На първо време на всички добавки пише да се слагат преди да стане студено, после - не. За бензина незнам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с подгревните свещи и паленето в студа
Collapse
X
-
Airfan написа:Тази постановка я знам, но в момента, в който дам на контакт и започва подгрев на горивото с доста голяма консумация. Евентуално с плафона мога да "подгрявам" акумулатора, но мощността му е малка. Фаровете са му майката, но няма как да ги пусна без контакт. Тези 2 х 3 км ги правя сутрин, като обикновено колата работи на място в паузата - общо време на работа на двигателя е между 20 и 40 мин с престоя.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Reptile написа:Airfan написа:Тази постановка я знам, но в момента, в който дам на контакт и започва подгрев на горивото с доста голяма консумация. Евентуално с плафона мога да "подгрявам" акумулатора, но мощността му е малка. Фаровете са му майката, но няма как да ги пусна без контакт. Тези 2 х 3 км ги правя сутрин, като обикновено колата работи на място в паузата - общо време на работа на двигателя е между 20 и 40 мин с престоя.
Коментар
-
Airfan написа:На първо време на всички добавки пише да се слагат преди да стане студено, после - не. За бензина незнам.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Airfan написа:На първо време на всички добавки пише да се слагат преди да стане студено, после - не. За бензина незнам.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Reptile написа:Е как не си срещал, като за дизела, основният ефект на повечето добавки е "анти-гел"!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Нещо не си ми схванал мисълта явно... Не съм срещал добавка, която да се долива под нула градуса температура на околната среда! Демек на опаковките, които съм чел изрично пише, че добавката се сипва преди температурата на околната среда да падне под нула градуса. Разбра ли ме?Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Reptile написа:Е как има добавка, която е анти-гел, ама не може да се добавя под нулата, а то смисъла е да се добавя, имено когато е под нулата. Ако имаш предвид, че самата добавка не трябва да е охладена за да работи добре - т’ва е друго! Това е българската добавка и не виждам да има ограничение при каква темперетура се сипва, но може и да грешаEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Reptile написа:Е как има добавка, която е анти-гел, ама не може да се добавя под нулата, а то смисъла е да се добавя, имено когато е под нулата. Ако имаш предвид, че самата добавка не трябва да е охладена за да работи добре - т’ва е друго! Това е българската добавка и не виждам да има ограничение при каква темперетура се сипва, но може и да греша
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Абе стига с тези търговски гадости/впрочем добавки/.Хората са го писали 20% бензин в резервоара и си топ.Винаги това съм практикувал от -10 надолу и не съм имал проблеми.И може да си го сипваш когато си поискаш.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
http://www.youtube.com/watch?v=TnfIceX-ViA Това е моето палене след 20ч престой.Той е специално филтираран - обществено опасен е!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар