Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения 1.9 JTD или 2.4 JTD

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    BO написа:
    Ами има едно мнение по темата -
    лично аз нямам необходимост от такава кола
    Това несъмнено е така. Всеки си определя от какво има нужда, какво ще му носи удоволствие и в крайна сметка всичко на каква цена ще бъде и с какви компромиси...
    Airfan написа:
    Виж сега, ти изхождаш от ситуацията, че винаги вършиш всичко по правилата и че можеш да прецениш всичко, но един път се случва някой друг да не прецени и точно тогава липсващата мощност може да те измъкне.
    Airfan написа:
    Stefan Hadjov написа:
    Вярно е това което казваш,но аз нямам в пред вид разхода на колите.Половин или литър горе или долу не е от особено значение.Отговора ми е много прост:аз се движа винаги под възможностите на една 100 кс кола.С нея даже чувствам че имам достатъчен резерв от мощност,никога не предприемам рискови изпреварвания за да разчитам на мощноста на колата за да изляза от тях.Имам много точна преценка за едно изпреварване и разминаване с друга кола и в същото време на какво мога да разчитам на колата която карам в момента.А когато съм извън БГ,въобще няма такива ситуации.По магистрала ако караш в рамките на правилника и е еднопосочно движението,обясни защо ти е кола 150 кс.
    За да можеш по нанагорнището преди тунела от към Пловдив, когато изпреварваш камион и изведнъж зад теб започва да долита някой темерут, да можеш прилично бързо да се изтеглиш и да си спасиш задницата, да речем, а не да опъваш врата да доускориш бързо, особено ако си натоварен повечко.
    Reptile написа:
    Статистиката на катастрофите, много съгжалявам, че не запазих списанието, е категорична - повече катастрофи стават от уплах и недостатъчно подаване на газ, а не от късно изполване на спирачките.... Предпочитам да вдигна 130 или 140 за момент, да съм в нарушение, но да изпреваря за "части от секундата", вместо да изпреварвам продължително и да стресирам насрещно движещите се водачи.
    Колеги, тези неща можете да ги повторите още 32 пъти ако искате - полза никаква. Някои хора просто отразяват всеки един разумен аргумент даден от другите. Презумпцията е много проста и ясна - щом не мислите като тях, значи ви има нещо. Убеждавам се в това с всеки спор с въпросните хора. Ако не мислите като тях за финансовия министър, значи просто му завиждате или се правите на по-велик от министър. Ако не мислите като тях за мощността на автомобила и ползата от нея, значи сте едни гъзари на пътя и опасни самоубийци.Вие не разбрахте ли? Щом на него му трябват 100 коня, никой друг здравомислещ човек не би следвало да иска по-мощен автомобил. Ако някой се осмели да изкаже мнение, че по-мощният автомобил е със същата подръжка, гори почти същото, но дава повече тяга когато това се наложи, то този някой ще бъде заклеймен като ирационален гъзар или като смотан шофьор. Ама това, че возел жена и две деца, че все пак е на 35 години, че е карал достатъчно много и двата двигателя - няма значение. Щом не мисли като въпросния потребител, значи е виновен. Стефане, вземи се в ръце бе, човек. Стига морализаторства и в техническата част на форума! Толкова ли е трудно да приемеш, че може да има и различно мнение от твоето?
    She was only a whisky maker but he loved her still.

    Коментар


      #62
      Ако не си разбрал че го приемам,значи четеш,но нищо не ти влиза в главата,защото си мислиш че всички трябва да мислят като теб.Казх изрично че говоря от мое име,и изказвам само лични съображения.Даже казах,че всеки си решава както намери за добре.Казах, че фирмите произвеждат коли от 30 до 300 кс и всеки си решава къде да се включи.Ти винаги разбираш от прочетенето това което ти се иска да разбереш за да извадиш на яве комплекса си че някой ти налагал мнение или решение.Прави си каквото искаш и си решавай каквото искаш за себе си,но ти не търпиш някой да си изкаже мнението различно от твоето.Колко пъти трябва да ти повторя,че не съм защитавал финансовия министър,а призовах да не се занимавате с него,а да го оставите да видиме какво ще направи и да си запазиш критиките за по късно.Но ти и това не приемаш щом не съвпада със твоето мнение.Абе човек тези дето си купуват коли по 60-80 кс,олигофрени ли са или нямат пари за повече.Не чувстваш ли, че изпадаш в смешна ситуация.

      Коментар


        #63
        Абе хора,вие ще се избиете в този форум.Вече няколко дни ви чета темите и разбирам че никой не чете постовете на другите и не вниква по същество в него,а само бращолеви и се пали ако някой изрази по различно мнение или виждане.Ами човека Stefan си го е казал...Това е неговото мнение,както е и споделил мнение за двата мотора като съвсем обективно се е опитал да ги оцени.Не се хващайте за конкретни думи,а вниквайте в съдържанието на изреченията и постовете си. Айде успехчета.

        Коментар


          #64
          Stefan Hadjov написа:
          Наистина 2,4 е хомоложен на 1,9 двигателя,но засмуква 20% повече въздух и съответно 20% повече гориво.Тази по голяма динамика не идва от въздуха на турбината,а от повече гориво което се вкарва в него.Така,че ако решиш да му ползваш по голямата динамика,забрави за еднаквия разход.По разход винаги е над 1,9,а колко зависи от маниера на каране.Наистина двигателя е малко по-тих и най важното по-балансиран от четирицилиндровия 1,9.Ако търси по голяма динамика и конфорт-2,4,ако за нормално каране с нормални претенции-1,9.Разходите по подръжка-почти еднакви.
          Той колегата който пусна темата вече си е купил колело вероятно.Колко спор за глупости. Ама така е, подвеждащ въпрос => глупав спор.Но шом вие спамите що да не го правя и аз Стефане, може ли един въпрос - горивната смес се контролира от ЕКУ, нали? То взема предвид множество фактори, един от които е колко е "натоварен" двигателя, прав ли съм? На празен ход и при равни обороти 20 те % са точни, но натоварването на двата двигателя при движение, еднакви купета и сходен товар в тях е различно, нали? Т.е. не можеш механично да пренасяш тези 20 % в консумацията. Или греша?Един прост пример - на баир нагоре, на по-ниска предавка и по-високи обороти компютърът ми дава по-нисък разход, отколкото ако вдигна една предавка нагоре ( това важи при в определен диапазон, разбира се ). Та не би ли се получило същото при двата двигателя ако са в едно купе ( отново в определени граници )?
          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

          Коментар


            #65
            Stefan Hadjov написа:
            Съвсем прав си,защо ти трябва да си практичен,гъзарията се котира повече.Не можа никой да ми обясни, ако спазваш правилника за движение стриктно в градско и извън,както би трябвало да бъде от всеки,ако не предприемаш рискови изпреварвания по нашите безумни пътища какво е предимството на 150 к.с. кола пред 100 к.с.например..
            Stefan Hadjov написа:
            Ако не си разбрал че го приемам,значи четеш,но нищо не ти влиза в главата..
            Веднъж вече те насочиха към този сайт, но явно не си го прочел :http://www.bulsite.com/Хайде стига толкова, че оспамихме темата на човека. Аз харесвам и двата двигателя. Просто 2.4 дава повече за на практикя същия масраф.
            She was only a whisky maker but he loved her still.

            Коментар


              #66
              gantcho написа:
              Вие не разбрахте ли? Щом на него му трябват 100 коня, никой друг здравомислещ човек не би следвало да иска по-мощен автомобил.
              Аз това нещо се опитвам да го кажа от няколко страници, но някои ги дразня. Истината боли :D

              Коментар


                #67
                Lane Staley написа:
                Stefan Hadjov написа:
                Наистина 2,4 е хомоложен на 1,9 двигателя,но засмуква 20% повече въздух и съответно 20% повече гориво.Тази по голяма динамика не идва от въздуха на турбината,а от повече гориво което се вкарва в него.Така,че ако решиш да му ползваш по голямата динамика,забрави за еднаквия разход.По разход винаги е над 1,9,а колко зависи от маниера на каране.Наистина двигателя е малко по-тих и най важното по-балансиран от четирицилиндровия 1,9.Ако търси по голяма динамика и конфорт-2,4,ако за нормално каране с нормални претенции-1,9.Разходите по подръжка-почти еднакви.
                Той колегата който пусна темата вече си е купил колело вероятно.Колко спор за глупости. Ама така е, подвеждащ въпрос => глупав спор.Но шом вие спамите що да не го правя и аз Стефане, може ли един въпрос - горивната смес се контролира от ЕКУ, нали? То взема предвид множество фактори, един от които е колко е "натоварен" двигателя, прав ли съм? На празен ход и при равни обороти 20 те % са точни, но натоварването на двата двигателя при движение, еднакви купета и сходен товар в тях е различно, нали? Т.е. не можеш механично да пренасяш тези 20 % в консумацията. Или греша?Един прост пример - на баир нагоре, на по-ниска предавка и по-високи обороти компютърът ми дава по-нисък разход, отколкото ако вдигна една предавка нагоре ( това важи при в определен диапазон, разбира се ). Та не би ли се получило същото при двата двигателя ако са в едно купе ( отново в определени граници )?
                За 2,4 на ЛибраРасход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км.: 6.9 Расход топлива (в городе), л. на 100 км.: 9.2 Расход топлива (за городом), л. на 100 км.: 5.5 А сега и за 1,9 105 к.с пак на ЛибраРасход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км.: 6 Расход топлива (в городе), л. на 100 км.: 8.2 Расход топлива (за городом), л. на 100 км.: 4.7 Е не са 20% но са около 15% разликите.Все пак има едно гърло повече което винаги иска и то да се храни

                Коментар


                  #68
                  Това което си го дал няма нищо общо с това което може да изхарчи един от двата мотора. За по малък разход на малкият мотор в града има значение стила на каране.Аз на моята 2.4 педала само го галя, за 20к км и отгоре аз на тази кола педала не съм го натискал до долу защото няма нужда. Когато карам нещо друго и искам да се движа с такъв стил се налага да натисна педала много повече и на моменти да се връща предавка надолу, е при 2.4 този момент го няма.А точно колегата Хаджов винаги е казвал, че за разхода най голямо значение има колко е натиснат педала

                  Коментар


                    #69
                    chaveto написа:
                    gantcho написа:
                    Вие не разбрахте ли? Щом на него му трябват 100 коня, никой друг здравомислещ човек не би следвало да иска по-мощен автомобил.
                    Аз това нещо се опитвам да го кажа от няколко страници, но някои ги дразня. Истината боли :D
                    +1
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #70
                      KrIv написа:
                      За 2,4 на ЛибраРасход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км.: 6.9 Расход топлива (в городе), л. на 100 км.: 9.2 Расход топлива (за городом), л. на 100 км.: 5.5 А сега и за 1,9 105 к.с пак на ЛибраРасход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км.: 6 Расход топлива (в городе), л. на 100 км.: 8.2 Расход топлива (за городом), л. на 100 км.: 4.7 Е не са 20% но са около 15% разликите.Все пак има едно гърло повече което винаги иска и то да се храни
                      Не искам техническите данни, тях и аз мога да си ги намеря.Освен невероятния 1,6 16 клапана на Фиат, който на 1хх ххх км дава по-нисък разход от този посочен от производителя, другите дигатели трудно се доближават до официалните стойности.
                      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                      Коментар


                        #71
                        gantcho написа:
                        Stefan Hadjov написа:
                        Съвсем прав си,защо ти трябва да си практичен,гъзарията се котира повече.Не можа никой да ми обясни, ако спазваш правилника за движение стриктно в градско и извън,както би трябвало да бъде от всеки,ако не предприемаш рискови изпреварвания по нашите безумни пътища какво е предимството на 150 к.с. кола пред 100 к.с.например..
                        Stefan Hadjov написа:
                        Ако не си разбрал че го приемам,значи четеш,но нищо не ти влиза в главата..
                        Веднъж вече те насочиха към този сайт, но явно не си го прочел :http://www.bulsite.com/Хайде стига толкова, че оспамихме темата на човека. Аз харесвам и двата двигателя. Просто 2.4 дава повече за на практикя същия масраф.
                        Очевидно този сайт ти е добре познат и често го цитираш.Вероятно често се ровиш в него и се консултираш с текстовете му.Разбирам те, с твоята непоносимост към всичко,което не съвпада с твоето мнение, нуждаеш се от подобни консултации.Щом се изкаже мнение,че 2,4 двигател не му е необходим на някой,реакциите ти са бурни и неударжими.Как е възможно някой да харесва друго освен това което харесваш ти.Твоя случай е разгледан подробно в този сайт,само не знам дали прилагаш адекватното лечение.

                        Коментар


                          #72
                          chaveto написа:
                          Това което си го дал няма нищо общо с това което може да изхарчи един от двата мотора. За по малък разход на малкият мотор в града има значение стила на каране.Аз на моята 2.4 педала само го галя, за 20к км и отгоре аз на тази кола педала не съм го натискал до долу защото няма нужда. Когато карам нещо друго и искам да се движа с такъв стил се налага да натисна педала много повече и на моменти да се връща предавка надолу, е при 2.4 този момент го няма.А точно колегата Хаджов винаги е казвал, че за разхода най голямо значение има колко е натиснат педала
                          Аз не ти знам стила на каране ама производителите и разните му там критици и журналисти които тестват поставят при едни и същи условия различните мотори и коли за да успеят да дадат най правилна оценка.Едва ли са извикали теб или Хаджов когато са дали тези резултати.

                          Коментар


                            #73
                            Lane Staley написа:
                            KrIv написа:
                            За 2,4 на ЛибраРасход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км.: 6.9 Расход топлива (в городе), л. на 100 км.: 9.2 Расход топлива (за городом), л. на 100 км.: 5.5 А сега и за 1,9 105 к.с пак на ЛибраРасход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км.: 6 Расход топлива (в городе), л. на 100 км.: 8.2 Расход топлива (за городом), л. на 100 км.: 4.7 Е не са 20% но са около 15% разликите.Все пак има едно гърло повече което винаги иска и то да се храни
                            Не искам техническите данни, тях и аз мога да си ги намеря.Освен невероятния 1,6 16 клапана на Фиат, който на 1хх ххх км дава по-нисък разход от този посочен от производителя, другите дигатели трудно се доближават до официалните стойности.
                            А някой тук да говори за нови коли.Мисля че всички коментират таратайки на няколко десетки хил км. Ако твоята кола е износена то тогава и на всеки друг,така че както 1,9 се износва така и 2,4 с аналогичен пробег.

                            Коментар


                              #74
                              Lane Staley написа:
                              Стефане, може ли един въпрос - горивната смес се контролира от ЕКУ, нали? То взема предвид множество фактори, един от които е колко е "натоварен" двигателя, прав ли съм? На празен ход и при равни обороти 20 те % са точни, но натоварването на двата двигателя при движение, еднакви купета и сходен товар в тях е различно, нали? Т.е. не можеш механично да пренасяш тези 20 % в консумацията. Или греша?Един прост пример - на баир нагоре, на по-ниска предавка и по-високи обороти компютърът ми дава по-нисък разход, отколкото ако вдигна една предавка нагоре ( това важи при в определен диапазон, разбира се ). Та не би ли се получило същото при двата двигателя ако са в едно купе ( отново в определени граници )?
                              Тези данни които съм цитирал са абсолютно верни за работа на двата двигателя по външна характеристка/пълен дросел както се казва/и 20%консумация се пренася неминуемо и доказано.Какво става в други режими зависи от много променливи и е излишно да се спори.Не може двата двигателя да ги разглеждаш в едно купе,защото не отговаря на реалностите.2,4 е с други преводни отношения в предавките,което значи че е по натоварен както от към предавки,така и от към собствено тегло.При еднаква скорост двата двигателя работят при различни обороти и в различни зони на собствените си характеристики.Поради тези причини той наистина има 20% по голяма мощност и 20% по голям въртящ момент,но няма 20% по голямо ускорение и 20% по голяма максимална скорост.Има и други причини за това но няма да ги разглеждам.Безпорно е по мощен мотор и предлага повече мощност в колата и който сметне че му е необходим се насочва към него.Ако се прочетът статистиките на продадените коли с 1,9 и 2,4 двигатели,то тези с 1,9 превишава с пъти,не с %.Вероятно тези които са предпочели 1,9 не са недодялани олигофрени.

                              Коментар


                                #75
                                Stefan Hadjov написа:
                                ......Безпорно е по мощен мотор и предлага повече мощност в колата и който сметне че му е необходим се насочва към него.Ако се прочетът статистиките на продадените коли с 1,9 и 2,4 двигатели,то тези с 1,9 превишава с пъти,не с %.Вероятно тези които са предпочели 1,9 не са недодялани олигофрени.
                                Абе Хаджов, не се връзвай бре, тук повечето са млади колеги, които не винаги могат да оценят доводите ти. Аз съм напълно съгласен с теб, дводите ти са правилни, но желнието ми е да карам по-силен мотор, въпреки че (пу, пу, пу да не урочасам :D ), Маруся никакви сериозни проблеми не ми създава, жената много я харесва и 99% от случайте нямам нужда от повече коне.
                                Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                                Коментар

                                Working...
                                X