emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За качеството на Валео
Collapse
X
-
bahricin написа:emzo написа:@bahricin - ще видим, за сега - 11к км. нямам ядове40 да изкара ще съм доволен.много си скромен...от педишните ми лuчни коли които съм ги продал с най висок км беше 1,4 ми уно sx точно на 78 000 се разделихме км никакви проблеми с валео тр...та предполагам ако се кара нормално трябва поне 70-80 000 км да изкара...
хехе ако се кара нормално не 70-80 000 ами 180 000 км изкарват съединителите от Бурса
някои колеги се оплакват от придръпване на съединителя .ами като аксиалният лагер не притиска точно от центъра нормално е да придръпва .после бързото износване зависи повече от начина на каране отколкото дали е турско или италианско .ако пък си карате чипосани коли редно да се купуват не стандартни ами специални съединители .по предишната ми кола пак турска
фиат 131 Картал 98 гд я продадох на 120 000 км оригинална без да съм сменял други части освен спирачни накладки и масла филтри и не съм имал проблем със съединителя .същата кола на комшията ми бе продадена на 180 000км без смяна на сединителя
Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
emzo написа:@cheruna - сток или чипнато ?
Коментар
-
emzo написа:@bahricin - въртящия ми момент е малко по-завишен, затова така говоря@cheruna - сток или чипнато ?
технически е логично при жтд*то да се износва по рано въпреки нормалната експлоатация...но сигурно инженерите са имали предвид и нютоните и са проектирали по издръжлив съединител предполагам...
м/у другото сменял съм само един път съединител през 1997 г лада 1500 с на свекъра колата и то много добре помня оригиналът си беше валео и като видях уж оригиналните руски комплекти направо се отказах и сменихме само накладката...колата беше на 100 000 км...другаде съм споменавал, личните ми коли уно,типо,палио си бяха почти чисто нови и дори 0 км...та затова не съм барал нищичко....многократно съм бил във валео бурса(все пак е завод комшия) има около 35 годишно минало и са спец в тази област...с най модерна техника, машини и персонал...
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
cheruna написа:emzo написа:@cheruna - сток или чипнато ?Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
zim написа:Това исках да кажа и няколко поста по-горе. Като се замисли човек, щеше ли да има толкова много магазини за авто части, ако продаваните в тях бяха читави. Надали. Всъщност според мен въпроса не стои в това дали Валеото (турско или каквото и да е друго) става или не, а дали е такова за каквото го представя дадения търговец. Пак надали.Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
Някой може ли да се произнесе ,оригинален или не?http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=37&t=23175Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
Е на старото е блокирал просто лагера :D Колеги, най- проблемни при фиат са лагерите. Трудно се намират от истинските. Китайски лагер и на най хубавия съединител съкращава поне на половина живота. Относно турското валео- ами вече се води от качественото и е скъпо. Не е смешно. Аз пък съм свалял фабрично испанско, доста по- зле от френското. Турция и рециклират съединители- пежо ги предлагат като оригинална част. Та мисълта ми е, че има разлика в качеството на валео от истинските заводи, но всичките стават макар и с разлики в макс. пробег. Но основния проблем е, че повечето от валеото продаващо се тука е откровен фалшификат. Не знам кой го внася, но за разлика от истинското има 2 пъти повече щампи валео даже и по нитовете и на чугунения диск. Относно няма проблем да е от Китай- е има. Основно в стоманата на диафрагмата. И най- вече на лагерите. Китайците имитират валеовия, но стоманата и обработката и не са същите.Абе като тръгна да търся истински съединител за някой фиат зор виждам- има читаво АР има и някакво странно. Относно Закс- има нещо доста видове закс по нашия пазар - и незнайно защо обикновено не приличат на такова дошло с кола от Германия. Безаварийни :D
Коментар
-
от последната снимка ясно се вижда че лагерът не е притискал точно от центъра а малко от ляво и от долу този съединител е придърпвал при потегляне .впрочем тази система с вилката я изоставиха вече на новите коли аксиалният лагер е вече върху самото цилиндърче и няма никакви шансове да се отклони от центъра .Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар