Предишния ми майстор беше забравил да закачи маркуча за въздуха на турбото, а пък като се запали маслото от старото турбо дето беше зацапало вместо да запуши маркуча да не влиза въздух той трагна да свала акумулатора колата щеше да гръмне на 6к оборота ... и така извинявам се за спама ще пиша пак ако има новини
Че защо не изчисти турбо пътищата тоя твоя майстор преди да ти запали колата с новото турбо . Пък и тръгнал да сваля акомулатора. Дори и да беше успял все ми се струва, че пак нямаше да изгасне, докато не изгори всичкото масло, коеот най-вероятно е било в интеркулера. По темата. Казваш, че с новото турбо пуши черно, което според мен е признък на недостик на въздух в горивната смес и съответно не добро изгаряне на нафтата. Огледай турбо пътищата и виж да нямаш някъде пробив и от там да губи въздух. Другият варянт, който се сещам е някой рейсър преди теб да е барал помпата и налягането на старото ти турбо и сега, след като си сложил новото да му идва в повече нафтата.Междудругото колко ти излезе турбото и смяната му?И още нещо. Сложи си подходящо масло за турбо двигател - минимум 10W40Едит: Сега като се замисля, то на това турбо май няма как ръчно да му вдигнеш налягането, ама знае ли човек
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Колегите дават разумни предложения.И наистина смени тоя майстор.Според мен след такава рязка промяна причината е на едно конкретно място.Ако се върнеш из форума по темата сигурно ще я откриеш.В краен случай-в Ямбол- със сигурност.
Така и не разбрахме какво се е оказало Всичко клони към термостат наи-вече! Имах го тоя проблем с блокирал термостат на голям кръг, мотора фризер при 100 км пробег и разход 11 нафта !!! Атмосферно Пунто 1
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
Коментар