Здравейте, от 2 седмици фиятчето дава разход 10-12/100 а беше 6-7/100, водих го на 2 майстори които почистиха дебитомера и смениха маркучите към дюзите защото на 4-тата дюза изпускаше нафта, казаха ми че не е за помпаджия и въпреки че пуши яко черно като стигне на 2к оборота било нормално ... Аз въпреки това отидох на помпаджия той я чу как работи и каза че имал много работа и неможел да я види ама работела много добре и било от бензиностанцията.. Смених и бензиностанцията и пак същия разход. Само да кажа че това се получи след като с 300 зора сам смених 3 от свещите защото спря да пали а 4-тата неможах да я стигна и я оставих така. Та в крайна сметка се набутах с пари по майстори и никой незнае каде е проблема.. Има ли някой идея от какво може да е и дали аз съм направил беля като съм пипал свещите (възможно ли е да е от тях) Засякох я като след като изгасна за нафта и сипах 21литра и минах 216км с тях и пак изгасна след това сипах 4 литра и минах 32км и изгасна .. Мисля че бях доста изчерпателен дано някой да даде съвет П.П 1.9 ТД100 99’
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висок Разход на Гориво
Collapse
X
-
не тук няма сняг зорил съм го много, карал съм го до 3 3.5 и повече от 7- 7.5 не ми е горил а сега 12 е двойно за такава кола декемви и януари в най големия студ с 10 лв минавах 70км а сега минавам 40-50 , притесняваше ме че 4кила нафта са много малко и като остане по филтрите и по маркучите и малко в резервоара дето неможе да го засмуче за това съм минал само 32км но после с 21 литра минах само 216 км а преди минавах по 300 и нагоре ...
Коментар
-
ами всъщност нямам представа колата и с много зор по завои никога не загрява а стрелката на таблото си стои и лятото или на 0 или на 2 чертички много рядко отива до средата и никога не е отивала по нагоре което ме навежда на мисълта че може да е заседнал отворен обаче е така от както я купих вече година така че би трябвало отначало да гори много а тя го прави от 1 седмица и то без никаква причина.. двигателя си работи много добре, сменено е турбото филтрите и маслото преди 1 месец (тъй като турбото си замина и зацапа всичко ..) а само да кажа че карам с някво скапано масло от 30 лева 15-40 за дизел, майстора дето ми го сипа ми вика то Selenia го прават в турция и е пълен боклук за тва съм ти налял такова, ама невиждам връзка между гадно масло и висок разход ...
Коментар
-
IceTy написа:"...карам с някво скапано масло от 30 лева 15-40..."-1"...сменено е турбото..."-2"...пуши яко черно като стигне на 2к оборота било..."-3Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Колега, не си харчи парите и не си трови нервите. При градски условия с Брава JTD 105, през лятото разхода ми е около 7,5 - 8,0/100 при градски условия - толкова е и по каталог. На TD 100 е малко повече. През зимата разхода ми се вдига до към 10/100 все пак колата загрява по-бавно, да дори при мен и не може въобще да загрее докато стигна до работа. Като се стопли времето ще си влезе в нормата. Засечи я на дълъг път и ако там ти даде разход над 5,5-6,0/100 тогава се притеснявай.Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
верно е че се вдига разхода през зимата ама това казах че е студено от 3 месеца защо чак сега изведнъж ми се вдига разхода двойно добре ще сменя маслото но то може да вреди на турбото, едвали ще вдига разхода .. Сега майстора каза че е откачил някакъв ЕГР клапан и в понеделник ще махне катализаторите да пробваме дали ще се оправи .. ама май ще и слагам табелката тя ми стопи нервите
Коментар
-
Колата едва ли е от 99г щом не е JTD, но това категорично не е от значение в случая. Дори и за ТД 100 това е висок разход. Бравата на баща (JTD) ми в най-зверския студ й сипах нафта за 30 кинта и минах 205км. Това прави по 7.6/100. ТД100 му е позволено да гори не повече от 9/100 в най-върлия студ. Значи разход от 10-12/100 е висок.Мога със сигурност да кажа, че не е от свещите. Термостатът е за смяна, доколкото разбирам, но той не може да повлияе чак толкова на разхода. Дали пък щом пуши много нещо не е наред сместа?... Не бих могъл да кажа. Но колата със сигурност е за сервиз с такъв разход.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
IceTy написа:...но то може да вреди на турбото, едвали ще вдига разхода ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
IceTy написа:Да обиколих 3 сервиза навсякаде вдигат рамене казват че всичко и е наред и щяли едно по едно да търсят причината ама аз през тва време се вкарах с толкова пари че по добре да я продам отколкото да чакам да я оправят ... нз вече кво да праваShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
хаха тука са пълни смешници в най скъпия сервиз на комшииката и обесняват как щели да и заварят деференциала на колата с предно предаване .. взеха и 200 лева 160 за заварката и 40 за няква допълнителна работа и съответно на излизане от сервиза колата си остана там пълна пародия е откъм майстори в пазарджик за това толкова се ядосвам ако знам какво е ще сабера пари и ще го направа а сега хем давам пари хем се набутвам и за нафта и резултат няма ... Предишния ми майстор беше забравил да закачи маркуча за въздуха на турбото, а пък като се запали маслото от старото турбо дето беше зацапало вместо да запуши маркуча да не влиза въздух той трагна да свала акумулатора колата щеше да гръмне на 6к оборота ... и така извинявам се за спама ще пиша пак ако има новини
Коментар
-
gantcho написа:...Мога със сигурност да кажа, че не е от свещите. Термостатът е за смяна, доколкото разбирам, но той не може да повлияе чак толкова на разхода. Дали пък щом пуши много нещо не е наред сместа?... Не бих могъл да кажа. Но колата със сигурност е за сервиз с такъв разход.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар