Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За качеството на Валео

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Dimo_J написа:
    Е хубаво де в Турция и китай коли не карат ли?
    как да кажа .и те карат коли но техните майстори може би са по големи специалисти .иначе и нашите са специалисти ......по побългаряване
    Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
    ESP ASR CC HH MSR 6AB

    Коментар


      #77
      pixelbs написа:
      Dimo_J написа:
      Е хубаво де в Турция и китай коли не карат ли?
      как да кажа .и те карат коли но техните майстори може би са по големи специалисти .иначе и нашите са специалисти ......по побългаряване
      :D :D :D Колеги без майтап Валео тр са наши комшии като завод слепени сме като cгради...не се притеснявайте качеството е на над европейско ниво...за китайците нямам инфо...но след нова година BOSCH спирачни системи стават китайска работа...китайците бастисаха парата и ни купиха да ви кажа...
      petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

      http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

      Коментар


        #78
        30 000км с ремапRemanufactured Валео в идеално състояние.Никакво износване по диафрагмата на притискателя, по феродовия диск още се четат надписите.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #79
          emzo написа:
          30 000км с ремапRemanufactured Валео в идеално състояние.Никакво износване по диафрагмата на притискателя, по феродовия диск още се четат надписите.
          Kaк ги прочети,и сега ако кажеш какво пише??Ти да не би да си станал дилър на Made by Valeo

          Коментар


            #80
            Дилър съм само с Лукоий, аз им давам пари като грешен дявол, те ми дават смешно количество нафта.Имаше още един чисто нов съед. за сравнение, надписите не се четат, но се виждат.Не знам как са ги щамповали, износването на феродовия диск е нищожно.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #81
              валеотата имат здраво феродо и акс.лагер,но им куцат притискателите.мога да дам пример вече виждам 2 а с моята старата3коли свалео.на 50 000 км педала се натиска много трудно,защото се износва диафрагмата на притискатела,а самото феродо си е добре.освен това конструктивно съединителите на фиатите са си по-слабищо се отнася за марката -валеото са съединители със средно качество

              Коментар


                #82
                предишната си кола я продадох на 95 хл км с оргинално валео и без проблем със съединителя комшията ми кара с валео около 130хл км също без проблем
                Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
                ESP ASR CC HH MSR 6AB

                Коментар


                  #83
                  добро е Валеото, комплект съединител ми излезе 300 кинта след 10 000 е добре все още... Но, като цяло тия части и коли от държавата от коята излизат са пълна мърша. Здрави мотори скъпи и лесно чупещи се компоненти ето тва му се вика ИТАЛЯНСКА АФЕРА а не тва там на филма !Цялата работа е направена така, че 5 години докато си във гаранция или 150 000км да са отлични и след това ти съсипват нервите и джоба най вече, колкото и да ги правиш пак се трошат ето тва е цялата Италянска схема на тия алчни долнопробни копеленца. Колкото и да не ми се иска да го кажа, понеже съм с италянска помия на 4 колела го казвам.Адски добри впечатления имам от Ланча ипсилон 1.2 . Ето тва може да му се каже почти здрава кола. (почти щото и тя има проблеми с охладителната система) но за сметка на здравината е много грозна Така, че колега, каквото и да сложиш береш ядове, за тва по добре да си сложиш по евтин алтернативен вариянт и тва е. Оригиналното е да отидеш във фиат и да ти кажат цена на съединител 430кинта плюс 170 работа, както ми казаха на мене, но 2 години гаранция, или ... или ...
                  Punto JTD
                  http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                  Коментар


                    #84
                    аз съм с турско валео вече към 80к и засега нямам проблеми колата е jtd100 и е с ремап :D

                    Коментар


                      #85
                      надявам се emzo да не се разсърди, но намерих интересн за мен тест на няколко марки съединители, макар и да не са за нашите коли. http://www.ladaclub-bg.com/faq/84-clutch-testако последвате и линка най-долу, ще видите и таблиците с инфото http://www.autoreview.ru/new_site/ye...4/clutch/3.htm
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #86
                        Да, знам го този тест
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар

                        Working...
                        X