Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с уредите на таблото при палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с уредите на таблото при палене

    Здравейте,от 1 година карам Stilo 1.9 JTD. Преди 2 месеца при смяна на горивния филтър в едим сервиз ми спокаха датчика за вода в горивото, и от там всичко около двигателя се оля в нафта. Всички знаете колко е неприятно да ти мирипе колата та реших да измия поне малко с перилен препарат и обезмаслител. От там тръгнаха и проблемите.Сега като паля всички стрелки на уредедите на таблото забиват в лаво 2 пъти с интервал 1секунда и се чува едно стържене, същевременно ми се изключва и режим SITY.След като запали вече всичко си е ОКТова по мякога изчезва ама пак се появява. Мислех си че е лош контак - окисляване нещо ама ............ не открих.

    #2
    Акумулатора как е ?Може от него да прави така.Докато палиш изписва ли нещо ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      100% акумулатор

      Коментар


        #4
        Сменяй акумулатора и не се замисляй.И при мен беше така,без да изписва нищо на дисплея.Шумовете,които чуваш са от двигателчетата на уредите.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          кола

          колега видял си се в премеждия нали имаш и една кутия с бушони до акумолатора не я мокри ли е че ако е мокра лошо почисти куплунзите където може да ги извадиш/ нали знаеш те са по особенни /провери и за всеки случай масите към купето и жиците към акумолатора и кажи как еА същевременно не ходи по ТАКИВА майстори
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Или е лош контакт на клемите или акумулатора ти не става. Зареди си акумулатора или по-добре пробвай с друг.
            Тря'а напиша нещо тука, нали

            Коментар


              #7
              Колеги, това, че е автофорум - така е, но все пак е крайно желателно и да успяваме да разчитаме какво искате да напишете... Аз специално нито на пусналият темата успях да му разчета нито на ключаря...Извинявам се за офтопика, но определено е желателно писаниците да са ГРАМОТНИ!
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #8
                jenshen73 написа:
                Колеги, това, че е автофорум - така е, но все пак е крайно желателно и да успяваме да разчитаме какво искате да напишете... Аз специално нито на пусналият темата успях да му разчета нито на ключаря...Извинявам се за офтопика, но определено е желателно писаниците да са ГРАМОТНИ!
                Не разбирам какво неграмотно видя в обявата - вземи се обоснови че да разбера. Явно грамотноста ти е извън разбиранията на останалите, които ме разбраха веднага и им благодара за отговорите

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Акумулатора как е ?Може от него да прави така.Докато палиш изписва ли нещо ?
                  Доста колеги ме съветват да проверя акомулатора - ами върти и пали лесно - би трябвало да е читав относно това дали изписва нещо - не нищо не пише на дисплея

                  Коментар


                    #10
                    Пада на напрежение върху стартера е много голям в момента на развъртането му и когато акумулатора е лош и не може да осигури достатъчен стартов ток напрежението върху него е малко и не е достатъчно за да захрани оптимално останалите консуматори.Вследствие на което се получават различни утечки и реакции както на уредите,така и на релета.Измери напрежението върху акумулатора докато въртиш и ако е под 9 волта го сменяй.Предполагам че това ти го прави само при първото палене за деня или ако не си карал колата по дълго време.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      iakvvu написа:
                      Пада на напрежение върху стартера е много голям в момента на развъртането му и когато акумулатора е лош и не може да осигури достатъчен стартов ток напрежението върху него е малко и не е достатъчно за да захрани оптимално останалите консуматори.Вследствие на което се получават различни утечки и реакции както на уредите,така и на релета.Измери напрежението върху акумулатора докато въртиш и ако е под 9 волта го сменяй.Предполагам че това ти го прави само при първото палене за деня или ако не си карал колата по дълго време.
                      Колега благодаря за компетентния отговор До сега се заблуждавах че след като акомулатора върти стартера и колата пали добре всичко е ОК - ДА ама НЕ Явно стартовия ток е малък и пада е доста голям в първоначалния момент Тия дни времето е по-топло и нямам такива ядове, явно ще изкарам лятото но на есен - НОВБлагодаря на всички за мненията

                      Коментар

                      Working...
                      X