Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде е масленият филтър на Добло 1.3 мултиджет?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Къде е масленият филтър на Добло 1.3 мултиджет?

    Зравейте.Понеже гаранцията на колата ми свърши и немисля вече да ходя по сервизи за смана на филтри и масло,а да си ги сменям аз ,искам да питам къде е тоя маслен филтър на тоя двигател И как се маха кората на мотора понеже нещо много вибрира(а не баше така )от последната ми смяна в сервиз.Тя попринцип на тампони ли е,съмняваме че или неса я стегнали или са ми подменили нещо.Колата е FIAT DOBLO 1.3 Д 75 к.с 2008год.Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Re: Къде е масленият филтър на Добло 1.3 мултиджет?

    kudo написа:
    Зравейте.Понеже гаранцията на колата ми свърши и немисля вече да ходя по сервизи за смана на филтри и масло,а да си ги сменям аз ,искам да питам къде е тоя маслен филтър на тоя двигател И как се маха кората на мотора понеже нещо много вибрира(а не баше така )от последната ми смяна в сервиз.Тя попринцип на тампони ли е,съмняваме че или неса я стегнали или са ми подменили нещо.Колата е FIAT DOBLO 1.3 Д 75 к.с 2008год.Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Айде бе колеги,толкова ли е трудно да драснете два реда.Знам че е тъп въпрос ,но наистина немога да го видя.

    Коментар


      #3
      http://www.fiatforum.com/doblo/90144...tml#post983977
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        кола

        виж в EPER онлаин програмата там има схеми кое къде се намира изтегли си мануал за модела кола има и снимкиhttp://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/...erum.com:7080/ или тукhttp://eper.deltahpe.nl/
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Линковете на колегите са изчерпателни. Аз само ще ти поясня че филтъра има 2 варианта. Т.е. в магазина може и да не го оцелят
          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
          Powered by Total & Fobos LPG

          Коментар


            #6
            MadHead написа:
            Линковете на колегите са изчерпателни. Аз само ще ти поясня че филтъра има 2 варианта. Т.е. в магазина може и да не го оцелят
            Благодаря на колегите ,но нямам подходящи програми и немога да отворя линковете .От Английския форум разбрах каде се намира,но неми стана ясно как да махна горната кора на двигателя.Тия конуси(болтове ли са) развиват ли се или направо се дърпа кората???

            Коментар


              #7
              Мотора на доблото се ползва и в опел корса д/астра х, при нея както и предполагам и при доблото е под метален щит точно до фунията за наливане на масло, щита е хванат с една гайка 10, както и торкс. При опел има 2 разновидности на филтъра в зависимост от ревизията на мотора са UFI и Purflux, но това става дума за опел, при грандепунтото положението е същото. Ако не забравя и има кола с такъв мотор ще ти снимам утре Ако си с металния скъп, горивен филтър на уфи има врътка за преминаване на елементи Едит : намерих схема на мотора
              Прикачени файлове
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                #8
                Кората я хващаш в най-лява и най-дясна част и дърпаш перпендикулярно нагоре!. Ще ти остане в ръцете.
                Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                Powered by Total & Fobos LPG

                Коментар


                  #9
                  S.W.A.T. написа:
                  Мотора на доблото се ползва и в опел корса д/астра х, при нея както и предполагам и при доблото е под метален щит точно до фунията за наливане на масло, щита е хванат с една гайка 10, както и торкс. При опел има 2 разновидности на филтъра в зависимост от ревизията на мотора са UFI и Purflux, но това става дума за опел, при грандепунтото положението е същото. Ако не забравя и има кола с такъв мотор ще ти снимам утре Ако си с металния скъп, горивен филтър на уфи има врътка за преминаване на елементи Едит : намерих схема на мотора
                  Тоя на снимката е значи:D, точно както разбрах от оня сайт(какво е торс),а що се отнася до кората ще пробвам утре да я дръпна, дано само калегата да не са е бъзикал и наистина да ми остане в рацете(счупена)

                  Коментар

                  Working...
                  X