11 000км вече, никакви оплаквания.Освен може би все още рязкото зацепване, направо може да ти счупи врата Томсан смени наскоро и той е останал със същите впечатления.
Смених съединителя тази пролет, от тогава около 5000 км. Взех го от Ямбол, направено за Фиат от Валео в Турция. Смяната в местен сервиз. В началото педала беше като перце, сега определено не е, а за тези километри трябва да е. При потегляне колицата претрисаше доста и след смяната претрисането силно намаля, но не изчезна, явно има и други причини за това. Сега претриса по същия начин.Не твърдя че съм прав, но съм склонен да мисля че съм направил погрешен избор. Така и или иначе, това потвърждава мнението ми че тук читави резервни части не се продават, без значение марката. Честен джамбазин и оригинална резервна част в Б-я няма.
11 000км вече, никакви оплаквания.Освен може би все още рязкото зацепване, направо може да ти счупи врата Томсан смени наскоро и той е останал със същите впечатления.
Хмм странно и при мен е така, но не съм минал и 1000К!Нямам оплакванияп.п На кутията на съединителя като го купувах пишеше, че е зделано в турция!
Аз също съм с турско валео (пишеше си на кутията made in turkey). Изминал съм близо 5000км, и да чукна на дърво, за сега е добре (не тресе при тръгване, педала си е мек). Ама рано е още...п.п. Рязкото зацепване, и при мен го има.п.п.п. не е мапвана колата, карам пенсионерската, ако има значение .
Смених съединителя тази пролет, от тогава около 5000 км. Взех го от Ямбол, направено за Фиат от Валео в Турция. Смяната в местен сервиз. В началото педала беше като перце, сега определено не е, а за тези километри трябва да е. При потегляне колицата претрисаше доста и след смяната претрисането силно намаля, но не изчезна, явно има и други причини за това. Сега претриса по същия начин.Не твърдя че съм прав, но съм склонен да мисля че съм направил погрешен избор. Така и или иначе, това потвърждава мнението ми че тук читави резервни части не се продават, без значение марката. Честен джамбазин и оригинална резервна част в Б-я няма.
Същото и при мен след много увещания от страна на Всевишния Бог Христо да си купя" ОРИДЖИНАЛ "съединител от неговия магазин .Само,че аз съм минал малко повече километри и може това да е фактора- около 6100км. Предимно в Гърция и Турция ходих и оттам са повечето километри.Т.е на 5-та с плавно подаване на газ и около 120-130км/ч .Маховика ми е добре,защото е сменен комплект със съединителя през 2007г,а аз купих Мареа-та началото на 2008г.Педала е твърд-гадно чувство.Прасеца на левия ми крак е значително по-оформен от този на десния-все едно десния съм го счупил,бил е в гипс и сега се възстановява.Колата е мапната верно,но никога не съм подавал с новия съединител газ на 100% преди 2000 об/м.Хубаво ме омаи тоз Христо тогава,ма и аз съм си за еб..е.Вземи си Закс или Лук и пей сърце,сега наново ще купувам нов съединител,защото тоз дразни ужасно.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
На Бравото ми, тюркиш валеото олекна на 10 000км с мап.Отначало тресеше само на 5та, после на 4та и на около 10 000 на 3та при пълна газ.Взиман беше от Тех-Ко.
Да наистина и аз сложих същото Валео преди половин месец и вече за 1000+ км няма оплаквания, а на рязкото зацепване вече съм привикнал не ми прави впечатление просто кракът ми работи по-плавно с педала в сравнение със старият съединител :D
Няма никакъв проблем VALEO си е чист оригинал завод в Бурса а не гаражна работа...както и нашият BOSCH спирачни системи даже да ви кажа че нашият завод и валео за залепени в буквалния смисъл на думата от вън като се погледне може да се каже че са една cграда ...та за производството им съм сигурен че са на и над европейските стандарти...там се произвеждат комплект съидинители и за серийното производство на рено , фиат и др...аз като човек от сектора автомобилостроене винаги бих предпочел оригиналният бош или валео ...фиат или рено и подобни да са made in turkey ...но за гаражни работи не ви давам гаранция разбирасе ха китайски ха турски или български...+++ съединителят си е деликатен крехък възел на автомобила ...балансът, пасването с маховика, лагери туй онуй ...не може да се каже директно че комплекта ВАЛЕО е боклук или обратното за друга марка съединител...всичко трябва да пасва и да е в синхрон...
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
@zim - може да е от състоянието на маховика.5000км са малко Колата мапвал ли си я ?
Напълно възможно е. Присъствах на смяната на съединителя, маховика даваше откат около градус, което според мен не е чак толкова много. Колицата не е мапвана (нямам и намерение) и я карам много внимателно. Както и да е, аз лично не съм доволен, без да натрапвам мнението си на останалите колеги.
Аз смених преди около 45 000 км моя съединител с Валео. Но не знам какъв беше, не помня. Купих го от магазина на Стамболийски и беше най-скъпия-около 230 лв. А за тази цена най-вероятно е турски, защото в Аутоиталия тогава ми поискаха 860 лв за комплекта! Сигурно е такава цената на оригиналните, знам ли....Така че може да се каже, че съм доволен. Единственото, което ми прави впечатлене още от началото е невъзможността за плавно превключване понякога, малко по-грубо стават нещата. Не е кой знае какво, едва доловимо е, но го има. Със стария съединител, за който мисля, че е бил оригиналният, беше по-добре.
@bahricin - ще видим, за сега - 11к км. нямам ядове40 да изкара ще съм доволен.
много си скромен...от пpедишните ми лuчни коли които съм ги продал с най висок км беше 1,4 ми уно sx точно на 78 000 се разделихме км никакви проблеми с валео тр...та предполагам ако се кара нормално трябва поне 70-80 000 км да изкара...
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
Коментар