Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD - тресе при ускорение - volume 2 - ОПРАВЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Airfan написа:
    Казано с думи прости - някой, някога, някъде на Стилото на Emzo, преди да си го купи, е подменил маховик, феродов диск и притискател с такива, които се монтират на Браво/Брава/Мареа JTD105. Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 Много лош късмет този път... много!
    Ако това е вярно, не се съмнявам в думите ви, значи ли, че обратната интервенция е възможна? Или поне притискателя да се ползва, като заместител на оригиналния в комплекта за Браво/а и Марея JTD105?
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    Коментар


      #17
      Jimy написа:
      Airfan написа:
      Казано с думи прости - някой, някога, някъде на Стилото на Emzo, преди да си го купи, е подменил маховик, феродов диск и притискател с такива, които се монтират на Браво/Брава/Мареа JTD105. Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 Много лош късмет този път... много!
      Ако това е вярно, не се съмнявам в думите ви, значи ли, че обратната интервенция е възможна? Или поне притискателя да се ползва, като заместител на оригиналния в комплекта за Браво/а и Марея JTD105?
      Не, не може - има разлики някакви. Може евентуално ако се намери феродов на 235 мм, който е без пружинки.Между другото проблемът е решен, но оставям на собственика да си обясни ако има желание.

      Коментар


        #18
        Ами ако се налага и феродов на 235мм ще намерим, важното е да няма разлика в механиката и чарковете в съединителите.
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #19
          Jimy написа:
          Ами ако се налага и феродов на 235мм ще намерим, важното е да няма разлика в механиката и чарковете в съединителите.
          Аго главата му е същата - би трябвало да стане, защото диаметъра на притискателя и маховика на JTD105 е 235 мм. Май никой не го е пробвал този вариант .

          Коментар


            #20
            Всичко написано в 1ия и 2ия пост на темата се оказа вярно.Маховика, монтиран на колата беше от Браво/а/Мареа 105к.с. и Стило 80к.с.Който маховик се окомплектова със съединител с 230мм феродов диск, без пружини.За Стило 115 се използва маховик, който става и за Нуово Браво JTD и със съединител с 235мм феродов диск, с пружини.Номерата написани на самите маховици не отговарят нито на ЕПЕР, нито на Валео номерата.Защо ? Не е известно.Ето един жокер: Ето двата маховика един до друг: Разликата е в мястото, където ляга феродовия диск:и обема (масата) на Стиловския маховик.Забележете зъбите на Марейския (левия) как са изпъкнали:Миналия Петък, за 3ти (надявайки се последен) път отидох при Хит-Ко в Ямбол.Да монтират правилния съединител и маховик.Майсторите му вече със затворени очи я разглобиха за нула време.Свалиха ск. кутия и се оказа, че лагер помпата е "заминала" и имаше спирачна течност вътре.Свалихме добловския съединител: На втората снимка се вижда как е омазнен феродовия диск със спирачна течност.Навреме като цяло, се оказах в Ямбол.Последва демонтаж на грешния маховик и монтаж на правилния: почистване на ск. кутия, а докато беше свалена и видях идентификацията и я снимах.Производителя е Getrag (за JTD115), но не намерих някакви по-конкретни данни:Монтираха и новата лагер помпа (мръщенето е заради цената)Най-накрая и съединителя - Валео 826354235мм феродов диск, с пружини За финал - сглобяване, доляха трансмисионно масълце, спирачна течност, обезвъздушаване и педала на съединителя от супер мек стана твърдичък, като на другите Стила, които съм карал.Излязох на тест драйв и о чудо - няма вибрации, няма тресене, няма буксуване.Върнах се при Христо и казах:
            Време е да ударя една 24каратова усмивка Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
            Драмата, която ми породиха БГ автоапапи ООД приключи - успешно !Благодарности на:AirfanRed StormBOStefan HadjoviakvvuJ T Dmitaka_71И не на последно място на Hit-Ko, дано да нямаш други такива омотани/сложни клиенти като мене Благодаря ти.CASE CLOSED
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              И сега да задам последен и безкрайно конкретен въпрос! Като вземем предвид снимка №1;лява и изписания текст върху нея: възможен ли е монтаж на комплект съединител за Стило115 върху маховика от цитираната снимка Ако отговорът е "не", заради феродовия диск, тогава: възможен ли е монтажа САМО на притискателя предвиден за Стило115, а се полва именно тоя маховик с феродов без пружиниНещо което ми направи впечатление: според мен не зъбите са по-изпъкнали, мисля че са с еднакъв диаметър и стъпка. Разлика, поне видимо от снимките и според мен е в плътната част, може би маховика на Стило115 е по-тежък от този за Стило80. И в тази връзка, дали огледалото на маховиците е с еднаква позиция, спрямо центъра и диаметри, съответно външен и вътрешенп.п. ако модераторите преценят, че "цапам" темата нека изтрият отговора ми...ще отворя нова тема и там ще задам въпроса си
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #22
                Нищо не цапаш.Проблема е решен, така че ... смело.На жтд105 маховика, съединител от Стило 826354 не става.Няма да може да отделя.Притискателя и той няма да ти свърши работа, виж му диафрагмата, виж и на добловския.То до последно имаше опасения,че няма да отделя.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Jimy написа:
                  И сега да задам последен и безкрайно конкретен въпрос! Като вземем предвид снимка №1;лява и изписания текст върху нея: възможен ли е монтаж на комплект съединител за Стило115 върху маховика от цитираната снимка Ако отговорът е "не", заради феродовия диск, тогава: възможен ли е монтажа САМО на притискателя предвиден за Стило115, а се полва именно тоя маховик с феродов без пружиниНещо което ми направи впечатление: според мен не зъбите са по-изпъкнали, мисля че са с еднакъв диаметър и стъпка. Разлика, поне видимо от снимките и според мен е в плътната част, може би маховика на Стило115 е по-тежък от този за Стило80. И в тази връзка, дали огледалото на маховиците е с еднаква позиция, спрямо центъра и диаметри, съответно външен и вътрешенп.п. ако модераторите преценят, че "цапам" темата нека изтрият отговора ми...ще отворя нова тема и там ще задам въпроса си
                  Ще си позволя да ти отговоря аз, до колкото съм информиран - притискателя не става, защото отворът на диафрагмите на притискателя е по-голям, тъй като Стило е с лагер-помпа. Най-вероятно за това няма да стане и феродовия диск (мое предположение). Това го знам от Hit-ko, тъй като проведохме дискусия по въпроса в последните дни.

                  Коментар


                    #24
                    Разликата колеги е в мастото където ляга притискателният диск,иначе всичко друго е 1 към 1.Притискател от 115 може да се монтира на маховик от 105,но опира в маховика и не може да притисне феродовия диск.Друга разлика е в пружините,който натиска аксиалния лагер,105 е с външна помпа а 115 е с лагер-помпа.Дано да съм полезен
                    In Racing We Trust...
                    08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V

                    Коментар


                      #25
                      chaveto написа:
                      Те хубаво са подменени, но въпроса е какво точно правят. Ако са изрядни е редно да няма проблем, поне така си мисля
                      Чаве, на така зададен въпрос ..... Ти защо не си монтираш маховик от ВАГ в Либрата ? Захващането за коляновия вал трявбва да е 1:1
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар

                      Working...
                      X