Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ангренажен ремък ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ангренажен ремък ТД100

    Здравейте колеги, наскоро си купих Марея ТД100. Както си му е реда започнах обслужване /масла, филтри/, наложи се и акумулатор. Дойде ред и на агренажния ремък, ама парите свършиха. Знам че се сменя заедно с ролките. Та мисълта ми е може ли да сменя само ремъка, а ролките да ги оставя за след няколко месеца. Ремъка е сменян последно преди 48000 км. Дали ролките ще устискат още да речем 3-4000 км.
    Fiat Marea 1.9 TD100 97г.

    #2
    Съвет по тази тема няма да ти дам,не че немога а просто бягам от отговорност.Само да вметна че освен ремък с двете ролки се сменя и водната помпа.Ако искаш направи си справка за твоя модел на колко се сменят тези неща и си вземи решение сам.Съжалявам че те разочаровам но така стоят нещата.Поздрави!!!

    Коментар


      #3
      specialista написа:
      Съвет по тази тема няма да ти дам,не че немога а просто бягам от отговорност.Само да вметна че освен ремък с двете ролки се сменя и водната помпа.Ако искаш направи си справка за твоя модел на колко се сменят тези неща и си вземи решение сам.Съжалявам че те разочаровам но така стоят нещата.Поздрави!!!
      Абсолютно подкрепям! За да няма излишни разходи и неприятности наистина се вслушай в тези думи! На мен някога никой не ми вметна, че е добре да сменя и водната помпа и година и половина след смяната на ролките и ремъците турбинката на водната помпа се счупи, хайде пак пари за демонтаж, зацепване...
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Аз ще вметна ,че самата процедура по смяната не толкова сложна и си я извърших сам.Времето за смяна не много.Ролка ако няма шум е се движи мазно може да не се сменя а ремъка му личи кога е за смяна.В България това със смяната на ремък и ролки на 40000 км. е малко изнасилена работа и от всичко това печелят най-много сервизите и магазините за части.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Гаранционен автомобил Шкода Суперб - смяна на ремъка на 105к преди 100к и не искаха да чуят да влиза и да се сменя каквото и да било. Сменените ролките се движеха мазно без никакъв луфт. Онзи ден след 50к се наложи смяна на обтяжната ролка + шайбата на алтернатора, като шайбата си е изкарала 150к. Ролките на Либрата с които я купих имаха по малко луфт от новите ролки на ИНА. Правете си вие сметката колко са качествени някой неща.Лично аз сменям всичко при закупуването на нов автомобил, дори и да ме убеждават, че всичко е сменено преди 5к.Колега няма смисъл след 3-4к пак да я отваряш и да даваш пари за смяна на ролките.

          Коментар


            #6
            Пипни ролките с ръчичка и ще се увериш сам дали ще изкарат още един ремък. На Пасат5 тия неща се сменят на 100 000км.
            Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

            Коментар


              #7
              Много ви благодаря за съветите. Ще посъбера някой лев и ще го направя както си пише в дебелите книги.Наистина не си струва за 200 лв. да се главоболи човек после.
              Fiat Marea 1.9 TD100 97г.

              Коментар


                #8
                Колега ,смени си семерингите на коляновия и разпределителния вал.Аз не ги смених при смяната на ремъците и се наложи след 1000км пак да ги свалям.Самите те струват 20лв двете а има и по 4лв бройката

                Коментар


                  #9
                  Добре. Благодаря за съвета. Наистина много полезен форум
                  Fiat Marea 1.9 TD100 97г.

                  Коментар

                  Working...
                  X