Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на авансаторен клапан на Fiat Marea TD100 - Коментари

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    valio25 написа:
    от наколко месеца имам проблем с паленето сутрин и само когато е студено колата пали работи 5 секунди добре после почва да прекасва на тихи обороти и трqбва да q форсирам около минута и се оправqсега запо4жа да прекасжа сас самото палене и отна4ало пуши 4ерно и така около една минута и после се оправqако нqкои има мнение по вапроса 6те се радвам да го чуq
    Отвори капака, свали порозореца и като дадеш на контакт през прозореца /без да палиш/, трябва да чуеш ясно и отчетливо църкане без прекъсване. На студен двигател - около 10 секунди. Ако има прекъсване или звука не е ясен и отчетлив, то съмненията ти за авансатор са оправдани.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #92
      днес дадох на контакт и чувам ясно и отчетливо църкане без прекасванесега при мен е минус 10 и едвам пали,за да запали трябва да подавам газ и парвите наколко секунди след стратирането не иска да се форсира слет това се форсира оба4е ако пусна гаста запо4ва да прекасва много следователно продалжавам да форсирам около минута след това се оправянезнам дали е нормално но при студен двигател се чува много силно чукане като загрее се успояваСъщо забелязвам слаб теч на нафта които немога да определя откаде е Не си спомням всъщюност дали споменах че колата ми е браво тд 100, скоро купих една помпа от тд 100 марея за6тото си мислех че са еднакви,но след като сверих кодовете и номерата видях че има разлика.Мога ли да взема авансатора от резервната помпа и да го пробвам на моята вапреки че са с различни номера?Съшто искам да знам след демонтаж и монтаж отново трябвали да се обезвъздушава помпата или просто си вартиш малко повече и тя сама си се обезвъздушава?ще се радвам ако получа савети по скоро защото ме дразни тази кола и сам чужбина и е много скапо и наи големият проблем е че са некадарници вече три пъти я карам на сервиз и нищо немогат да открият,сащо питах за нов авансатор ми искат кам 1000 лева

      Коментар


        #93
        Слагай смело и пиши какво е станало
        Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

        Коментар


          #94
          valio25 написа:
          днес дадох на контакт и чувам ясно и отчетливо църкане без прекасванесега при мен е минус 10 и едвам пали,за да запали трябва да подавам газ и парвите наколко секунди след стратирането не иска да се форсира слет това се форсира оба4е ако пусна гаста запо4ва да прекасва много следователно продалжавам да форсирам около минута след това се оправянезнам дали е нормално но при студен двигател се чува много силно чукане като загрее се успояваСъщо забелязвам слаб теч на нафта които немога да определя откаде е Не си спомням всъщюност дали споменах че колата ми е браво тд 100, скоро купих една помпа от тд 100 марея за6тото си мислех че са еднакви,но след като сверих кодовете и номерата видях че има разлика.Мога ли да взема авансатора от резервната помпа и да го пробвам на моята вапреки че са с различни номера?Съшто искам да знам след демонтаж и монтаж отново трябвали да се обезвъздушава помпата или просто си вартиш малко повече и тя сама си се обезвъздушава?ще се радвам ако получа савети по скоро защото ме дразни тази кола и сам чужбина и е много скапо и наи големият проблем е че са некадарници вече три пъти я карам на сервиз и нищо немогат да открият,сащо питах за нов авансатор ми искат кам 1000 лева
          Ще ти обясня подробно. Помпите са различни спрямо работата на авансатора. При някои модели, авансатора служи за корекция на аванса само при частични /малки/ натоварвания /LLA/. При други коригира тоя ъгъл във всички режими на двигателя /след 96 - 98г./ Тук трябва да обърнеш и внимание за доброто му уплътняване, не само откъм течове, ами и вътре самата игла/между двата обема/. Клапаните са еднакви след тая дата и ще стане тоя от друга помпа. Сравни номерата. Аз си мисля че твоя клапан е с малък теч или неуплътнява добере. Ако проблема не е в клапана, то вече трябва да обърнеш внимане на помпа и дюзи. Не си спомням да си писал за резултатите от комп. диагностика. Такава ще изясни ситуацията откъм датчици.Колкото до обезвъздушаване, то е здължително. Забравих да ти кажа, че преди всичко, трябва да провериш за просмукване на въздух в системата. Става като монтираш прозрачен маркуч преди помпата и наблюдаваш за възд. балончета.
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #95
            как става самото обезвъждушаване и номерата са разли4нина клапаните преди имах проблем с датчика на коляновия вал и ми светеше една лампа дюза ,затова предполагам че ако имам ел проблем тази лампа пак ще свети но несам сигуренако имаш други идеи споделяи те

            Коментар


              #96
              ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ И МЯТ КЛАПАН ПРОТЕЧЕ ОТ КАБЕЛ4ЕТО АС ПОКРЕИ КАБЕЛЧЕТО НАМАЗАЬ САС СЕЛИКОН ЩЕ ИМАЛИ ЕФЕКТ ИЛИ ТРЯБЖА ДА ЖЗИМАМ НОЖ
              fiat brava 1.9 100 td

