Решил съм да си копувам Lancia Lybra но не мога да реша с какъв мотор да бъде. Моля за вашето мнение.Предварително благодаряП.С. Отказах се от Punto-to 1.3 ми се вижда малко малък мотор а и вътре ми е малко тясно (за разлика от Lybra-ta)
зависи на теб като то трябва,ако не претендираш на висока мощ и много коне предпочети по-малкия двигател-идеален е за тази кола,а и с чип по-нататък ще вдигнеш и кончетата! Общо взето което и да избереш няма да сбъркаш,лично аз бих бил доволен на 1,9
Категорично 2.4. Гори на практика същото, но върви много повече. В градски условия 1.9 гори малко по-малко, примерно 0.5 - 1 литра. Но извън града и двете горят в интервала 5-5.7 е зависимост от карането. Само дето 2.4 има несравнимо по-добра динамика. Гарантирам ти го. Освен това, 2.4 е хомоложен двигател на 1.9 - същият е, но с един цилиндър повече. голяма част от елементите са еднакви - например ангренажен ремък и ролки. Навремето купих ремък и ролки за Мареа 2.4, но се оказа, че не ми трябват защото са наскоро сменени. Веднага се сложиха на Бравата на баща ми - 1.9. Освен това, само като факт - 2.4 е по-тихия двигател.Купувай 2.4.
She was only a whisky maker but he loved her still.
Категорично 2.4. Гори на практика същото, но върви много повече. В градски условия 1.9 гори малко по-малко, примерно 0.5 - 1 литра. Но извън града и двете горят в интервала 5-5.7 е зависимост от карането. Само дето 2.4 има несравнимо по-добра динамика. Гарантирам ти го. Освен това, 2.4 е хомоложен двигател на 1.9 - същият е, но с един цилиндър повече. голяма част от елементите са еднакви - например ангренажен ремък и ролки. Навремето купих ремък и ролки за Мареа 2.4, но се оказа, че не ми трябват защото са наскоро сменени. Веднага се сложиха на Бравата на баща ми - 1.9. Освен това, само като факт - 2.4 е по-тихия двигател.Купувай 2.4.
Наистина 2,4 е хомоложен на 1,9 двигателя,но засмуква 20% повече въздух и съответно 20% повече гориво.Тази по голяма динамика не идва от въздуха на турбината,а от повече гориво което се вкарва в него.Така,че ако решиш да му ползваш по голямата динамика,забрави за еднаквия разход.По разход винаги е над 1,9,а колко зависи от маниера на каране.Наистина двигателя е малко по-тих и най важното по-балансиран от четирицилиндровия 1,9.Ако търси по голяма динамика и конфорт-2,4,ако за нормално каране с нормални претенции-1,9.Разходите по подръжка-почти еднакви.
Дали 1.9 или 2.4 , ти си решаваш.Един съвет от мен обаче:- 1.9 да е 110 или 115к.с.- 2.4 да е 140 или 150к.с.Защо, ще разбереш след време ако ме послушаш и уцелиш добра бройка де
Дали 1.9 или 2.4 , ти си решаваш.Един съвет от мен обаче:- 1.9 да е 110 или 115к.с.- 2.4 да е 140 или 150к.с.Защо, ще разбереш след време ако ме послушаш и уцелиш добра бройка де
Няма да се мине и ако се спре на 1,9 и вземе 100к.с.Даже лично аз го предпочитам-същия двигател,с почти същите възможности и с нищожен данък.
Наистина 2,4 е хомоложен на 1,9 двигателя,но засмуква 20% повече въздух и съответно 20% повече гориво.Тази по голяма динамика не идва от въздуха на турбината,а от повече гориво което се вкарва в него.Така,че ако решиш да му ползваш по голямата динамика,забрави за еднаквия разход.По разход винаги е над 1,9,а колко зависи от маниера на каране.Наистина двигателя е малко по-тих и най важното по-балансиран от четирицилиндровия 1,9.Ако търси по голяма динамика и конфорт-2,4,ако за нормално каране с нормални претенции-1,9.Разходите по подръжка-почти еднакви.
Ами, виж, аз карам 2.4 на Мареа (преди) и на Алфа (сега). Баща ми кара Брава 1.9 105. По една случайност, обаче, последните няколко месеца аз карам Бравата, а той - Алфата. Така че виждам и изчислявам кое колко ми гори. В големия студ Бравата ми дава градско между 7.5 и 8/100. При същите условия 2.4 гори 8.5-9. Лятото 2.4 пада под 8, а 1.9 - под 7. Да речем, че в града има разлика 20%.Извън града при нормално каране гарантирам, че горят на практика еднакво. 2.4 се затормозява много по-малко да движи купето, поне аз си го обяснявам лаишки по този начин. А ползването на динамиката - това става примерно 5-6-7-8 пъти на 350 км когато се изпреварват камиони и се компенсира напълно от по-голямата лекота, с която двигателят си "бута" купето през останалото време.Мареа 2.4 натоварена до откат, 4 възрастни и едно бебе, лятото с климатик - 5.3/100.Идентични условия Брава 1.9 - 5.6/100. Това са фактите. Ако можеш обясни по друг начин защо е така. И двете коли са си в отлично състояние. Когато бравата е празна и без климатик лятото разходът пада под 5/100. Значи си е добре колата. А Мареата не пада под 5/100.
She was only a whisky maker but he loved her still.
Наистина 2,4 е хомоложен на 1,9 двигателя,но засмуква 20% повече въздух и съответно 20% повече гориво.Тази по голяма динамика не идва от въздуха на турбината,а от повече гориво което се вкарва в него.Така,че ако решиш да му ползваш по голямата динамика,забрави за еднаквия разход.По разход винаги е над 1,9,а колко зависи от маниера на каране.Наистина двигателя е малко по-тих и най важното по-балансиран от четирицилиндровия 1,9.Ако търси по голяма динамика и конфорт-2,4,ако за нормално каране с нормални претенции-1,9.Разходите по подръжка-почти еднакви.
Ами, виж, аз карам 2.4 на Мареа (преди) и на Алфа (сега). Баща ми кара Брава 1.9 105. По една случайност, обаче, последните няколко месеца аз карам Бравата, а той - Алфата. Така че виждам и изчислявам кое колко ми гори. В големия студ Бравата ми дава градско между 7.5 и 8/100. При същите условия 2.4 гори 8.5-9. Лятото 2.4 пада под 8, а 1.9 - под 7. Да речем, че в града има разлика 20%.Извън града при нормално каране гарантирам, че горят на практика еднакво. 2.4 се затормозява много по-малко да движи купето, поне аз си го обяснявам лаишки по този начин. А ползването на динамиката - това става примерно 5-6-7-8 пъти на 350 км когато се изпреварват камиони и се компенсира напълно от по-голямата лекота, с която двигателят си "бута" купето през останалото време.Мареа 2.4 натоварена до откат, 4 възрастни и едно бебе, лятото с климатик - 5.3/100.Идентични условия Брава 1.9 - 5.6/100. Това са фактите. Ако можеш обясни по друг начин защо е така. И двете коли са си в отлично състояние. Когато бравата е празна и без климатик лятото разходът пада под 5/100. Значи си е добре колата. А Мареата не пада под 5/100.
Аз не мога да коментирам измерването на разхода на две коли,защо е така или иначе.В такива случаи се намесват"N"-фактора,включително атмосверни условия и насрещен вятър.Както каза двигателите са еднакви/почти/,но 2,4 консумира 20% повече въадух,20% повече гориво,за сметка на това дава 20% по-голям въртяш момент и 20% по голяма мощност.Никой не си купува по мощна кола и да не използва мощноста и динамиката и,защото е безсмислено и глупаво.По добре в такива случаи да се кара по маломощната.Но ако влзеш точно в тези предимства на 2,4 логично е от където и да гледаш е да ти харчи повече.Дали литър,дали литър и половина или по малко зависи от много неща.Впрочем един литър отговаря точно на 20% повече от това на 105,така че нещата се натъкмяеват много точно.Незабравяй,че 2,4 тежи повече от 105 с горе,долу един пътник в повече.И това също е от значение.
