Колеги. Не оставяйте с убеждението, че вашите мнения не се ценят. Хората сме различни. Вие сте се развили в тази област, други в друга, но ние в България сме все майстори и докато не разберем, че за всичко си има хора и всеки трябва да си знае мястото - така ще е. Аз предпочитам да си платя на този, който е имал повече желание, енергия и практика за да се усъвършенства в тази област. Аз съм силен другаде и предпочитам там да се реализирам и да печеля добре.ПС: Специалиста може да го посетя скоро в Ямбол. и с кеф ще му платя, защото нафтата дето му е минавала през ръцете аз сигурно не съм я пълнил в резервоара.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на авансаторен клапан на Fiat Marea TD100 - Коментари
Collapse
X
-
колеги ,няма ли някой да ми продаде някой стар клапан да пробвам да го отремонтирам.имам и ресурсите да го направя(техника и т.н.)ако стане ще си решим проблемите с тоя клапан.имам идея да направя нещо като кит за ремонт -о пръстени капачка за запечатване или нещо такова.ако колегата е прав (вярвам че е така)ще си спестим доста парички.вярно правена работа но пък нали сме си българи защо не.
Коментар
-
Доста време му се чудех на моя дали не може да се ремонтира и накрая си купих нов, но сега вече мога да пробвам да видим дали ще се справя да оправя стария, и ако стане имам един колека със същия проблем, който много ще се зарадва, защото в момента няма пари да купи нов. Единствено незнам в какъв магазин да ги дърся тези О - пръстени.Fiat Marea 1,9TD100
Коментар
-
И аз смених въпросния клапан макар причината да не бе само в теча.Колата ми хич не върви , припушва черно , а и разхода на гориво е висок.Майстора веднага нарочи клапана и предложи смяна . И резултата беше нулев(с изключение на това, че вече не сълзи).И със стария клапан колата палеше лесно и не прекъсваше както и с новия.Явно клапана се обвинява в какво ли не , ама дали проблема е в него? А иначе леле колко е скъп , ако беше за бойлер илипечка щеше да струва 10-15 лв. , ама нали е за кола. А този двигател пали без проблем и работи стабилно и с напълномахнат компютър, вярно че трака ужасно ,но може и да се кара така ако сте на зор.Разбира се , че веднага отворих стария клапан да видя какво толкова има в него и съм напълно съгласен с колегата , че може да бъде ремонтиран ( е сигурно не от всеки) трудно е точно затварянето му.Marea TD100
Коментар
-
Re: още една проба
robs написа:Дамм, клапанчето стана колеги. Стази разлика,че го минах на струг. Цена на ремонта - 0,80лв. за 5бр. О пръстени. След 10-тина дни ще споделя наблюдения над работата му. Имам снимки, ако някой желае мога да кача. Поздрави !!!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
re
Добре е да отидеш с пръстените и клапана в магазина. Дори да се заема с досадната задача да ти замеря старите има шанс те да не са верни. Нали за тва се сменят, щото са деформирани.Хмм, нещо сайта 4-ти месец ме цака и не мога да закачам снимки.Съжалявам...Мога да пращам на E-mailMarea TD100
Коментар
-
re
Имах доброто желание да замеря макар и неточно старите О пръстенчета, но съм дал на някого инструмента....Ето малко мой снимки.Не обръщайте внимание на кабела ми. Целият е в течен метал от несполучлив опит.Прилагам снимка на дълбок камък 27мм. с направен от мен разрез за кабела защото разбрах, че колеги се опитват да отвиват и завиват с обикновенни ключове, а лично съм виждал значителни щети причинени от такава интервенция. Може да не съм прав, но за цена от 4лв. не си струват проблемите......Дано съм помогнал.Поздрави!!!Marea TD100
Коментар
-
Добра работа колега. Всичко е както трябва, но с една съществена забележка!!! На копие от твоята снимка, която съм постнал по-долу, на твоя клапан си личи как има следа по челото, там където уплътнява, от износване(моя бе също с такава следа). Тоя клапан ако не се полира, няма да уплътнява и съответно добре да контролира ъгъла на изпреварване на впръскването. Защото ще изпуска! Трябваше да полираш тая повърхност, по начина който съм описал по-горе в поста си и съгласно моите снимки( http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53592 ). После проверяваш дали уплътнява. Аз това го пробвах с уста, като натиснеш иглата в основата-тялото на клапана и засмукваш като с устните се обхваща само долният страничен отвор и после с език се запушва за да се усети вакума.. Може да ви звучи малко еротично но това е начин за проверка, без да имаш специално обурудване. Измийте клапана и така. А и който се гнуси и не си е изцапал гъза с нафта, за извинение, не бива да се захваща с подобни ремонти. Така че действаите смело и с успех! П.П. И не молете за размери на пръстените, защото старите са деформирани и в магазина само по размери могат да се объркат и да ви дадат по-малки. Просто занесете старите пръстени и продавачите си знаят работата и могат да преценят какъв е вашит размер!!!Fiat Marea TD100
Коментар
-
Браво!!!! Много доре е обяснено как става номера.Понеже имам един стар клапан тез дни ще се занимавам с него че ако стане ще го заменя с тоя дето е на колата че и той май ми прави бела.А и да питам,като се заваря с ЦО,не се ли повреждат уплатненията от високата температура.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар