Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения 1.9 JTD или 2.4 JTD

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Stefan Hadjov написа:
    Ако караш със 100-110км/час,2,4 е излишна придобивка и излишен масраф.
    Това е най глупавото нещо което съм чувал Колега покарай 2.4 и 1.9 и прецени кое е по добро за теб. Не слушай никой, че 1.9 бил по лекият мотор, икономичният...................

    Коментар


      #17
      мисля,че и ти можеш да си отговориш защо се е спрял на жтд100 а защо не 105... не за пръв път чувам,че е по-динамичен и като цяло по-добър от 105 ...не че 105 е лош
      ex.Мареа ТД100

      Коментар


        #18
        Естествено, че трябва да си вземеш 2.4.Единствения по-голям разход ще бъде в годишната ГО и данъка, който ще платиш. Но това се компенсира в последствие от удоволствието, което ще усещаш. Ама ако не си на "ти" с двигателя практично все тая кое ще вземеш. По-важното е в случая на какъв конкретен екземпляр ще попаднеш, пък какъвто двигател върви с него, такъв да бъде Другото е еднакво.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          Нищо, че съм с 1.9, казвам 2.4. На 1.9 динамиката е добра(съдя по мойта 105кс.), но просто вървенето на 2.4 и звука му, не се заменят с 1.9 с чип или каквото и да е. Определено сега залагам на 2.4 и не ми пука че примерно данъка ще е повече, той е веднъж в годината, но динамиката на този мотор се отплаща. Успех с избора!
          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
          Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

          Коментар


            #20
            chaveto написа:
            Stefan Hadjov написа:
            Ако караш със 100-110км/час,2,4 е излишна придобивка и излишен масраф.
            Това е най глупавото нещо което съм чувал Колега покарай 2.4 и 1.9 и прецени кое е по добро за теб. Не слушай никой, че 1.9 бил по лекият мотор, икономичният...................
            Карал съм и двете коли и си имам мнение по въпроса.На един му харесва динамиката,на друг звука на колата,на трети макс.скорост,а аз съм си направил сметката че за моите нужди напълно ме задовоплява едно 100 кс или най много 110 к.с.и то без никакви чипове.В градът и извън, динамиката на тези коли напълно ме задоволява и не ми е необходима повече.Защо ми е 2,4 като непрекъснато ще я карам във възможностите на 1,9.А отговори ми на този въпрос.Кажи,за какво ми е 130 кс като нормално ползвам 70-80 и даже ми остава в резерв.Ако ми обясниш и се аргументираш със сериозни аргументи може да ми промениш мнението.Аз съм готов на всичко да се съглася,стига да можеш да ме убедиш.

            Коментар


              #21
              Екстри като турбина с променлива геометрия и др.Това са Евро3 мотори, подробните разлики Стефан ще ти ги изясни.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                То по неговата логика може да си кара и едно TD100 за него и стабилизиращата щанга е излишна и затова я е махнал Още не си разяснил за скоростта..............................

                Коментар


                  #23
                  Чаве ! Дразниш ! Не помагаш !
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    Stefan Hadjov написа:
                    Защо ми е 2,4 като непрекъснато ще я карам във възможностите на 1,9.
                    Така е в 95% от времето. Но човек бързо се учи да използва по-големите възможности и да ги ползва. Лично аз когато карам Алфата изпреварвам по-смело, защото колата го позволява. За едно пътуване от София до Русе може би ми се случва не повече от веднъж да тръгна и да направя с Алфата изпреварване, което би било по-рисково с Бравата. Но се случва и човек бързо се учи на какво може да разчита.
                    She was only a whisky maker but he loved her still.

                    Коментар


                      #25
                      gantcho написа:
                      Stefan Hadjov написа:
                      Защо ми е 2,4 като непрекъснато ще я карам във възможностите на 1,9.
                      Така е в 95% от времето. Но човек бързо се учи да използва по-големите възможности и да ги ползва. Лично аз когато карам Алфата изпреварвам по-смело, защото колата го позволява. За едно пътуване от София до Русе може би ми се случва не повече от веднъж да тръгна и да направя с Алфата изпреварване, което би било по-рисково с Бравата. Но се случва и човек бързо се учи на какво може да разчита.
                      Рисковото изпреварване си е рисково,ако ще и самолет да караш....Това,че ти се чувстваш по-уверене според ме не е + а обратното,може да те излъже и после родата ще си скубе косите,а медиите ще тръбят "поради несъобразена скорост и рискова маневра днес войната по пътищата взе поредна жертва Дали 1,9 или 2,4 ,когато срещу тебе лети някоя гнила астра гси ,моротите са равносилни. Затова според мен не се купува по-мощна кола,с идеята ,че рискованите маневри са фасулска работа...колко ли умници с бмв-та са го преживели вече?....
                      ex.Мареа ТД100

                      Коментар


                        #26
                        gantcho написа:
                        Stefan Hadjov написа:
                        Защо ми е 2,4 като непрекъснато ще я карам във възможностите на 1,9.
                        Така е в 95% от времето. Но човек бързо се учи да използва по-големите възможности и да ги ползва. Лично аз когато карам Алфата изпреварвам по-смело, защото колата го позволява. За едно пътуване от София до Русе може би ми се случва не повече от веднъж да тръгна и да направя с Алфата изпреварване, което би било по-рисково с Бравата. Но се случва и човек бързо се учи на какво може да разчита.
                        Всяка кола,с каквато и да е динамика създава условия за рискови изпреварвания.Дали ще се реализират зависи от водача.Аз съм си изработил поведение с каквато и кола да съм,независимо динамиката и, да не изпадам в рискови ситуации в резултат на изпреварвания.Аз стартове по светофарите не правя,в градския поток не изоставам поради липса на динамика на колата,извън града моята скорост по магистрала е винаги 130-140 км/час.Като тръгна примерно за Германия и мина Ниш,карам само по еднопосочни пътища и не се налага никъде да правя смели изпреварвания.Даже в Германия,където няма ограничение на скороста пак си карам с 140.Сега ми отговори за какво ми е кола с мощност повече от 100-ина к.с.За престиж или за репрезентация?

                        Коментар


                          #27
                          Stefan Hadjov написа:
                          gantcho написа:
                          Stefan Hadjov написа:
                          Защо ми е 2,4 като непрекъснато ще я карам във възможностите на 1,9.
                          Така е в 95% от времето. Но човек бързо се учи да използва по-големите възможности и да ги ползва. Лично аз когато карам Алфата изпреварвам по-смело, защото колата го позволява. За едно пътуване от София до Русе може би ми се случва не повече от веднъж да тръгна и да направя с Алфата изпреварване, което би било по-рисково с Бравата. Но се случва и човек бързо се учи на какво може да разчита.
                          Всяка кола,с каквато и да е динамика създава условия за рискови изпреварвания.Дали ще се реализират зависи от водача.Аз съм си изработил поведение с каквато и кола да съм,независимо динамиката и, да не изпадам в рискови ситуации в резултат на изпреварвания.Аз стартове по светофарите не правя,в градския поток не изоставам поради липса на динамика на колата,извън града моята скорост по магистрала е винаги 130-140 км/час.Като тръгна примерно за Германия и мина Ниш,карам само по еднопосочни пътища и не се налага никъде да правя смели изпреварвания.Даже в Германия,където няма ограничение на скороста пак си карам с 140.Сега ми отговори за какво ми е кола с мощност повече от 100-ина к.с.За престиж или за репрезентация?
                          По тази логика за какво ти е кола над 50кс?
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #28
                            7см са достатъчни, но жените искат повече. Ако си отговориш на това за жените ще разбереш защо и с другите неща е така.

                            Коментар


                              #29
                              Днес пробвах една 2.4. Определено динамиката ми хареса (много). Имам обаче няколко въпроса.1. Колко е данъка (ориентеровъчно) 200-300 лв или повече?2. Колата е на 250000 км което ми се вижда множко или мотора има по-голям живот?3. Какви са цените на окачването ( на тази която пробвах "и цената ме устройва идеално" имаше голямо тропане в предницата)

                              Коментар


                                #30
                                BO написа:
                                Stefan Hadjov написа:
                                gantcho написа:
                                Stefan Hadjov написа:
                                Защо ми е 2,4 като непрекъснато ще я карам във възможностите на 1,9.
                                Така е в 95% от времето. Но човек бързо се учи да използва по-големите възможности и да ги ползва. Лично аз когато карам Алфата изпреварвам по-смело, защото колата го позволява. За едно пътуване от София до Русе може би ми се случва не повече от веднъж да тръгна и да направя с Алфата изпреварване, което би било по-рисково с Бравата. Но се случва и човек бързо се учи на какво може да разчита.
                                Всяка кола,с каквато и да е динамика създава условия за рискови изпреварвания.Дали ще се реализират зависи от водача.Аз съм си изработил поведение с каквато и кола да съм,независимо динамиката и, да не изпадам в рискови ситуации в резултат на изпреварвания.Аз стартове по светофарите не правя,в градския поток не изоставам поради липса на динамика на колата,извън града моята скорост по магистрала е винаги 130-140 км/час.Като тръгна примерно за Германия и мина Ниш,карам само по еднопосочни пътища и не се налага никъде да правя смели изпреварвания.Даже в Германия,където няма ограничение на скороста пак си карам с 140.Сега ми отговори за какво ми е кола с мощност повече от 100-ина к.с.За престиж или за репрезентация?
                                По тази логика за какво ти е кола над 50кс?
                                За конфорт,тишина и удобство.Патувал съм от Германия до БГ със Сейченто и съм се движил непрекъснато със 130-140 км/час и пристигам горе долу за същото време както когато съм да кажем с Ауди 1,8-125 к.с.или Мареата.И пак същата скорост.Но всичко останало е несравнимо.А как се чувствам след като пристигна след 20 часово почти непрекъснато кормуване в малката кола е разбираемо.

                                Коментар

                                Working...
                                X