Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на авансаторен клапан на Fiat Marea TD100 - Коментари

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    vaskoni_1980 написа:
    190 лева зимата си купих от евро07 и не работи сега ми стои за спомен на едни 200 лева отремонтираха ми стария и за сега бива
    Защо не работи, какво се е случило? Тези от Евро 7 май също се оказват измекяри...
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #77
      Vladim написа:
      vaskoni_1980 написа:
      190 лева зимата си купих от евро07 и не работи сега ми стои за спомен на едни 200 лева отремонтираха ми стария и за сега бива
      Защо не работи, какво се е случило? Тези от Евро 7 май също се оказват измекяри...
      А кои не са измекяри??

      Коментар


        #78
        Stefan Hadjov написа:
        А кои не са измекяри??
        Хайде... по темата, колега!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #79
          Stefan Hadjov написа:
          Vladim написа:
          vaskoni_1980 написа:
          190 лева зимата си купих от евро07 и не работи сега ми стои за спомен на едни 200 лева отремонтираха ми стария и за сега бива
          Защо не работи, какво се е случило? Тези от Евро 7 май също се оказват измекяри...
          А кои не са измекяри??
          косера ...май май

          Коментар


            #80
            колеги а какво правим ако елемента който затваря има отпечатано кръгче от отвора.толкова е дълбоко че се усеща с нокът?пастата за зъби надали ще помогнеимам малко водна шкурка 800 да го търна първо с нея ли?
            alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
            fiat bravo TD100-печката на брата

            Коментар


              #81
              Приятно гледане за незапознатите.http://vbox7.com/play:5b66e58a
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #82
                marian2784 написа:
                колеги а какво правим ако елемента който затваря има отпечатано кръгче от отвора.толкова е дълбоко че се усеща с нокът?пастата за зъби надали ще помогнеимам малко водна шкурка 800 да го търна първо с нея ли?
                Има едни хартиени шкурки с които жените си правят там маникюра. Нещо като с формата на пиличка, но с много ситни абразивни частици. Почти не се виждат и усещат при допир. Аз бях свил една от жената и полира метал до блясък. Въобще и не разбра. Освен това, става и бързо и лесно, а челото на иглата е с огледален блясък и без следи от контактуването.
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #83
                  Днес за 15 минути бутнах още един клапан авансатор сега работи на моята кола.Такъв ментак и такова изпълнение не знам дали сте виждали.Колегата се е набутал 180 ,че и повече ли бяха лева за това.Важното е ,че тръгна.Снимки по-късно.На колегата му казвам само споко той знае кой е и ще има резервен клапан авансатор и то нов.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #84
                    Аз колегата го знам кой е, знам и от къде е купен клапана, ама марката не знам.На комшията протече и го пратих на едно място в Зарата, 45-50лв са му взели за ремонта.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #85
                      и примен се получи голяма промяна:дърпа яко до над 4000 а преди на 2500 почва да се мъчи,не пуши толкова като смачкаш газта,но твърдата работра си остана и това за 80 цента за орингите
                      alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
                      fiat bravo TD100-печката на брата

                      Коментар


                        #86
                        Вече към 15-тина клапана съм отремонтирал, на колеги и приятели, както и от тестовете които направих, се уверих в някои неща. Иглата на самимя клапан, трябва да е с идеално полирана повърхност. За тая цел, наново отворих и клапана на моята кола, защото ми бе първия клапан който правех и му дооправих уплътняващата повърхност. Полирах я идеално и спазих точните размери на уплътняващите пръстени. Последното е от голямо значение за пръстена под намотката, който му осигурява и работното растояние. Измервайки това на неремонтиран клапан, установих че то трябва да е с точен размер. Така се осигурява на иглата правилния и ход и съответната бързина при работа в различните режими! Това е много важен момент. Не е само да се сменят гумичкикте и готово. Та преди, понеже бях вдигнал порциона на помпата и колата припушваше повечко, сега след новата намеса забелязах, че не кади дори и на газ на баир, върви много добре и няма никакви видими вибраций на мотора. Освен това, работи и по-меко и тихо. Почти като при JTD. Коренна промяна с две думи. Споделям опита си, за да се знае, че е важен и тоя рамер на хода на иглата, както и доброто и уплътняване и прилягане. В инструкциите на мануала за помапата, е написано именно, че ако клапана на звук при даване на контакт - ,,лепне", то той е за смяна. Така че тая повърност на иглата и профила и на контакт, са също много важни неща, за правилната му работа. Надявам се да ми е паднал най-вече и разхода и като я засека ще пиша. Успехи с ремонта!
                        Fiat Marea TD100

                        Коментар


                          #87
                          клапана се затвори с точност до десетата,сигурен съм че е така заради белезите от флекса.само си мисля дали не трябваше да пробвам с уста дали държи вакуум ама забравих че го правих късно вечерта.колко му е да го сваля за проба един ден обаче и на моята е бутана порцията и наистина сега не пуши,така че все ми се струва че вече работи коректно
                          alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
                          fiat bravo TD100-печката на брата

                          Коментар


                            #88
                            Ето и обещаните снимки на последния клапан авансатор който се мъчих да отремонтирам.Частите му вътре нямат нищо общо като рамери с останлите които съм отварял.Днес както си карам изведнъж отказа да работи най-вероятно заяжда иглата вътре.Като чукна по корпуса му се оправя предстои отваряне за ремонт отново.
                            Прикачени файлове
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #89
                              Торнадо, тоя клапан направо си е за изхвърляне. То си личи и без да го отваряш. Но добра работа си свършил като си качил снимките, че да се знае какво да не купуваме. Ще те помоля да пишеш кой е продавача. На мен ми прилича на самоделка направо. Не се мъчи с него, само грижи ще ти създва това чудо на технологиите.П.П. Освен това, оригиналният клапан има и една съчма най долу, която трябва да работи правилно. Запушва най долния отвор в една посока, свързан с един малък и едва забелижим отвор отсрани. Тая особенност е също много важна, а на тая самоделка от снимките липсва.
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар


                                #90
                                от наколко месеца имам проблем с паленето сутрин и само когато е студено колата пали работи 5 секунди добре после почва да прекасва на тихи обороти и трqбва да q форсирам около минута и се оправqсега запо4жа да прекасжа сас самото палене и отна4ало пуши 4ерно и така около една минута и после се оправqако нqкои има мнение по вапроса 6те се радвам да го чуq

                                Коментар

                                Working...
                                X