колеги а какво правим ако елемента който затваря има отпечатано кръгче от отвора.толкова е дълбоко че се усеща с нокът?пастата за зъби надали ще помогнеимам малко водна шкурка 800 да го търна първо с нея ли?
alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
fiat bravo TD100-печката на брата
колеги а какво правим ако елемента който затваря има отпечатано кръгче от отвора.толкова е дълбоко че се усеща с нокът?пастата за зъби надали ще помогнеимам малко водна шкурка 800 да го търна първо с нея ли?
Има едни хартиени шкурки с които жените си правят там маникюра. Нещо като с формата на пиличка, но с много ситни абразивни частици. Почти не се виждат и усещат при допир. Аз бях свил една от жената и полира метал до блясък. Въобще и не разбра. Освен това, става и бързо и лесно, а челото на иглата е с огледален блясък и без следи от контактуването.
Днес за 15 минути бутнах още един клапан авансатор сега работи на моята кола.Такъв ментак и такова изпълнение не знам дали сте виждали.Колегата се е набутал 180 ,че и повече ли бяха лева за това.Важното е ,че тръгна.Снимки по-късно.На колегата му казвам само споко той знае кой е и ще има резервен клапан авансатор и то нов.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Аз колегата го знам кой е, знам и от къде е купен клапана, ама марката не знам.На комшията протече и го пратих на едно място в Зарата, 45-50лв са му взели за ремонта.
и примен се получи голяма промяна:дърпа яко до над 4000 а преди на 2500 почва да се мъчи,не пуши толкова като смачкаш газта,но твърдата работра си остана и това за 80 цента за орингите
alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
fiat bravo TD100-печката на брата
Вече към 15-тина клапана съм отремонтирал, на колеги и приятели, както и от тестовете които направих, се уверих в някои неща. Иглата на самимя клапан, трябва да е с идеално полирана повърхност. За тая цел, наново отворих и клапана на моята кола, защото ми бе първия клапан който правех и му дооправих уплътняващата повърхност. Полирах я идеално и спазих точните размери на уплътняващите пръстени. Последното е от голямо значение за пръстена под намотката, който му осигурява и работното растояние. Измервайки това на неремонтиран клапан, установих че то трябва да е с точен размер. Така се осигурява на иглата правилния и ход и съответната бързина при работа в различните режими! Това е много важен момент. Не е само да се сменят гумичкикте и готово. Та преди, понеже бях вдигнал порциона на помпата и колата припушваше повечко, сега след новата намеса забелязах, че не кади дори и на газ на баир, върви много добре и няма никакви видими вибраций на мотора. Освен това, работи и по-меко и тихо. Почти като при JTD. Коренна промяна с две думи. Споделям опита си, за да се знае, че е важен и тоя рамер на хода на иглата, както и доброто и уплътняване и прилягане. В инструкциите на мануала за помапата, е написано именно, че ако клапана на звук при даване на контакт - ,,лепне", то той е за смяна. Така че тая повърност на иглата и профила и на контакт, са също много важни неща, за правилната му работа. Надявам се да ми е паднал най-вече и разхода и като я засека ще пиша. Успехи с ремонта!
клапана се затвори с точност до десетата,сигурен съм че е така заради белезите от флекса.само си мисля дали не трябваше да пробвам с уста дали държи вакуум ама забравих че го правих късно вечерта.колко му е да го сваля за проба един ден обаче и на моята е бутана порцията и наистина сега не пуши,така че все ми се струва че вече работи коректно
alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
fiat bravo TD100-печката на брата
Ето и обещаните снимки на последния клапан авансатор който се мъчих да отремонтирам.Частите му вътре нямат нищо общо като рамери с останлите които съм отварял.Днес както си карам изведнъж отказа да работи най-вероятно заяжда иглата вътре.Като чукна по корпуса му се оправя предстои отваряне за ремонт отново.
Прикачени файлове
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Торнадо, тоя клапан направо си е за изхвърляне. То си личи и без да го отваряш. Но добра работа си свършил като си качил снимките, че да се знае какво да не купуваме. Ще те помоля да пишеш кой е продавача. На мен ми прилича на самоделка направо. Не се мъчи с него, само грижи ще ти създва това чудо на технологиите.П.П. Освен това, оригиналният клапан има и една съчма най долу, която трябва да работи правилно. Запушва най долния отвор в една посока, свързан с един малък и едва забелижим отвор отсрани. Тая особенност е също много важна, а на тая самоделка от снимките липсва.
от наколко месеца имам проблем с паленето сутрин и само когато е студено колата пали работи 5 секунди добре после почва да прекасва на тихи обороти и трqбва да q форсирам около минута и се оправqсега запо4жа да прекасжа сас самото палене и отна4ало пуши 4ерно и така около една минута и после се оправqако нqкои има мнение по вапроса 6те се радвам да го чуq
Коментар