Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat marea 1.9 jtd, Vw passat 1.9 tdi или opel astra 1.7 tdi

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    BO написа:
    Stefan Hadjov написа:
    Астра и Мареа,никога не са били в един клас коли.Астрата е винаги в класа на Браво/а,Голф,а Мареата е винаги в класа на Вектра и Пасат.Откъдето и да се разглеждат е така.
    Ами не е така.Виж по какво се класифицират сегментите на колите и определено ще се убедиш, че грешиш.По тази логика както сравняваш Вектра и Пасат, то примерно Голф-4 комби в кой клас е? Или щом от хечбек става комби и минава в друг клас Или друг пример ако трябва да сравняваме Омегата с кой ще я сравниш във ВАГ групата?
    Голф 4 комби е в Голф клас-името си го казва,но изпълнение комби..Това че няма Браво/а комби и Фиат не предлага такъв модел не може да го причисляваш към по висок клас.Не всички производители предлагат коли във всички класове.ВАГ не предлага модел в класа на Омега,освен модела с двигател 2,5;2,8;4,0 да ги причислиш към Омега клас пореди липса на такъв.Но при двигатели 1,6;1,8;1,9;2,0 по всички параметри си е в класа на Мареата,а също и по габаритни размери и обем.А да не говориме в класа 2,0 където Мареа е далеч над Пасат.Но в цялата тази класация се влага и субективна преценка и има възможност за по разтегливо тълкуване.Зависи на кои параметри се дава по голяма тежаст при оценка.

    Коментар


      #32
      Stefan Hadjov написа:
      И Мареа са по направени от вътре от Браво/а,ако това ти определя в кой клас е.Освен това не знам на Брава да се слага двигател 2,4 ЖТД или 2,4/20V.Във всяко отношение Мареа е клас над Браво/а и е винаги класирана с Вектра и Пасат.
      То и в Брава не слагат 2.0 147 или 155 коня двигател, но това не я прави нещо различно от Браво-то, нали? Моторизацията чисто и просто се съобразява с теглото и товароносимостта на автомобила. Съобразява се и със спортните предпочитания на целевия пазар. Астра комби и Мареа уикенд са конкуренти в един и същи сегмент. Пасат комби е в по-горен сегмент.Да не говорим, че ако гледаме само моторите, вагенският 1.8 го слагаха на всичко де що е ваген - от Ибиза и Поло до Пасат и големите Шкоди
      She was only a whisky maker but he loved her still.

      Коментар


        #33
        Stefan Hadjov написа:
        Голф 4 комби е в Голф клас-името си го казва,но изпълнение комби...
        A Бора комби в кой клас е? Същият като Голф 4 комби (и досега е мистерия какви точно са им 3-те козметични разлики) и като Стило Мултиуагън и като Астра комби и като Фокус комби и т.н.
        She was only a whisky maker but he loved her still.

        Коментар


          #34
          Stefan Hadjov написа:
          emzo написа:
          Ако Исузу-то е същото като на Корса Б, не бих го нарекъл много надежден, но това са лични наблюдения.п.с. май не е същия
          Не е същия,въпреки че по мои наблюдения и стария не е лош.Новия след 2000 год е двувалка 16V-ТДИ технология.Няма как да е същия и е добър,разбира се за този който не търси гонене и стартове.Някой виждал ли е Астрa след 2000 год с избила ръжда някъде.Старите бяха емблема на ръждата.
          Хджов - съвсем сигурен ли си, че това е ISUZU мотор, защо си мисля, че това си е мотор на Опел от който се отказаха и започнаха да купуват от Фиат JTD мотори. Или а 2-литровият е на Опел.Имам доооста наблюдения върху 2 литра и 85 коня мотора, по точки:Плюсове:1. Нисък разход2. С верига е т.е нЕма разходи на всеки 50хил. за ангренажен ремък и ролки3. Здраво окачване4. Добра изработка на купетоМинуси:1. Аз съм 102кг трениращ - тази кола е ми е тясна, доста тясна2. Седалките са твърди, малки и с кофти позиция - за 100км гърба ме схваща3. Работи с доста вибрация и не е особено шумоизолирана.4. Доста по-малка е като комби.5. Има ограничена тяга.6. Няма падащ борд за товарене, което е Ебати екстрата. Ако караш нещо дълго, пода на Маруся става равен, пускаш борда, укрепваш и спокоооойно си затвряш задният капак...кеф!
          Fiat Marea JTD 105 09.2000г

          Коментар


            #35
            в астра г се ползва както мотора на опел дизеловия /външни белези като бензиновите им едновалови мотори/ и исузу а днес нов яд с пасат проблем със силикона на една снадка и като резултат наводнена страната на пасажера в краката където се намира управилението на автоматичната скоростна кутия и невъзможност да се включи на каквато и да е предавка , само преди дни отремонтирахме сервото му пълно с вода ...
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #36
              gantcho написа:
              Stefan Hadjov написа:
              Голф 4 комби е в Голф клас-името си го казва,но изпълнение комби...
              A Бора комби в кой клас е? Същият като Голф 4 комби (и досега е мистерия какви точно са им 3-те козметични разлики) и като Стило Мултиуагън и като Астра комби и като Фокус комби и т.н.
              Голф,Бора,Венто,Джета,комби са всички в голфовия клас и са в един клас с Астрата с нейните разновидности-седан,хетчбек,комби.А Мареата е в класа на Вектрата и Пасата.

              Коментар


                #37
                Reptile написа:
                Хджов - съвсем сигурен ли си, че това е ISUZU мотор, защо си мисля, че това си е мотор на Опел от който се отказаха и започнаха да купуват от Фиат JTD мотори. Или а 2-литровият е на Опел.
                Абсолютно,и е много хубав мотор.Опеловия мотор 1,7 ДТ се произвежда до 99 год.и го спират Той е 8V.Исузовия мотор е 16V DOHC и започва от 2000 год.Стария Исузов мотор за който споменава emzo също го спират 99 год. и той също е 8V.Фиатовия мотор който ползва Опел е 1,3 mJET и не се слага на никаква Астра.Само на Корса и Агила от 2003 год нагоре.Опеловите мотори са 2,0 и 2,2, както каза с верига и доста модерно решени като механика,но не са CR,a TDI.

                Коментар


                  #38
                  Stefan Hadjov написа:
                  gantcho написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  Голф 4 комби е в Голф клас-името си го казва,но изпълнение комби...
                  A Бора комби в кой клас е? Същият като Голф 4 комби (и досега е мистерия какви точно са им 3-те козметични разлики) и като Стило Мултиуагън и като Астра комби и като Фокус комби и т.н.
                  Голф,Бора,Венто,Джета,комби са всички в голфовия клас и са в един клас с Астрата с нейните разновидности-седан,хетчбек,комби.А Мареата е в класа на Вектрата и Пасата.
                  Как може Мареата да е от класа на Пасат, след като шасито е 1:0.99 с Браво и Брава?Значи Голф-а във всичките му разновидности е един клас, а Браво/Брава/Мареа, които също са разновидности на една кола, но с различни имена, заради фирмената политика са всяка една в отделен клас? Нещо си в грешка.

                  Коментар


                    #39
                    Airfan написа:
                    Stefan Hadjov написа:
                    gantcho написа:
                    Stefan Hadjov написа:
                    Голф 4 комби е в Голф клас-името си го казва,но изпълнение комби...
                    A Бора комби в кой клас е? Същият като Голф 4 комби (и досега е мистерия какви точно са им 3-те козметични разлики) и като Стило Мултиуагън и като Астра комби и като Фокус комби и т.н.
                    Голф,Бора,Венто,Джета,комби са всички в голфовия клас и са в един клас с Астрата с нейните разновидности-седан,хетчбек,комби.А Мареата е в класа на Вектрата и Пасата.
                    Как може Мареата да е от класа на Пасат, след като шасито е 1:0.99 с Браво и Брава?Значи Голф-а във всичките му разновидности е един клас, а Браво/Брава/Мареа, които също са разновидности на една кола, но с различни имена, заради фирмената политика са всяка една в отделен клас? Нещо си в грешка.
                    Извинявай,но не можах да ти разбера написаното,изрази се малко по ясно за да схвана какво имаш в пред вид.И шасито на Пасата е като на Голфа,но какво от това.Различен клас коли са.Браво/а откъдето и да ги погледнеш са различни от Мареата независимо че имат много сходни решения.Но така е и при ВАГ-колите също.

                    Коментар


                      #40
                      Stefan Hadjov написа:
                      Airfan написа:
                      Stefan Hadjov написа:
                      gantcho написа:
                      Stefan Hadjov написа:
                      Голф 4 комби е в Голф клас-името си го казва,но изпълнение комби...
                      A Бора комби в кой клас е? Същият като Голф 4 комби (и досега е мистерия какви точно са им 3-те козметични разлики) и като Стило Мултиуагън и като Астра комби и като Фокус комби и т.н.
                      Голф,Бора,Венто,Джета,комби са всички в голфовия клас и са в един клас с Астрата с нейните разновидности-седан,хетчбек,комби.А Мареата е в класа на Вектрата и Пасата.
                      Как може Мареата да е от класа на Пасат, след като шасито е 1:0.99 с Браво и Брава?Значи Голф-а във всичките му разновидности е един клас, а Браво/Брава/Мареа, които също са разновидности на една кола, но с различни имена, заради фирмената политика са всяка една в отделен клас? Нещо си в грешка.
                      Извинявай,но не можах да ти разбера написаното,изрази се малко по ясно за да схвана какво имаш в пред вид.И шасито на Пасата е като на Голфа,но какво от това.Различен клас коли са.Браво/а откъдето и да ги погледнеш са различни от Мареата независимо че имат много сходни решения.Но така е и при ВАГ-колите също.
                      Да вземем за пример серия 4 на Голф с 3 врати, Голф с 5 врати и Голф комби, Венто - седан - и четирите са на базата на едно шаси - еднакво междуосие, еднакви табла и интериор, от друга страна Пасат В5 е отново във варианти седан и комби - неговата колесна база и шаси са със съвсем други размери.Фиат - 3 врати - Браво, 5 врати - Брава, седан - Мареа и комби - Мареа Уикенд - имат една и съща колесна база, едно и също междуосие и се различават единствено по леко удължената задница след задната ос при Мареа и съвсем леки козметични промени по предните калници и фарове. Вътрешното оборудване е 99% еднакво във всички модификации.И какво правиш ти - разцепваш моделното семейство на Фиат и го противопоставяш в едната му половина на едно цяло моделно семейство на Фолксваген, а другата половина на съвсем друго моделно семейство и то от по-висок клас и с по-големи габарити. Сега разбираш ли какво се опитвам да обясня?Голф 3 вр, 5 вр, Венто (Голф седан), Голф комби срещу Фиат Браво (3 врати), Брава (5 врати)Пасат - седан и комби срещу Фиат Мареа/Мареа Уикенд.Някак си голямо несъответсвие ми се вижда на мен. С Пасат е редно да съпоставиш автомобил от серията Крома.

                      Коментар


                        #41
                        В кой клас е една кола не се определя по размера на базата и колеята на осите,а по габаритите и обема на двигателите и обема на багажника. Мареа,Вектра,Пасат-дължина 4500 мм;Обем на багажника около 500мл .На Браво/а всичко е по малко.И колеите са различниот тези на Браво.На Мареа се слага двигател 2,4 ЖТД ,на Браво не .Това веднага извежда Мареата в по-висок клас.Ако не си съгласен постави я тогава в класа на Пунто.

                        Коментар


                          #42
                          Stefan Hadjov написа:
                          В кой клас е една кола не се определя по размера на базата и колеята на осите,а по габаритите и обема на двигателите и обема на багажника. Мареа,Вектра,Пасат-дължина 2500 мм;Обем на багажника около 500мл .На Браво/а всичко е по малко.И колеите са различниот тези на Браво.На Мареа се слага двигател 2,4 ЖТД ,на Браво не .Това веднага извежда Мареата в по-висок клас.Ако не си съгласен постави я тогава в класа на Пунто.
                          Мареата е в по висок клас от Брово/Брава, но е в по нисък от Пасата.Marea- family carPasat - Large family car
                          Marea Weekend HLX Jtd 110

                          oO(_)____////____(_)Oo

                          Коментар


                            #43
                            Stefan Hadjov написа:
                            В кой клас е една кола не се определя по размера на базата и колеята на осите,а по габаритите и обема на двигателите и обема на багажника. Мареа,Вектра,Пасат-дължина 2500 мм;Обем на багажника около 500мл .На Браво/а всичко е по малко.И колеите са различниот тези на Браво.На Мареа се слага двигател 2,4 ЖТД ,на Браво не .Това веднага извежда Мареата в по-висок клас.Ако не си съгласен постави я тогава в класа на Пунто.
                            Щом казваш - така да е.

                            Коментар


                              #44
                              Мисля че някой трябва да спре всичко това.Оправихме ги италианките тука, че прескочихме в немско.

                              Коментар


                                #45
                                TIP написа:
                                Stefan Hadjov написа:
                                В кой клас е една кола не се определя по размера на базата и колеята на осите,а по габаритите и обема на двигателите и обема на багажника. Мареа,Вектра,Пасат-дължина 2500 мм;Обем на багажника около 500мл .На Браво/а всичко е по малко.И колеите са различниот тези на Браво.На Мареа се слага двигател 2,4 ЖТД ,на Браво не .Това веднага извежда Мареата в по-висок клас.Ако не си съгласен постави я тогава в класа на Пунто.
                                Мареата е в по висок клас от Брово/Блава, но е в по нисък от Пасата.Marea- family carPasat - Large family car
                                Така е. И е така с всички комбита построени на базата на хачбакове целящи заплването на малко по-високата ниша на семеен автомобил. Такива комбита, обаче, остават разновидност на по-малкия автомобил, върху който са проектирани. Впрочем, ето в дъното на този линк са моделите на Фиат и тяхната класификация. http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_StiloКолега Airfan, от един друг спор със Стефан Хаджов знам, че нищо не е в състояние да го убеди. Щом той казва, че са важни единствено двигателите и багажника, значи е така. ФИат са глупаци - слагат двигател 2.0 на Браво и Мареа, а забравят Брава - значи Браво и Мареа са в един клас, а Брава се е произвеждала за китайските пазари, където властват неведоми критерии. И Брава е в различен клас Ето и още един линк, макар да знам, че за Стефан Хаджов уикипедия вероятно са кокошкари. Предполагам, че според него новата Крома не е от класа на Пасат, а дели мегдан с Туарег...http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification
                                She was only a whisky maker but he loved her still.

                                Коментар

                                Working...
                                X