Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat marea 1.9 jtd, Vw passat 1.9 tdi или opel astra 1.7 tdi

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    MadHead написа:
    До колегата БЕХ...Явно си държиш на колата. Moog не е лошо окачване, а си е и скъпичко. Пробвай другия път febi. Но не вярвам MOOG да свършва толкова бързо. Аз смених биалетата с MOOG. След 2 седмици започна да пука. Аз се ядосах и си купих делфи. Като отидох да я сменя...свалената MOOG си беше здрава, просто не беше гресирана и пукаше (не вървеше плавно, а си беше направила 2-3 положения... беше суха под маншончето все едно никога не е имала грес, и като се измества оттам пука) Гресирах я и си я пазя...като се наложи
    Това е идея, колега. Тези, които ми слагаха носачите бяха малко мърляви и като нищо не са сложили грес...скоро ще свалям гума и ще погледна там как е положението.Сегашното пукане не е голямо, само се загатва, за това обвинявам първо тампоните на стаб и накрайниците, понеже не са сменяни.Поздрави!
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      BEX---GT написа:
      аз ли съм карък не знам, сменил съм цялото окачване, без тампоните на стабилизилащата щанга и външните накрайници и пак потропва нещо след около 4000км тихо каране......
      Да беше ги сменил тия пусти тампони. И аз смених цялото окачване - за лудо. Когато смених тампоните на стабилизиращата щанга - всичко си утихна... Ама си зависи и от майстора де... щото единия носач го смених за тоя дето духа.
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        след 2000км живот и здраве ще сменям масло и тогава и тампончетата и накрайниците, ей така, за всеки случай, да знам че съм на 100% обновен
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          tarsq da zamenq originalni djanti na fiat 16 cola za djanti

          Reptile написа:
          Stefan Hadjov написа:
          gantcho написа:
          Казва се наследник хем на Темпра, хем на Крома - само че за Кромата това не важи много, защото тя беше по-висок клас. Категорично. В продължение на десетина години нишата на старата Крома беше празна във Фиат.
          Da,постепено започваш да прглеждаш.Добре си се захванал да четеш и нещо повече от уикипедия-продължавай има прогрес.Нишата на старата крома беше празна,защото се заемаше от Мареа.-Крома-дължина 4520 мм с максимален двигател 2,5D-118 кс и бензинов 2,0/16V 140 ks-Marea-дължина 4500 мм ц максимален двигател 2,4 ЖТД-130 кс и бензинов 2,0/16V 150 kcИ понеже Мареата била направена на базата на Браво,според Ганчо значи е в същия клас на Браво.Интересно защо спряха Мареата от производство и я замениха отново с Крома.Предстои да спрят отново Кромата и да я заменът с new Marea.
          Хаджов идеята на Фиат е ясна, да се представи Мареа, като наследник на Крома, ама само да се представи. Ценовият клас на това комби е точно ниво Астра комби.

          Коментар


            От къде извади тази тема от нафталина.Бях я забравил.То който и да е Фиат в ценови клас, е винагии в един клас по надолу от който и да е голям западен производител.Така че и това не може да е критерия за сравнение.

            Коментар

            Working...
            X