Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неизправност в системата за подгревните свещи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега,аз просто си хващам уредчето и започвам да меря.Bosch с номера ала-бала... 14-14,5 А,Искра за същият мотор 11А и това при напрежение 10,5 волта върху свеща.И само да ти обесня че правя разлика между ток и напрежение.Успех с ТТ данните по каталозите.

    Коментар


      #17
      KrIv написа:
      Колега,аз просто си хващам уредчето и започвам да меря.Bosch с номера ала-бала... 14-14,5 А,Искра за същият мотор 11А и това при напрежение 10,5 волта върху свеща.И само да ти обесня че правя разлика между ток и напрежение.Успех с ТТ данните по каталозите.
      Добре де, не се сърди ...Като си наясно с измерванията, тогава вероятно си забелязал че при включване на свеща към захранването, в първя момент тока е един, а след време когато свеща е напълно загряла, тока е вече около 40% по-малък. И това време е от няколко секунди до към половин минута в зависимост от модела на свещите ... Т.е., докато свеща загрява - тока през нея постоянно плавно намалява ... и така докато достине някаква стойност и повече не намалява. В зависимост колко е това време - от това се разбира какво е бързодействито на свеща ... Релето за управление на подгрева пък очаква свещите да са с определени параметри за да "знае" колко време и как да подава захранване на свещите ... Ако мощността и/или бързодействието им са различни от оригиналните - ще има някакво подгряване, но то няма да е такова каквото трябва да бъде ...А данните от каталозите са си полезни защото има стандарти и методики за провеждане на измерванията за да има съпоставимост, сравнимост и т.н. ...Ако приемем че свещите на Бош и Искра си ги мерил по еднакъв начин, единствената информация от това е, че Бош греят 30% повече от Искра.
      Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

      Коментар

      Working...
      X