Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За качеството на Валео

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    emzo написа:
    A колата е ?
    Преполагам, че питаш мен. Нали темата е за съединител на дизелови коли-Пунто 1.9jtd

    Коментар


      #47
      @bahricin - въртящия ми момент е малко по-завишен, затова така говоря @cheruna - сток или чипнато ?
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #48
        bahricin написа:
        emzo написа:
        @bahricin - ще видим, за сега - 11к км. нямам ядове40 да изкара ще съм доволен.
        много си скромен...от педишните ми лuчни коли които съм ги продал с най висок км беше 1,4 ми уно sx точно на 78 000 се разделихме км никакви проблеми с валео тр...та предполагам ако се кара нормално трябва поне 70-80 000 км да изкара...
        хехе ако се кара нормално не 70-80 000 ами 180 000 км изкарват съединителите от Бурса някои колеги се оплакват от придръпване на съединителя .ами като аксиалният лагер не притиска точно от центъра нормално е да придръпва .после бързото износване зависи повече от начина на каране отколкото дали е турско или италианско .ако пък си карате чипосани коли редно да се купуват не стандартни ами специални съединители .по предишната ми кола пак турска фиат 131 Картал 98 гд я продадох на 120 000 км оригинална без да съм сменял други части освен спирачни накладки и масла филтри и не съм имал проблем със съединителя .същата кола на комшията ми бе продадена на 180 000км без смяна на сединителя
        Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
        ESP ASR CC HH MSR 6AB

        Коментар


          #49
          Колеги, не че нещо ама съм виждал JTD, на което свалихме ОРИ съединителя на 170 000км. Някъде имам снимки, ще ги кача ако ги намеря.Ще си говоорим след време.Дано да не е много скоро Скоро ще свалим и съединител, който май е с поне 40к с ремап.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #50
            emzo написа:
            @cheruna - сток или чипнато ?
            Първото.Направо се чудя на тази тема. Какви боклуци се продават тук?! Едва ли не се радваме, ако съединителят издържи 40 000 при нормална експлоатация. На моето Пунто оригиналният съединител замина на 140 000, като знам, че предишният собственик е ползвал колата основно градско-да ходи на работа и насам-натам. Е, Пунтото си е и градска кола на теория, разбира се.Предишната ми кола я продадох на 215 000 със, смея да твърдя, оригинален съединтел. Макар тя да се караше повече на дълъг път-все пак е впечатляващо.А тук хора се радват, че са минали 5 000-10 000 км и всичко е още наред. Пък при други не е...

            Коментар


              #51
              emzo написа:
              @bahricin - въртящия ми момент е малко по-завишен, затова така говоря @cheruna - сток или чипнато ?
              технически е логично при жтд*то да се износва по рано въпреки нормалната експлоатация...но сигурно инженерите са имали предвид и нютоните и са проектирали по издръжлив съединител предполагам... м/у другото сменял съм само един път съединител през 1997 г лада 1500 с на свекъра колата и то много добре помня оригиналът си беше валео и като видях уж оригиналните руски комплекти направо се отказах и сменихме само накладката...колата беше на 100 000 км...другаде съм споменавал, личните ми коли уно,типо,палио си бяха почти чисто нови и дори 0 км...та затова не съм барал нищичко....многократно съм бил във валео бурса(все пак е завод комшия) има около 35 годишно минало и са спец в тази област...с най модерна техника, машини и персонал...
              petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

              http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

              Коментар


                #52
                Имах предвид, че е много по-завишен от заводското му състояние
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #53
                  cheruna написа:
                  emzo написа:
                  @cheruna - сток или чипнато ?
                  Първото.Направо се чудя на тази тема. Какви боклуци се продават тук?! Едва ли не се радваме, ако съединителят издържи 40 000 при нормална експлоатация. На моето Пунто оригиналният съединител замина на 140 000, като знам, че предишният собственик е ползвал колата основно градско-да ходи на работа и насам-натам. Е, Пунтото си е и градска кола на теория, разбира се.Предишната ми кола я продадох на 215 000 със, смея да твърдя, оригинален съединтел. Макар тя да се караше повече на дълъг път-все пак е впечатляващо.А тук хора се радват, че са минали 5 000-10 000 км и всичко е още наред. Пък при други не е...
                  Това исках да кажа и няколко поста по-горе. Като се замисли човек, щеше ли да има толкова много магазини за авто части, ако продаваните в тях бяха читави. Надали. Всъщност според мен въпроса не стои в това дали Валеото (турско или каквото и да е друго) става или не, а дали е такова за каквото го представя дадения търговец. Пак надали.
                  Brava 1.9 JTD 100, 2001

                  Коментар


                    #54
                    zim написа:
                    Това исках да кажа и няколко поста по-горе. Като се замисли човек, щеше ли да има толкова много магазини за авто части, ако продаваните в тях бяха читави. Надали. Всъщност според мен въпроса не стои в това дали Валеото (турско или каквото и да е друго) става или не, а дали е такова за каквото го представя дадения търговец. Пак надали.
                    това е верно .но и монтиращият майстор също има голямо значение за живота на съединителя .по принцип съединителя се сменя комплект -диск -притискателен диск -аксиален лагер а също таке се проверява маховика дали има износване вилката дали центрира лагера и тнк .пък ако се смени само диска съвсем нормално е след малък пробег пак да се свали ск кутия за ремонт на съединителя
                    Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
                    ESP ASR CC HH MSR 6AB

                    Коментар


                      #55
                      От Валео до "Валео" има разлика. Фиат Дукато 2000 бензин/1.6 тона полезен товар, 300км на ден пробег с два тона товар, в града също в тия условия със спране през 100метра, по 12часа на ден, изкара 40-50000км.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #56
                        Колата така я купих с диск Валео и досега не съм имал проблем. Бях свалил кутията заради проблем с вилката и тогава видях че е в добро съсътояние, но и нямам кой знае колко км. PS: Поне се предполага че е оригинален
                        Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                        ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                        Коментар


                          #57
                          Някой може ли да се произнесе ,оригинален или не?http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=37&t=23175
                          Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                          Фиат Крома 1,9 2009г.
                          Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                          Коментар


                            #58
                            Вчера боднахме тюркиш Валео на Браво ЖТД100.Ето стария на 140 000км: http://postimage.org/image/3wzpapt93/http://postimage.org/image/bsa8pj2vr/http://postimage.org/image/y5hzcc3tj/[/quote]Да видим колко ще изкара новия
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #59
                              Е на старото е блокирал просто лагера :D Колеги, най- проблемни при фиат са лагерите. Трудно се намират от истинските. Китайски лагер и на най хубавия съединител съкращава поне на половина живота. Относно турското валео- ами вече се води от качественото и е скъпо. Не е смешно. Аз пък съм свалял фабрично испанско, доста по- зле от френското. Турция и рециклират съединители- пежо ги предлагат като оригинална част. Та мисълта ми е, че има разлика в качеството на валео от истинските заводи, но всичките стават макар и с разлики в макс. пробег. Но основния проблем е, че повечето от валеото продаващо се тука е откровен фалшификат. Не знам кой го внася, но за разлика от истинското има 2 пъти повече щампи валео даже и по нитовете и на чугунения диск. Относно няма проблем да е от Китай- е има. Основно в стоманата на диафрагмата. И най- вече на лагерите. Китайците имитират валеовия, но стоманата и обработката и не са същите.Абе като тръгна да търся истински съединител за някой фиат зор виждам- има читаво АР има и някакво странно. Относно Закс- има нещо доста видове закс по нашия пазар - и незнайно защо обикновено не приличат на такова дошло с кола от Германия. Безаварийни :D

                              Коментар


                                #60
                                от последната снимка ясно се вижда че лагерът не е притискал точно от центъра а малко от ляво и от долу този съединител е придърпвал при потегляне .впрочем тази система с вилката я изоставиха вече на новите коли аксиалният лагер е вече върху самото цилиндърче и няма никакви шансове да се отклони от центъра .
                                Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
                                ESP ASR CC HH MSR 6AB

                                Коментар

                                Working...
                                X