Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD - тресе при ускорение - volume 2 - ОПРАВЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    JTD - тресе при ускорение - volume 2 - ОПРАВЕНО

    Пускам нова тема, че старата е доста подвеждаща и с грешна информация.Симптоми - тресене, което аз описвам като буксуване на съединител, при рязко подаване на газ от 1500рпм до 2000рпм.Имам го откакто взех колата.Твърдо бях убеден, че е от съединителя и тръгнах към Ямбол за смяна.Там извадихме ето това:SLIDESHOWСлед малко от склада донесоха съединител с ОРИ (ЕПЕР) номер 55185864 , чийто Валео номер е 826354.Всичко ОК, до момента, в който зейна ето това:феродовия диск беше с пружини и диаметър 235мм.А този който извадихме без пружини и с диаметър 230мм.Последва голямо чудене и монтаж, но се видя, че няма да я бъде и го свалиха.И понеже стана късно ми сложиха съединител от Мареа JTD105, да се прибера в СтЗ.След една седмица, Христо ми се обади и каза, че е намерил същия съединител като сваления.Оказа се от Добло JTD с ОРИ номер 71784573.Разликата между Марейския и Добловския беше няколко мм в притискателя.Ето новия: Тръгнах си, предавките влизаха много мазно, но пак тресеше.И понеже бях с чисто нов съединител го изключих като вариант.Консултирах се с Христо и се оказа, че може да е от полуоските.Е да, но чрез прост тест (благодарности на Стефан Хаджов и ВО), в последствие и смяна се оказа, че не е от тях.Един месец по-късно се разрових и стигнах до следните изводи:Започнах да търся за съединител с ЕПЕР номер 71784573, кой маховик пасва и открих, че това е Валео 836017 После проверих, по ЕПЕР моя маховик е 55185864 , а Валео номера е 836034 И понеже се въртях покрай момчетата, докато сменяха съединителя, направих няколко калпави снимки на моя маховик, т.е. този, който е на колата:От снимката ясно се вижда, че маховика съвпада визуално с Валео 836017 (Браво/а/Мареа) Колегата Airfan пък разчете номера на снимката - 281738 Е0.Който пък онзи ден снима стария си маховик от Мареа JTD105:http://www.youtube.com/watch?v=bmijpeH8g70 - 31-та секунда. Изводите предполагам всеки може да си ги направи.....
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Казано с думи прости - някой, някога, някъде на Стилото на Emzo, преди да си го купи, е подменил маховик, феродов диск и притискател с такива, които се монтират на Браво/Брава/Мареа JTD105. Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 Много лош късмет този път... много!

    Коментар


      #3
      Те хубаво са подменени, но въпроса е какво точно правят. Ако са изрядни е редно да няма проблем, поне така си мисля

      Коментар


        #4
        Airfan написа:
        Казано с думи прости - някой, някога, някъде на Стилото на Emzo, преди да си го купи, е подменил маховик, феродов диск и притискател с такива, които се монтират на Браво/Брава/Мареа JTD105. Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 Много лош късмет този път... много!
        Гаранция,че не е правено в България!
        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

        Коментар


          #5
          J T D написа:
          Airfan написа:
          Казано с думи прости - някой, някога, някъде на Стилото на Emzo, преди да си го купи, е подменил маховик, феродов диск и притискател с такива, които се монтират на Браво/Брава/Мареа JTD105. Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 Много лош късмет този път... много!
          Гаранция,че не е правено в България!
          А аз си мисля,че е правено точно у нас и може би е поставено втора употреба,защото от снимките личи че са доста старички и работили/феродов и притискателен диск/.В Италия ако въобще се хванат на този ремонт,какво им коства да поставят оргинала.Предполагам че оргинала е буксувал и за това е продадена колата,а тук е станал кърпежа.

          Коментар


            #6
            @emzoОт изложението ти се разбира че при рязко ускорение от 1500-2000об/точно в зоната на макс.върт.момент/съединителя не задържа,а започва буксуване вероятно на счотове и се получава неприятното тресеене.То на ЖТД 105 и без това съединителя е на границата почти и не може да предаде по голямия въртящ момент на Стило,независимо че съединителя е нов.Преддполагам че ако минеш на един притискателен диск от Стило оргинал,който е с по силна диафрагмена пружина може да решиш проблема с буксуването и тресенето.Независимо че демферния маховик е от 105,но стига да е читав.

            Коментар


              #7
              Не, писна ми от сбирщайн, пък и едва ли ще намеря само притискател.Ще слагам правилния маховик и правилния съединител.Като цяло съм доволен от колата, иначе да я бях продал вече.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Емка, баце дано късмета ти с жените не ти е такъв както с колите...Много шибано е това, но пустите джамбази са способни на всичко, мамка му!
                "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                Коментар


                  #9
                  Oт цялата работа хубавото е, че си локализирал проблема вече, лошото...какво да го мислим.Всяко зло за добро. Желая ти повече късмет Емо.ПС: Нали и аз я патих. Да чукаме на дърво де, но си мисля, че след колите, които съм имал и на мен ми беше дошъл реда да се оцъкля. Късмет.Водя се от смисъла на подписа си. Живот и здраве да е.
                  A17DTС/S
                  Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                  Коментар


                    #10
                    Е, все пак предположенията, че е от маховика се потвърдиха. Проблемът е идентифициран, остава да се вложат пари, по-добре е от ремонти на сляпо!ПОЗДРАВИ
                    Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Не, писна ми от сбирщайн, пък и едва ли ще намеря само притискател.Ще слагам правилния маховик и правилния съединител.Като цяло съм доволен от колата, иначе да я бях продал вече.
                      Ще питам за Стилото,за което ти казах че го продават цялото дали няма да направят компромис и да му дадат само комплекта съединител с маховика.А до колкото помния го сменяха с нов преди да го блъснат.Разбира се ако се съгласят ще дойдеш да го погледнеш.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #12
                        номера на рамата вземи ако можеш.Ако се навият де.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Ще се срещна с тях днес по-късно и ще разбера каквото ти трябва.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            Някой може ли да помогне с по-детайлни снимки на маховици:836013 и 836034Идеята ми е като тръгна по моргите как да различа правилния ?Например на 836017 пише 281738 Е0, който номер нямам идея откъде идва.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Открих му номера:Това отговаря на ЕПЕР 55185864--------24.10.2014г. снимката я няма вече, но помня номера = 281843 HO
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X