "голфовите съперници" Bravo/Brava изобщо не ги смущаваше....."Това е от списание Автопазар.На ти и линк, пък дано нещо ти влезе в главата. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=15437 Казва се наследник хем на Темпра, хем на Крома - само че за Кромата това не важи много, защото тя беше по-висок клас. Категорично. В продължение на десетина години нишата на старата Крома беше празна във Фиат.
        She was only a whisky maker but he loved her still.

        Коментар


          #64
          Stefan Hadjov написа:
          Reptile написа:
          Хджов - съвсем сигурен ли си, че това е ISUZU мотор, защо си мисля, че това си е мотор на Опел от който се отказаха и започнаха да купуват от Фиат JTD мотори. Или а 2-литровият е на Опел.
          Абсолютно,и е много хубав мотор.Опеловия мотор 1,7 ДТ се произвежда до 99 год.и го спират Той е 8V.Исузовия мотор е 16V DOHC и започва от 2000 год.Стария Исузов мотор за който споменава emzo също го спират 99 год. и той също е 8V.Фиатовия мотор който ползва Опел е 1,3 mJET и не се слага на никаква Астра.Само на Корса и Агила от 2003 год нагоре.Опеловите мотори са 2,0 и 2,2, както каза с верига и доста модерно решени като механика,но не са CR,a TDI.
          Офф този Опел, който съм карал и често се возя, е на приятел, ама е 2-ка 85 коня, коя година - утрепи ме, незнам. По силната вибрация и звук, го прецених, като опелов мотор. Да не прекалявам за "вибрацията", ама пича, като кара моят шлеп и казва...."ей не се чува, че е дизел". Маруся ми е много тиха, като загрее, а е с махнат катализатор(то и т’ва малко ми бави загряването).Трябва да потърся, но Опел спря със собствените си дизели и всичко се прави от Фиат, така ми се струва или поне частите са от Фиат....трябва да видя!
          Fiat Marea JTD 105 09.2000г

          Коментар


            #65
            gantcho написа:
            ....И какво си се хванал тъй отчаяно за това. Заблудата ти няма граници. Те са построени на една база. На, чети просвещавай се. Явно всички с изключение на теб знаят истината за автомобилите на Фиат."След като през първата половина на 90-те стана ясно, че продажбите на луксозни модели под марката FIAT не вървят дори в Италия и Croma замина в небитието, в Торино се изправиха пред тежка загуба. От една страна, да се откажат окончателно от флагман в гамата си означаваше да понесат поредния сериозен удар по реномето си. От друга, разработката на нова платформа за автомобил от бизнес клас щеше да им струва прекалено скъпо. Тогава италианците решиха да изхитруват, като представят новия си седан Marea за наследник хем на Tempra, хем на Croma. Фактът, че автомобилът бе построен на базата на "голфовите съперници" Bravo/Brava изобщо не ги смущаваше....."Това е от списание Автопазар.На ти и линк, пък дано нещо ти влезе в главата. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=15437 Казва се наследник хем на Темпра, хем на Крома - само че за Кромата това не важи много, защото тя беше по-висок клас. Категорично. В продължение на десетина години нишата на старата Крома беше празна във Фиат.
            Така си е, Фиат изкувствено набутват Мареа-та в по-висок клас, ама не баш!Хаджов "чисто начуно" е прав, като Хаджов не е виновен, че Фиат криво поставят нещата и на базата на по-нисък клас модел, (СЕ ОПИТВАТ ДА)правят по-висок. Относно разликите - има разлика в носачите - тези на Мареа са по-големи задното окачване и то е различно...но само толкоз. Размерите вътре и всичко останало си е чиста БРАВАуна, нищо повче...едно гумиране на дръжките и един подлакътник.....е това не променя класа на автомобила. При VW - нещата са много по-ясни, там размера на шасито, без да гледаш двигатели и дръжки на вратите, дава ясен отговор, кое в кой клас е.Ако, обаче, се базираме на VW и Opel разбирането за различен клас, то Хджов не е прав.Не се явявам рефер, но можехте да остъпите по малко от мненията си(всички) и да има консенсус....па макар и странен, че това дето караме е "ни риба ни рак", е има и такива неща в живота.ПОЗДРАВИ
            Fiat Marea JTD 105 09.2000г

            Коментар


              #66
              Reptile написа:
              Така си е, Фиат изкувствено набутват Мареа-та в по-висок клас, ама не баш!Хаджов "чисто начуно" е прав, като Хаджов не е виновен, че Фиат криво поставят нещата и на базата на по-нисък клас модел, (СЕ ОПИТВАТ ДА)правят по-висок. Относно разликите - има разлика в носачите - тези на Мареа са по-големи задното окачване и то е различно...но само толкоз. Размерите вътре и всичко останало си е чиста БРАВАуна, нищо повче...едно гумиране на дръжките и един подлакътник.....е това не променя класа на автомобила. При VW - нещата са много по-ясни, там размера на шасито, без да гледаш двигатели и дръжки на вратите, дава ясен отговор, кое в кой клас е.Ако, обаче, се базираме на VW и Opel разбирането за различен клас, то Хджов не е прав.Не се явявам рефер, но можехте да остъпите по малко от мненията си(всички) и да има консенсус....па макар и странен, че това дето караме е "ни риба ни рак", е има и такива неща в живота.ПОЗДРАВИ
              О, напълно съм съгласен с теб. Така е. Цялата работа тръгна от там, че според Хаджов Мареата е в класа на Пасат, и е в по-висок клас от Астра. И аз не се съгласих и продължавам да не съм съгласен точно с това. А в така поставената тема е много важно да НЕ се сравняват по цени и показатели автомобили от различен клас като Мареа и Пасат...
              She was only a whisky maker but he loved her still.

              Коментар


                #67
                Моето скромно мнение- на първо четене отхвърлям пасата защото: по-скъп като цена(това за една година производство) по-скъпа поддръжка...просто не си струва!Остават Астрата и МареатаПредимства на Мареа- по-просторна отвътре,по ниска като цена-макар и с малко,по-голяма динамика на мотора-особено с включен климатик няма равна-астрата набира далеч по-бавноНа Астра плюсовете са- по-евтина поддръжка,малко по-икономична,много надежден японският моторЛично аз преди време бих предпочел астрата,но сега не знам...просто съм сядал в астра и мареа и в астрата вече ми се струва тясно Инъче изключвайки това бих взел астра ако имах парите!
                ex.Мареа ТД100

                Коментар


                  #68
                  Здравеите

                  Ако ми позволите да попита , а между атрата и вектрата коя е по надежна и по евтина за подръжка говоря за модел 1999-2000 г
                  Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

                  Коментар


                    #69
                    gantcho написа:
                    Казва се наследник хем на Темпра, хем на Крома - само че за Кромата това не важи много, защото тя беше по-висок клас. Категорично. В продължение на десетина години нишата на старата Крома беше празна във Фиат.
                    Da,постепено започваш да прглеждаш.Добре си се захванал да четеш и нещо повече от уикипедия-продължавай има прогрес.Нишата на старата крома беше празна,защото се заемаше от Мареа.-Крома-дължина 4520 мм с максимален двигател 2,5D-118 кс и бензинов 2,0/16V 140 ks-Marea-дължина 4500 мм ц максимален двигател 2,4 ЖТД-130 кс и бензинов 2,0/16V 150 kcИ понеже Мареата била направена на базата на Браво,според Ганчо значи е в същия клас на Браво.Интересно защо спряха Мареата от производство и я замениха отново с Крома.Предстои да спрят отново Кромата и да я заменът с new Marea.

                    Коментар


                      #70
                      Stefan Hadjov написа:
                      gantcho написа:
                      Казва се наследник хем на Темпра, хем на Крома - само че за Кромата това не важи много, защото тя беше по-висок клас. Категорично. В продължение на десетина години нишата на старата Крома беше празна във Фиат.
                      Da,постепено започваш да прглеждаш.Добре си се захванал да четеш и нещо повече от уикипедия-продължавай има прогрес.Нишата на старата крома беше празна,защото се заемаше от Мареа.-Крома-дължина 4520 мм с максимален двигател 2,5D-118 кс и бензинов 2,0/16V 140 ks-Marea-дължина 4500 мм ц максимален двигател 2,4 ЖТД-130 кс и бензинов 2,0/16V 150 kcИ понеже Мареата била направена на базата на Браво,според Ганчо значи е в същия клас на Браво.Интересно защо спряха Мареата от производство и я замениха отново с Крома.Предстои да спрят отново Кромата и да я заменът с new Marea.
                      Има 2 невярни неща в поста ти.1.Това не е най-големия дизелов двигател на крома.2500D е едва 75 коня.2500 ТД 115 коня - Това е най-големия дизелов.2.Бензиновия,който си написал,също не е най-големият,тъй като крома има и 6 цилиндров двигател ! 2500 V6 162 коня.
                      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                      Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                      Коментар


                        #71
                        Princo написа:
                        Stefan Hadjov написа:
                        gantcho написа:
                        Казва се наследник хем на Темпра, хем на Крома - само че за Кромата това не важи много, защото тя беше по-висок клас. Категорично. В продължение на десетина години нишата на старата Крома беше празна във Фиат.
                        Da,постепено започваш да прглеждаш.Добре си се захванал да четеш и нещо повече от уикипедия-продължавай има прогрес.Нишата на старата крома беше празна,защото се заемаше от Мареа.-Крома-дължина 4520 мм с максимален двигател 2,5D-118 кс и бензинов 2,0/16V 140 ks-Marea-дължина 4500 мм ц максимален двигател 2,4 ЖТД-130 кс и бензинов 2,0/16V 150 kcИ понеже Мареата била направена на базата на Браво,според Ганчо значи е в същия клас на Браво.Интересно защо спряха Мареата от производство и я замениха отново с Крома.Предстои да спрят отново Кромата и да я заменът с new Marea.
                        Има 2 невярни неща в поста ти.1.Това не е най-големия дизелов двигател на крома.2500D е едва 75 коня.2500 ТД 115 коня - Това е най-големия дизелов.2.Бензиновия,който си написал,също не е най-големият,тъй като крома има и 6 цилиндров двигател ! 2500 V6 162 коня.
                        За първото съм забравил "Т"-то,но по кс е ясно какво съм имал в пред вид.За второто не познавам такъв мотор на Крома,а и като направих справка набързо в Аутодата също не намерих.Това да не е някаква екзотика извън серия.Ако знаеш подробности-сподели.

                        Коментар


                          #72
                          Обикновен двигател си е.Предназначен е за европейския пазар,дори до преди няколко месеца се продаваше една такава крома в форума. Ето,намерих я. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
                          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                          Коментар


                            #73
                            Princo написа:
                            Обикновен двигател си е.Предназначен е за европейския пазар,дори до преди няколко месеца се продаваше една такава крома в форума. Ето,намерих я. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
                            Да,наистина прав си.Аз този двигател съм го виждал само на Ланча Тема и то като 2,8.Интересно защо го няма в Аутодата.

                            Коментар


                              #74
                              Вземи си дизелово Пежо,не HDI. Дълги години карах такова. Много здрав мотор, супер комфортна возия, нисък разход. Минус-трошливо окачване, но това зависи от карането ти.Иначе, честно сега не бих слезнал от Бравока
                              Fiat Bravo 1.9JTD 1999

                              Коментар


                                #75
                                Темата е разчистена!
                                ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                                Коментар

                                Working...
                                X