              Коментар


                #97
                valio25 написа:
                как става самото обезвъждушаване и номерата са разли4нина клапаните преди имах проблем с датчика на коляновия вал и ми светеше една лампа дюза ,затова предполагам че ако имам ел проблем тази лампа пак ще свети но несам сигуренако имаш други идеи споделяи те
                Сравни двата клапана на външен вид и ако са еднакви -слагай. Самото обезвъздушаване - даваш на контакт, напомпваш с гумената круша, задържаш както си я стиснал и развиваш малко пробката отгоре на помпата. После завиваш и чак тогава отпускаш крушата. Така повтаряш докато се обезвъздуши напълно. Ако като запалиш и след малко загасне, то има още въздух в системата.
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #98
                  колеги незнам дали някой е обърнал внимание,че има една съчма в основата на клапана,която играе ролята на клапан(в едната посока пуска- в другата не)? А относно цъкането и при изклучен авансатор пак цъка.

                  Коментар


                    #99
                    marinavtom написа:
                    колеги незнам дали някой е обърнал внимание,че има една съчма в основата на клапана,която играе ролята на клапан(в едната посока пуска- в другата не)? А относно цъкането и при изклучен авансатор пак цъка.
                    Да има такава съчма, но тя има други функции като динамични такива или аварийни например. Тя не участва пряко в процеса на коригирането на аванса и не те интересува. Участва само динамично в освобождаването на високото налягане към по-ниското в помпата. В другата тема под твоя пост, съм обяснил по-точно. И не пиши това че ,,цъка" авансатора когато е изключен. Шума е от другаде. Характерния шум от правилната му работа е съвсем друг. Чува се отчетливо при подаване на контактт. След десетина секунди спира.
                    Fiat Marea TD100

                    Коментар


                      dnes nai posle sabrah smelost da smenq klapana i slojih rezervniq ne se naloji da obezvazdu6avam prosto svalih stariq slojih noviq i zapalihdvigatelq startira ot parviq podgrev no si raboti kakto predi sas seriozno 4ukane sled tova zapa4na da prekasva no mnogo po malko ot predi sled minuta forsirane se opravi sled tova q probvah kak varvi i ne namerih nikakva razlika da se nadqvam 4e 6te gori po malko vaprosat mi e kakvo o6te trqbva da smenq ili ot kade moje da bade problema s tova prekasvane kato iskam da pot4ertaq 4e kolata prekasva samo kogato e pod 10 gradusa. naprimer lqtoto nikoga ne prekasvadnes poogledah pompata i okolo neq be6e mokra s nafta ot nqkade te4e do v4era be6e ot klapana no sega ve4e toi ne te4e kakvi drugi varianti ima za te4ove?Кирилицата е задължитена за форума!!!Модраторски екип.

                      Коментар


                        Което значи че е заминал семеринга на оста на помпата!
                        ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

                        Коментар


                          искам да питам кой е този авасиорен клапан за6тото като се загледах на помапата имам два единч се вижда по средата на помпата а другият се намиеа около траби4ките на дюзите не се вийда лесно за6тото има една тенекия върху него . сега слойих вече другия клапан и пали по лесно не пуши много варвенето си е все такова но след като запаля след няколко секунди 15 20 започва да кашля така аколо минута после се оправя,а преди да го сменя сас стария кашляше сас самото палене докато загреедне забелязах че и този клапан маи пропуска нафта леко е мокърискам да питам сашто от каде ги купувате тези клапани по 200 лева ,заштото аз не живея в бг и тука сруват по над хиляда ,но вапреки всичко искам да се пробвам си отремонтирам стария клапана ,които вече разглобих но с полирането не се разбираме вече полих около 10 мин и все о6те си ли4и каде е работил и не уплатнява добре също при мене има само 4 уплатнения на една снимка видях че има 5 каде се намира петото ако има такова?

                          Коментар


                            Зравейте колеги.Преди време колата ми беше доста умряла,смених турбо,ЕГР и клапан авансатор.Та днес се наканих да разглобя старият авансаторен клапан и забелязох че пластмасовата излоция на намотката е пукната.Та въпросът ми е има ли опасност да даде накъсо или някакъв друг проблем (ако работи),когато го отремонтирам и го сложа на колата.Ето и снимка :
                            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                            Коментар


                              Тоя клапан няма да стане. Няма да даде накъсо, но и няма да работи правилно. Ако пукнатината стигне и по навътре ще тече пак.
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар


                                Той не беше протекъл,просто профилактично го отворих,за да го отремонтирам и да го сложа на колата да пробвам дали ще има разлика.Защото в момента пали трудно.Аз запълних пукнатината защото не ми се стори много дълбока и смятам да пробвам.Ако стане ще има резерва ако не майната му.За следващият ще знам вече със сигурност какво да правя.Мисълта ми беше да не прецакам нещо електрониката.
                                Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                                Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                                ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                                Коментар

                                Working...
                                X