Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat marea 1.9 jtd, Vw passat 1.9 tdi или opel astra 1.7 tdi
Collapse
X
-
She was only a whisky maker but he loved her still.
-
gantcho написа:Stefan Hadjov написа:Явно търсиш изход от ситуацията в която сам се набута.БРАВО е в един КЛАС с МАРЕА.При това твърдение губа желание за спор,освен от чисто статистическа гледна точка.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:gantcho написа:Stefan Hadjov написа:Явно търсиш изход от ситуацията в която сам се набута.БРАВО е в един КЛАС с МАРЕА.При това твърдение губа желание за спор,освен от чисто статистическа гледна точка.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Reptile написа:Хджов - съвсем сигурен ли си, че това е ISUZU мотор, защо си мисля, че това си е мотор на Опел от който се отказаха и започнаха да купуват от Фиат JTD мотори. Или а 2-литровият е на Опел.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
gantcho написа:....И какво си се хванал тъй отчаяно за това. Заблудата ти няма граници. Те са построени на една база. На, чети просвещавай се. Явно всички с изключение на теб знаят истината за автомобилите на Фиат."След като през първата половина на 90-те стана ясно, че продажбите на луксозни модели под марката FIAT не вървят дори в Италия и Croma замина в небитието, в Торино се изправиха пред тежка загуба. От една страна, да се откажат окончателно от флагман в гамата си означаваше да понесат поредния сериозен удар по реномето си. От друга, разработката на нова платформа за автомобил от бизнес клас щеше да им струва прекалено скъпо. Тогава италианците решиха да изхитруват, като представят новия си седан Marea за наследник хем на Tempra, хем на Croma. Фактът, че автомобилът бе построен на базата на "голфовите съперници" Bravo/Brava изобщо не ги смущаваше....."Това е от списание Автопазар.На ти и линк, пък дано нещо ти влезе в главата. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=15437 Казва се наследник хем на Темпра, хем на Крома - само че за Кромата това не важи много, защото тя беше по-висок клас. Категорично. В продължение на десетина години нишата на старата Крома беше празна във Фиат.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Reptile написа:Така си е, Фиат изкувствено набутват Мареа-та в по-висок клас, ама не баш!Хаджов "чисто начуно" е прав, като Хаджов не е виновен, че Фиат криво поставят нещата и на базата на по-нисък клас модел, (СЕ ОПИТВАТ ДА)правят по-висок. Относно разликите - има разлика в носачите - тези на Мареа са по-големи задното окачване и то е различно...но само толкоз. Размерите вътре и всичко останало си е чиста БРАВАуна, нищо повче...едно гумиране на дръжките и един подлакътник.....е това не променя класа на автомобила. При VW - нещата са много по-ясни, там размера на шасито, без да гледаш двигатели и дръжки на вратите, дава ясен отговор, кое в кой клас е.Ако, обаче, се базираме на VW и Opel разбирането за различен клас, то Хджов не е прав.Не се явявам рефер, но можехте да остъпите по малко от мненията си(всички) и да има консенсус....па макар и странен, че това дето караме е "ни риба ни рак", е има и такива неща в живота.ПОЗДРАВИShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Моето скромно мнение- на първо четене отхвърлям пасата защото: по-скъп като цена(това за една година производство) по-скъпа поддръжка...просто не си струва!Остават Астрата и МареатаПредимства на Мареа- по-просторна отвътре,по ниска като цена-макар и с малко,по-голяма динамика на мотора-особено с включен климатик няма равна-астрата набира далеч по-бавноНа Астра плюсовете са- по-евтина поддръжка,малко по-икономична,много надежден японският моторЛично аз преди време бих предпочел астрата,но сега не знам...просто съм сядал в астра и мареа и в астрата вече ми се струва тясно Инъче изключвайки това бих взел астра ако имах парите!ex.Мареа ТД100
Коментар
-
gantcho написа:Казва се наследник хем на Темпра, хем на Крома - само че за Кромата това не важи много, защото тя беше по-висок клас. Категорично. В продължение на десетина години нишата на старата Крома беше празна във Фиат.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:gantcho написа:Казва се наследник хем на Темпра, хем на Крома - само че за Кромата това не важи много, защото тя беше по-висок клас. Категорично. В продължение на десетина години нишата на старата Крома беше празна във Фиат.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Princo написа:Stefan Hadjov написа:gantcho написа:Казва се наследник хем на Темпра, хем на Крома - само че за Кромата това не важи много, защото тя беше по-висок клас. Категорично. В продължение на десетина години нишата на старата Крома беше празна във Фиат.
Коментар
-
Обикновен двигател си е.Предназначен е за европейския пазар,дори до преди няколко месеца се продаваше една такава крома в форума. Ето,намерих я. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Princo написа:Обикновен двигател си е.Предназначен е за европейския пазар,дори до преди няколко месеца се продаваше една такава крома в форума. Ето,намерих я. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар