Здравейте,от 1 година карам Stilo 1.9 JTD. Преди 2 месеца при смяна на горивния филтър в едим сервиз ми спокаха датчика за вода в горивото, и от там всичко около двигателя се оля в нафта. Всички знаете колко е неприятно да ти мирипе колата та реших да измия поне малко с перилен препарат и обезмаслител. От там тръгнаха и проблемите.Сега като паля всички стрелки на уредедите на таблото забиват в лаво 2 пъти с интервал 1секунда и се чува едно стържене, същевременно ми се изключва и режим SITY.След като запали вече всичко си е ОКТова по мякога изчезва ама пак се появява. Мислех си че е лош контак - окисляване нещо ама ............ не открих.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с уредите на таблото при палене
Collapse
X
-
кола
колега видял си се в премеждия нали имаш и една кутия с бушони до акумолатора не я мокри ли е че ако е мокра лошо почисти куплунзите където може да ги извадиш/ нали знаеш те са по особенни /провери и за всеки случай масите към купето и жиците към акумолатора и кажи как еА същевременно не ходи по ТАКИВА майстори
Коментар
-
Колеги, това, че е автофорум - така е, но все пак е крайно желателно и да успяваме да разчитаме какво искате да напишете... Аз специално нито на пусналият темата успях да му разчета нито на ключаря...Извинявам се за офтопика, но определено е желателно писаниците да са ГРАМОТНИ!Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Колеги, това, че е автофорум - така е, но все пак е крайно желателно и да успяваме да разчитаме какво искате да напишете... Аз специално нито на пусналият темата успях да му разчета нито на ключаря...Извинявам се за офтопика, но определено е желателно писаниците да са ГРАМОТНИ!
Коментар
-
Пада на напрежение върху стартера е много голям в момента на развъртането му и когато акумулатора е лош и не може да осигури достатъчен стартов ток напрежението върху него е малко и не е достатъчно за да захрани оптимално останалите консуматори.Вследствие на което се получават различни утечки и реакции както на уредите,така и на релета.Измери напрежението върху акумулатора докато въртиш и ако е под 9 волта го сменяй.Предполагам че това ти го прави само при първото палене за деня или ако не си карал колата по дълго време.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Пада на напрежение върху стартера е много голям в момента на развъртането му и когато акумулатора е лош и не може да осигури достатъчен стартов ток напрежението върху него е малко и не е достатъчно за да захрани оптимално останалите консуматори.Вследствие на което се получават различни утечки и реакции както на уредите,така и на релета.Измери напрежението върху акумулатора докато въртиш и ако е под 9 волта го сменяй.Предполагам че това ти го прави само при първото палене за деня или ако не си карал колата по дълго време.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар