Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD - тресе при ускорение - volume 2 - ОПРАВЕНО
Collapse
X
-
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
Jimy написа:Airfan написа:Казано с думи прости - някой, някога, някъде на Стилото на Emzo, преди да си го купи, е подменил маховик, феродов диск и притискател с такива, които се монтират на Браво/Брава/Мареа JTD105. Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 Много лош късмет този път... много!
Коментар
-
Ами ако се налага и феродов на 235мм ще намерим, важното е да няма разлика в механиката и чарковете в съединителите.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Всичко написано в 1ия и 2ия пост на темата се оказа вярно.Маховика, монтиран на колата беше от Браво/а/Мареа 105к.с. и Стило 80к.с.Който маховик се окомплектова със съединител с 230мм феродов диск, без пружини.За Стило 115 се използва маховик, който става и за Нуово Браво JTD и със съединител с 235мм феродов диск, с пружини.Номерата написани на самите маховици не отговарят нито на ЕПЕР, нито на Валео номерата.Защо ? Не е известно.Ето един жокер: Ето двата маховика един до друг: Разликата е в мястото, където ляга феродовия диск:и обема (масата) на Стиловския маховик.Забележете зъбите на Марейския (левия) как са изпъкнали:Миналия Петък, за 3ти (надявайки се последен) път отидох при Хит-Ко в Ямбол.Да монтират правилния съединител и маховик.Майсторите му вече със затворени очи я разглобиха за нула време.Свалиха ск. кутия и се оказа, че лагер помпата е "заминала" и имаше спирачна течност вътре.Свалихме добловския съединител: На втората снимка се вижда как е омазнен феродовия диск със спирачна течност.Навреме като цяло, се оказах в Ямбол.Последва демонтаж на грешния маховик и монтаж на правилния: почистване на ск. кутия, а докато беше свалена и видях идентификацията и я снимах.Производителя е Getrag (за JTD115), но не намерих някакви по-конкретни данни:Монтираха и новата лагер помпа (мръщенето е заради цената)Най-накрая и съединителя - Валео 826354235мм феродов диск, с пружини За финал - сглобяване, доляха трансмисионно масълце, спирачна течност, обезвъздушаване и педала на съединителя от супер мек стана твърдичък, като на другите Стила, които съм карал.Излязох на тест драйв и о чудо - няма вибрации, няма тресене, няма буксуване.Върнах се при Христо и казах:Време е да ударя една 24каратова усмивка Yellow_Flash_Colorz_PDT_01F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
И сега да задам последен и безкрайно конкретен въпрос! Като вземем предвид снимка №1;лява и изписания текст върху нея: възможен ли е монтаж на комплект съединител за Стило115 върху маховика от цитираната снимка Ако отговорът е "не", заради феродовия диск, тогава: възможен ли е монтажа САМО на притискателя предвиден за Стило115, а се полва именно тоя маховик с феродов без пружиниНещо което ми направи впечатление: според мен не зъбите са по-изпъкнали, мисля че са с еднакъв диаметър и стъпка. Разлика, поне видимо от снимките и според мен е в плътната част, може би маховика на Стило115 е по-тежък от този за Стило80. И в тази връзка, дали огледалото на маховиците е с еднаква позиция, спрямо центъра и диаметри, съответно външен и вътрешенп.п. ако модераторите преценят, че "цапам" темата нека изтрият отговора ми...ще отворя нова тема и там ще задам въпроса сиПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:И сега да задам последен и безкрайно конкретен въпрос! Като вземем предвид снимка №1;лява и изписания текст върху нея: възможен ли е монтаж на комплект съединител за Стило115 върху маховика от цитираната снимка Ако отговорът е "не", заради феродовия диск, тогава: възможен ли е монтажа САМО на притискателя предвиден за Стило115, а се полва именно тоя маховик с феродов без пружиниНещо което ми направи впечатление: според мен не зъбите са по-изпъкнали, мисля че са с еднакъв диаметър и стъпка. Разлика, поне видимо от снимките и според мен е в плътната част, може би маховика на Стило115 е по-тежък от този за Стило80. И в тази връзка, дали огледалото на маховиците е с еднаква позиция, спрямо центъра и диаметри, съответно външен и вътрешенп.п. ако модераторите преценят, че "цапам" темата нека изтрият отговора ми...ще отворя нова тема и там ще задам въпроса си
Коментар
-
Разликата колеги е в мастото където ляга притискателният диск,иначе всичко друго е 1 към 1.Притискател от 115 може да се монтира на маховик от 105,но опира в маховика и не може да притисне феродовия диск.Друга разлика е в пружините,който натиска аксиалния лагер,105 е с външна помпа а 115 е с лагер-помпа.Дано да съм полезенIn Racing We Trust...
08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар