Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешка P0404 - Exhaust Gas Recirculation Circuit на 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Грешка P0404 - Exhaust Gas Recirculation Circuit на 1.9 JTD

    Здравейте, На няколко пъти след диагностина на Пунтото с VAG COM и Unidiag под Windows ми дава грешка P0404 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance. Може ли съвет дали е опасна тази грешка и на какво се дължи?
    Прикачени файлове
    Fiat Stilo 1.9 MJet

    #2
    EGR клапана ти не работи.Или го сваляш и чистиш или го затапваш.Само не знам с кой точно двигател си.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Punto II, 1.9JTD 80 к.с.
      Fiat Stilo 1.9 MJet

      Коментар


        #4
        Как става чистенето, има ли тема тук във форума? А колко струва нов EGR клапан със смяна?
        Fiat Stilo 1.9 MJet

        Коментар


          #5
          Нов струва доста пари, за чистене-възможно е но не е от най-лесните неща. Най-добре го изолирай, защото и да го изчистиш след време пак ще се прецака
          Fiat Bravo JTD '99

          Коментар


            #6
            За моята е 362лв ако не се лъжа. Това е за ел. ЕГР-клапан. Почистване може да направиш в ултразвукова вана или с разглобяване и физическо почистване. Аз лично моя го чистих няколко пъти по какви ли не начини и все не искаше да работи нормално. Накрая му направих нова ос, смених му пружините и прешлайфах двете клапанчета и сега е като нов. Целият ремонт ми излезе 15лв. 10лв на стругара да направи нова ос от автомобилен клапан (изпускателен) и 5лв за пружини (2бр) работата и шлайфането си е от мен.

            Коментар


              #7
              Свързах се с вносител на части за Фиат и ми каза че ЕГР-клапана за вакум стува 40 лв. но имало и друг ЕГР за изгорелите газове на който не знаел цената и приличал на елетромоторче. Не го разбрах много добре по телефона но ако е така кой от двата дава проблем при мен? На първия цената е поносима
              Fiat Stilo 1.9 MJet

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                EGR клапана ти не работи.Или го сваляш и чистиш или го затапваш.Само не знам с кой точно двигател си.
                Кое точно дава проблема с клапана на снимките? Електрическат част, механичната или двете заедно ?
                Прикачени файлове
                Fiat Stilo 1.9 MJet

                Коментар


                  #9
                  Механичната част създава проблеми. Задръства се и остава затворена или отворена.
                  Marea Weekend HLX Jtd 110

                  oO(_)____////____(_)Oo

                  Коментар


                    #10
                    Евро3 мотор ли си ?Май и при теб антифриза се подгрява от ЕГРто.Аз бих го оправил.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Евро3 мотор ли си ?Май и при теб антифриза се подгрява от ЕГРто.Аз бих го оправил.
                      Да Евро3. На този линк има описание за почистване на Мултиджет ЕГР, моя подобен ли е ? http://www.fiatforum.com/grande-punt...egr-valve.html
                      Fiat Stilo 1.9 MJet

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Евро3 мотор ли си ?Май и при теб антифриза се подгрява от ЕГРто.Аз бих го оправил.
                        Май че ЕЖР-а се охлажда от антифриза,за да се зацапва по малко клапана с високотемпературни окиси на маслото.При Евро 3 доста по дълго време е отворен и се загрява много.Но все пак процеса е двупосочен.

                        Коментар


                          #13
                          dron4e написа:
                          emzo написа:
                          Евро3 мотор ли си ?Май и при теб антифриза се подгрява от ЕГРто.Аз бих го оправил.
                          Да Евро3. На този линк има описание за почистване на Мултиджет ЕГР, моя подобен ли е ? http://www.fiatforum.com/grande-punt...egr-valve.html
                          Да.Свали го и почисти.По-добре да се чисти, отколкото да се изолира - според мен!
                          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                          FIAT Punto 99' 1.7 TD

                          Коментар


                            #14
                            EGR излиза като грешка също когато дебитомера не е наред-така че е добре да се проверят и неговите стойности!
                            ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

                            Коментар


                              #15
                              komanreel написа:
                              EGR излиза като грешка също когато дебитомера не е наред-така че е добре да се проверят и неговите стойности!
                              Аз съм го казвал и друг път, че при такъв ЕГР-клапан ако въздуха е повече клапана отваря и обратното. Този клапан винаги регулира колко да е въздуха към двигателя.Относно снимките на колегата до колкото виждам и ел. част ти е блокирала Не знам как е по правилно да го нарека, но оста която излиза от ел. част трябва да е излязла навън и когато я натиснеш да влиза свободно без усилие и като я пуснеш отново да излезе. Трябва и нея да я раздвижиш и след това вече да си почистиш и останалата част от клапана. Втора употреба ти е 100лв а нов трябва да е 359лв или поне за моята е толкова, но като го гледам е същият :D ЕДИТ: сега като разгледах снимките това май не е твоят клапан по скоро си пуснал някакви снимки от нета :D Ако е така, всичко по самият клапан дава проблеми. Ел. част блокира от саждите които влизат в нея. Механичната част също блокира, но с WD40 се раздвижва доста бързо :D Остава проблема с това дали самите клапани ще затварят плътно.

                              Коментар

                              Working...
                              X