chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на авансаторен клапан на Fiat Marea TD100 - Коментари
Collapse
X
-
Аз с какво ще си остана си е мой проблем. Понеже аз съм контра и затова не съм прав. Много ми е интересно ако аз пусна тема, че си шлайфам разпръсквачите и останалите части от дюзите и кажа, че всичко е ОК дали отново ще кажеш на някой да си остане със съмненията. Сигурно телепатично установи връзка с неговият двигател и установи, че всичко е 6. Единственото нещо което е сигурно е, че е спрял да тече а дали работи както трябва можеш само ти да кажеш с хвърляне на боб.
Коментар
-
chaveto написа:Защо колега Със заварката като стопим намотките и направим късо и нещо каже ЗЕЛЕ после кой ще е виновен, този който е дал акъла или този който е заварявал Същото се отнася и за другите манипулации.
Коментар
-
ре
Колега, ако този клапан протече спасението е нов. Не виждам какъв е проблема ако се опиташ да го поправиш. Той и без тва е за хвърляне. Ако след опита за поправка въпросният клапан не работи коректно ще си закупиш нов.П.С. Преди да закачиш клапана можеш да го замериш анти-ЗЕЛЕMarea TD100
Коментар
-
chaveto написа:Защо колега Със заварката като стопим намотките и направим късо и нещо каже ЗЕЛЕ после кой ще е виновен, този който е дал акъла или този който е заварявал Същото се отнася и за другите манипулации.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:chaveto написа:Защо колега Със заварката като стопим намотките и направим късо и нещо каже ЗЕЛЕ после кой ще е виновен, този който е дал акъла или този който е заварявал Същото се отнася и за другите манипулации.
Коментар
-
Vladim написа:Беше добре да знаем какви размери са уплътнителните О-пръстени... А, и като нямам под ръка CO дали капака може а се запресова към корпуса със секач на 4-5 места?Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Vladim написа:Беше добре да знаем какви размери са уплътнителните О-пръстени... А, и като нямам под ръка CO дали капака може а се запресова към корпуса със секач на 4-5 места?
Коментар
-
iuly_vn написа:Шлайфа се само буталцето и то в мястото на контактуване със седлото в корпуса, т.е. отпред, като се внимава да се спазва ъгъла на профила му. Преди тая процедура, моя клапан не уплътняваше много добре и имаше едва забележими следи, но след шлайфа стана перфектно и с огледален блясък. Иначе няма достъп за шлайфане на седлото защото е доста навътре а отвора малък. Но това не е проблем. Може да се ползва с успех и подходяща шлайф паста, но едва ли ще намерите толкова финна. Тия пасти за шлайфане на клапани на двигател, са доста груби и не стават. С паста за зъби е просто перфектно бързо и с огледален блясък. .
Коментар
-
chaveto написа:"шлайфане и полиране е едно и също" Щом казваш.
Коментар
-
chaveto написа:iuly_vn написа:Шлайфа се само буталцето и то в мястото на контактуване със седлото в корпуса, т.е. отпред, като се внимава да се спазва ъгъла на профила му. Преди тая процедура, моя клапан не уплътняваше много добре и имаше едва забележими следи, но след шлайфа стана перфектно и с огледален блясък. Иначе няма достъп за шлайфане на седлото защото е доста навътре а отвора малък. Но това не е проблем. Може да се ползва с успех и подходяща шлайф паста, но едва ли ще намерите толкова финна. Тия пасти за шлайфане на клапани на двигател, са доста груби и не стават. С паста за зъби е просто перфектно бързо и с огледален блясък. .Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар