Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на авансаторен клапан на Fiat Marea TD100 - Коментари

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    от каде се намира ремонтен комплек за авансорен клапан

    iuly_vn написа:
    valio25 написа:
    днес дадох на контакт и чувам ясно и отчетливо църкане без прекасванесега при мен е минус 10 и едвам пали,за да запали трябва да подавам газ и парвите наколко секунди след стратирането не иска да се форсира слет това се форсира оба4е ако пусна гаста запо4ва да прекасва много следователно продалжавам да форсирам около минута след това се оправянезнам дали е нормално но при студен двигател се чува много силно чукане като загрее се успояваСъщо забелязвам слаб теч на нафта които немога да определя откаде е Не си спомням всъщюност дали споменах че колата ми е браво тд 100, скоро купих една помпа от тд 100 марея за6тото си мислех че са еднакви,но след като сверих кодовете и номерата видях че има разлика.Мога ли да взема авансатора от резервната помпа и да го пробвам на моята вапреки че са с различни номера?Съшто искам да знам след демонтаж и монтаж отново трябвали да се обезвъздушава помпата или просто си вартиш малко повече и тя сама си се обезвъздушава?ще се радвам ако получа савети по скоро защото ме дразни тази кола и сам чужбина и е много скапо и наи големият проблем е че са некадарници вече три пъти я карам на сервиз и нищо немогат да открият,сащо питах за нов авансатор ми искат кам 1000 лева
    Ще ти обясня подробно. Помпите са различни спрямо работата на авансатора. При някои модели, авансатора служи за корекция на аванса само при частични /малки/ натоварвания /LLA/. При други коригира тоя ъгъл във всички режими на двигателя /след 96 - 98г./ Тук трябва да обърнеш и внимание за доброто му уплътняване, не само откъм течове, ами и вътре самата игла/между двата обема/. Клапаните са еднакви след тая дата и ще стане тоя от друга помпа. Сравни номерата. Аз си мисля че твоя клапан е с малък теч или неуплътнява добере. Ако проблема не е в клапана, то вече трябва да обърнеш внимане на помпа и дюзи. Не си спомням да си писал за резултатите от комп. диагностика. Такава ще изясни ситуацията откъм датчици.Колкото до обезвъздушаване, то е здължително. Забравих да ти кажа, че преди всичко, трябва да провериш за просмукване на въздух в системата. Става като монтираш прозрачен маркуч преди помпата и наблюдаваш за възд. балончета.

    Коментар


      Здравейте, искам да благодаря на колегите с подробните обяснения които са дали и да кажа че и моят регулатор е вече с нови уплътнения и живее 2-ри живот...след дълго търсене на части най ниската цена обявена ми беше 135лв за нов от арабите на симеон.Днес свърших работата за час с купуването на О-пръстените от специализиран магазин за уплътнения,защото по обикновенните магазини за авточасти ми предлагат някакви стандартни по-дебели от нужните ми.Колата работи идеално.. :D
      0896215569

      Коментар


        Здравейте, протече ми един клапан на фиат браво 1.9ТД 100 коня и го смених, но след 1 месец горе долу ми протече и смененият (2ра употреба го взех). И искам да попитам дали има някой колега който ще се наеме да ми го отвори и смени О-пръстенчетата, че нямам нужните инструменти и ми се струва че няма да мога да се справя. Не ми се рискува да взимам пак 2ра употреба, а и намирането им не е толкова лесно, където има го дават с цялата помпа... От пловдив съм и ако някой ми помогне ще почерпа Благодаря ви предварително!

        Коментар


          pulpy написа:
          Здравейте, протече ми един клапан на фиат браво 1.9ТД 100 коня и го смених, но след 1 месец горе долу ми протече и смененият (2ра употреба го взех). И искам да попитам дали има някой колега който ще се наеме да ми го отвори и смени О-пръстенчетата, че нямам нужните инструменти и ми се струва че няма да мога да се справя. Не ми се рискува да взимам пак 2ра употреба, а и намирането им не е толкова лесно, където има го дават с цялата помпа... От пловдив съм и ако някой ми помогне ще почерпа Благодаря ви предварително!
          Виж подписа на човека с тая темаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=106943

          Коментар


            Възраждам темата с въпрос относно размерите на о-пръстените необходими за ремонта на клапана. Благодаря предварително.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар

            Working...
            X