Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на авансаторен клапан на Fiat Marea TD100 - Коментари

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Колеги. Не оставяйте с убеждението, че вашите мнения не се ценят. Хората сме различни. Вие сте се развили в тази област, други в друга, но ние в България сме все майстори и докато не разберем, че за всичко си има хора и всеки трябва да си знае мястото - така ще е. Аз предпочитам да си платя на този, който е имал повече желание, енергия и практика за да се усъвършенства в тази област. Аз съм силен другаде и предпочитам там да се реализирам и да печеля добре.ПС: Специалиста може да го посетя скоро в Ямбол. и с кеф ще му платя, защото нафтата дето му е минавала през ръцете аз сигурно не съм я пълнил в резервоара.
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      #47
      колеги ,няма ли някой да ми продаде някой стар клапан да пробвам да го отремонтирам.имам и ресурсите да го направя(техника и т.н.)ако стане ще си решим проблемите с тоя клапан.имам идея да направя нещо като кит за ремонт -о пръстени капачка за запечатване или нещо такова.ако колегата е прав (вярвам че е така)ще си спестим доста парички.вярно правена работа но пък нали сме си българи защо не.

      Коментар


        #48
        Доста време му се чудех на моя дали не може да се ремонтира и накрая си купих нов, но сега вече мога да пробвам да видим дали ще се справя да оправя стария, и ако стане имам един колека със същия проблем, който много ще се зарадва, защото в момента няма пари да купи нов. Единствено незнам в какъв магазин да ги дърся тези О - пръстени.
        Fiat Marea 1,9TD100

        Коментар


          #49
          Ами във всички магазини за семеринги (маркови) или във тия тип- ELBA, които са за материали свързани с домашни ремонти. Навсякъде са маслоустойчеви, така че няма проблем.
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #50
            И аз смених въпросния клапан макар причината да не бе само в теча.Колата ми хич не върви , припушва черно , а и разхода на гориво е висок.Майстора веднага нарочи клапана и предложи смяна . И резултата беше нулев(с изключение на това, че вече не сълзи).И със стария клапан колата палеше лесно и не прекъсваше както и с новия.Явно клапана се обвинява в какво ли не , ама дали проблема е в него? А иначе леле колко е скъп , ако беше за бойлер илипечка щеше да струва 10-15 лв. , ама нали е за кола. А този двигател пали без проблем и работи стабилно и с напълномахнат компютър, вярно че трака ужасно ,но може и да се кара така ако сте на зор.Разбира се , че веднага отворих стария клапан да видя какво толкова има в него и съм напълно съгласен с колегата , че може да бъде ремонтиран ( е сигурно не от всеки) трудно е точно затварянето му.
            Marea TD100

            Коментар


              #51
              Затварянето му е най лесно, колега. Точно за 2 минути. Важно е да е под известен натяг капачката, за да уплътни долния пръстен.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #52
                още една проба

                Дамм, клапанчето стана колеги. Стази разлика,че го минах на струг. Цена на ремонта - 0,80лв. за 5бр. О пръстени. След 10-тина дни ще споделя наблюдения над работата му. Имам снимки, ако някой желае мога да кача. Поздрави !!!
                Marea TD100

                Коментар


                  #53
                  Re: още една проба

                  robs написа:
                  Дамм, клапанчето стана колеги. Стази разлика,че го минах на струг. Цена на ремонта - 0,80лв. за 5бр. О пръстени. След 10-тина дни ще споделя наблюдения над работата му. Имам снимки, ако някой желае мога да кача. Поздрави !!!
                  Аз бих желал да видя още снимки. И размерите на пръстените... случайно да ги запомни?
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #54
                    re

                    Добре е да отидеш с пръстените и клапана в магазина. Дори да се заема с досадната задача да ти замеря старите има шанс те да не са верни. Нали за тва се сменят, щото са деформирани.Хмм, нещо сайта 4-ти месец ме цака и не мога да закачам снимки.Съжалявам...Мога да пращам на E-mail
                    Marea TD100

                    Коментар


                      #55
                      re

                      Имах доброто желание да замеря макар и неточно старите О пръстенчета, но съм дал на някого инструмента....Ето малко мой снимки.Не обръщайте внимание на кабела ми. Целият е в течен метал от несполучлив опит.Прилагам снимка на дълбок камък 27мм. с направен от мен разрез за кабела защото разбрах, че колеги се опитват да отвиват и завиват с обикновенни ключове, а лично съм виждал значителни щети причинени от такава интервенция. Може да не съм прав, но за цена от 4лв. не си струват проблемите......Дано съм помогнал.Поздрави!!!
                      Прикачени файлове
                      Marea TD100

                      Коментар


                        #56
                        Добра работа колега. Всичко е както трябва, но с една съществена забележка!!! На копие от твоята снимка, която съм постнал по-долу, на твоя клапан си личи как има следа по челото, там където уплътнява, от износване(моя бе също с такава следа). Тоя клапан ако не се полира, няма да уплътнява и съответно добре да контролира ъгъла на изпреварване на впръскването. Защото ще изпуска! Трябваше да полираш тая повърхност, по начина който съм описал по-горе в поста си и съгласно моите снимки( http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53592 ). После проверяваш дали уплътнява. Аз това го пробвах с уста, като натиснеш иглата в основата-тялото на клапана и засмукваш като с устните се обхваща само долният страничен отвор и после с език се запушва за да се усети вакума.. Може да ви звучи малко еротично но това е начин за проверка, без да имаш специално обурудване. Измийте клапана и така. А и който се гнуси и не си е изцапал гъза с нафта, за извинение, не бива да се захваща с подобни ремонти. Така че действаите смело и с успех! П.П. И не молете за размери на пръстените, защото старите са деформирани и в магазина само по размери могат да се объркат и да ви дадат по-малки. Просто занесете старите пръстени и продавачите си знаят работата и могат да преценят какъв е вашит размер!!!
                        Fiat Marea TD100

                        Коментар


                          #57
                          Искам да благодаря на колегите за идеите и снимките, благодарение на които вече си имам рециклиран клапан.
                          ex. Tipo 1.6 i.e DOHC
                          ex. Marea Weekend HLX TD100

                          ex. Nissan Primastar 1,9 dci
                          Mercedes Vito W447
                          Skoda Rapid 1.2 110ps

                          Коментар


                            #58
                            да и аз искам да благодаря на колегата с подробните снимки ще е от полза на много хора
                            Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


                            FIAT BRAVO 1.8GT
                            FIAT BRAVO 1.9TD ex

                            Коментар


                              #59
                              vaskoni_1980 написа:
                              да и аз искам да благодаря на колегата с подробните снимки ще е от полза на много хора
                              И аз се присъединявам към благодарностите!
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар


                                #60
                                Браво!!!! Много доре е обяснено как става номера.Понеже имам един стар клапан тез дни ще се занимавам с него че ако стане ще го заменя с тоя дето е на колата че и той май ми прави бела.А и да питам,като се заваря с ЦО,не се ли повреждат уплатненията от високата температура.
                                Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                                Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                                ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                                Коментар

                                Working...
                                X