Аз не мога да коментирам измерването на разхода на две коли,защо е така или иначе.В такива случаи се намесват"N"-фактора,включително атмосверни условия и насрещен вятър.Както каза двигателите са еднакви/почти/,но 2,4 консумира 20% повече въадух,20% повече гориво,за сметка на това дава 20% по-голям въртяш момент и 20% по голяма мощност.Никой не си купува по мощна кола и да не използва мощноста и динамиката и,защото е безсмислено и глупаво.По добре в такива случаи да се кара по маломощната.Но ако влзеш точно в тези предимства на 2,4 логично е от където и да гледаш е да ти харчи повече.Дали литър,дали литър и половина или по малко зависи от много неща.Впрочем един литър отговаря точно на 20% повече от това на 105,така че нещата се натъкмяеват много точно.Незабравяй,че 2,4 тежи повече от 105 с горе,долу един пътник в повече.И това също е от значение.
Не отричам, в града харчи повече и съм склонен да приема цифрата 20%, макар не винаги да е така.Извън града, обаче, категорично не харчи 20% повече. Дори не и повече, по мои наблюдения. Казвам го от позицията на опита ми. Аз карам със 100-110 на последна предавка.
She was only a whisky maker but he loved her still.
Аз не мога да коментирам измерването на разхода на две коли,защо е така или иначе.В такива случаи се намесват"N"-фактора,включително атмосверни условия и насрещен вятър.Както каза двигателите са еднакви/почти/,но 2,4 консумира 20% повече въадух,20% повече гориво,за сметка на това дава 20% по-голям въртяш момент и 20% по голяма мощност.Никой не си купува по мощна кола и да не използва мощноста и динамиката и,защото е безсмислено и глупаво.По добре в такива случаи да се кара по маломощната.Но ако влзеш точно в тези предимства на 2,4 логично е от където и да гледаш е да ти харчи повече.Дали литър,дали литър и половина или по малко зависи от много неща.Впрочем един литър отговаря точно на 20% повече от това на 105,така че нещата се натъкмяеват много точно.Незабравяй,че 2,4 тежи повече от 105 с горе,долу един пътник в повече.И това също е от значение.
Не отричам, в града харчи повече и съм склонен да приема цифрата 20%, макар не винаги да е така.Извън града, обаче, категорично не харчи 20% повече. Дори не и повече, по мои наблюдения. Казвам го от позицията на опита ми. Аз карам със 100-110 на последна предавка.
Ако караш със 100-110км/час,2,4 е излишна придобивка и излишен масраф.Аз за това си търся 1,9,но 100 или 110 к.с.
Аз не мога да коментирам измерването на разхода на две коли,защо е така или иначе.В такива случаи се намесват"N"-фактора,включително атмосверни условия и насрещен вятър.Както каза двигателите са еднакви/почти/,но 2,4 консумира 20% повече въадух,20% повече гориво,за сметка на това дава 20% по-голям въртяш момент и 20% по голяма мощност.Никой не си купува по мощна кола и да не използва мощноста и динамиката и,защото е безсмислено и глупаво.По добре в такива случаи да се кара по маломощната.Но ако влзеш точно в тези предимства на 2,4 логично е от където и да гледаш е да ти харчи повече.Дали литър,дали литър и половина или по малко зависи от много неща.Впрочем един литър отговаря точно на 20% повече от това на 105,така че нещата се натъкмяеват много точно.Незабравяй,че 2,4 тежи повече от 105 с горе,долу един пътник в повече.И това също е от значение.
Не отричам, в града харчи повече и съм склонен да приема цифрата 20%, макар не винаги да е така.Извън града, обаче, категорично не харчи 20% повече. Дори не и повече, по мои наблюдения. Казвам го от позицията на опита ми. Аз карам със 100-110 на последна предавка.
Ако караш със 100-110км/час,2,4 е излишна придобивка и излишен масраф.Аз за това си търся 1,9,но 100 или 110 к.с.
Колега обясни ни защо си се спрял на тези мотори и каква е разликата от 105.
Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Ако караш със 100-110км/час,2,4 е излишна придобивка и излишен масраф.Аз за това си търся 1,9,но 100 или 110 к.с.
Ми то по тази логика и 1.1 55 коня върши работа. Динамиката си е динамика - там под капака са конете и когато ти потрябват ги юрваш. Аз така правя поне.
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар