Браво!!!! Много доре е обяснено как става номера.Понеже имам един стар клапан тез дни ще се занимавам с него че ако стане ще го заменя с тоя дето е на колата че и той май ми прави бела.А и да питам,като се заваря с ЦО,не се ли повреждат уплатненията от високата температура.
Колега... не си чел внимателно май. Не става въпрос за ЦО, а телоподващо!
Браво!!!! Много доре е обяснено как става номера.Понеже имам един стар клапан тез дни ще се занимавам с него че ако стане ще го заменя с тоя дето е на колата че и той май ми прави бела.А и да питам,като се заваря с ЦО,не се ли повреждат уплатненията от високата температура.
Колега... не си чел внимателно май. Не става въпрос за ЦО, а телоподващо!
Телоподаващото става също с ЦО!!И става въпрос само за две или три капки.Не четете подробно обясненията.
Не е с CO заваряването, a с телоподаващо. То също е с CO. Аз като ми го заваряха, въобще не е имало нужда от охлаждане. Няма никакво нагряване ако прикапете на две три места с телоподаващо. Всъщност температурата бързо се разнася по корпуса и после авансатора спокойно се държи с ръка. Така че не правете от мравката слон.
И аз минах през тази одисея с теча на клапана, благодарен съм на колегата за инфото относно ремонта , да е жив и здрав ,засега всичко е наред дано остане така че 200 лв. са доста пара за един магнит.
Колега, браво за оригиналния начин на ремонт на авансатора. Дето казват "Сиромах човек, жив дявол", но виж на какво попаднах, разглеждайки форума :"АКО имате проблем с авансатор за Мареа 1.9ТД 100 коня смело си купувайте от Рено Канго 1.9, 1:1 са и струва само 56 лв. чисто ново!! Не намерих разлика между двата с изключение на буксата :D, но там го побългарихме :D "Препечатано от пост на колегата Yahoo, а това е линк към темата муhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...%EE%F0&start=0
TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ
Колега, браво за оригиналния начин на ремонт на авансатора. Дето казват "Сиромах човек, жив дявол", но виж на какво попаднах, разглеждайки форума :"АКО имате проблем с авансатор за Мареа 1.9ТД 100 коня смело си купувайте от Рено Канго 1.9, 1:1 са и струва само 56 лв. чисто ново!! Не намерих разлика между двата с изключение на буксата :D, но там го побългарихме :D "Препечатано от пост на колегата Yahoo, а това е линк към темата муhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...%EE%F0&start=0
То хубаво, ама не е казал откъде го е купил и, какво е било развитието. Във форума на Рено никъде не споменават подобни цени, а такива като нашите!
Така... дойде ред и на моят клапан. След две странни запалвания с прекъсване и мирис на нафта установих, че е време и аз да го захващам! :D С флекс изпилих част от валцовката държаща капачето и след това с ключ "гарга" успях да го отстраня. Уплътненията са общо пет. Двета големи О-ринга са еднакви като размер. При мен виновникът бе уплътнение номер 2! То седи под бобинката и заедно с номер 1, което е на капачето пречат на нафтата да излиза отгоре. Оригинално това е О-ринг, но виждате на какво сплескано чудо е заприличало. Уплътнение номер 5 се поставя под металният пръстен с тръбичката към попмата, които остават под клапана. При сглобяването не съм използвал заварки, защото капачето влезе доста стегнато в основата. На няколко места чукнах с остър секач и като финал намазах с течен метал Запалих мотора и всичко е наред. Като покарам ще пиша, ако нещо се сгъбяса.А... и да не забравя! И аз използвах накрайник 27 номер с прорез отстрани - 7лв. и уплътненията (купих си два комплекта за всеки случай) - 3лв. общо 10лв. разходка с градски транспорт и губене на 1-2 часа.
Колега, браво за оригиналния начин на ремонт на авансатора. Дето казват "Сиромах човек, жив дявол", но виж на какво попаднах, разглеждайки форума :"АКО имате проблем с авансатор за Мареа 1.9ТД 100 коня смело си купувайте от Рено Канго 1.9, 1:1 са и струва само 56 лв. чисто ново!! Не намерих разлика между двата с изключение на буксата :D, но там го побългарихме :D "Препечатано от пост на колегата Yahoo, а това е линк към темата муhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...%EE%F0&start=0
То хубаво, ама не е казал откъде го е купил и, какво е било развитието. Във форума на Рено никъде не споменават подобни цени, а такива като нашите!
резултата е че си карам още фиатката сега даже след мяната на ГНП-то си имам два авансатора един с ГНП-то които доиде оригиналния които си го запази като резервна част и този които си купих! за жалотс не помня от къде защото си имам доста грижи на главата,а тоя авансатор го купувах кажи речи преди повече от година! но във всеки един сервиз разполагащ с добра литература ще ви кажат това което съм търсил и аз! търсите си авансатор не за фиат а за ГНП лукас пропускаите момента да казвате за каква кола защото търговеца това и чака да те натовари! аре живелиотносно по-темата ЕВАЛА на такива хора адски подкрепям с две ръце начианнието и при ърва възможност на които и да е фиат ще го опитам и аз
@yaho0 сигурен ли си че наистина става въпрос за този клапан? Защото има и друг подобен, който струва 50-тина лева. http://axm-auto.com/index2.php?brand...nkl=1&show=1А авансатора и във форума на Рено го описват, като струваш 180лв!
@yaho0 сигурен ли си че наистина става въпрос за този клапан? Защото има и друг подобен, който струва 50-тина лева. http://axm-auto.com/index2.php?brand...nkl=1&show=1А авансатора и във форума на Рено го описват, като струваш 180лв!
Toзи клапан за 50 лв не е клапан-авансатор,а клапан за пускане и спиране на горивото.Чрез него се гаси и стартира двигателя.
@yaho0 сигурен ли си че наистина става въпрос за този клапан? Защото има и друг подобен, който струва 50-тина лева. http://axm-auto.com/index2.php?brand...nkl=1&show=1А авансатора и във форума на Рено го описват, като струваш 180лв!
Toзи клапан за 50 лв не е клапан-авансатор,а клапан за пускане и спиране на горивото.Чрез него се гаси и стартира двигателя.
190 лева зимата си купих от евро07 и не работи сега ми стои за спомен на едни 200 лева отремонтираха ми стария и за сега бива
Коментар