Защо ли си мисля, че е на почти всяка кола ще духа от там, че дори и масло трябва да пръска.Зависи колко силно "духа" де.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с подгревните свещи и паленето в студа
Collapse
X
-
emzo написа:Защо ли си мисля, че е на почти всяка кола ще духа от там, че дори и масло трябва да пръска.Зависи колко силно "духа" де.
Коментар
-
Ето как подгрявам и паля аз днес при температура -10С според колата е -15С според метеоролозите.Студент старт на JTD105Време за подгрев - 5 сек.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:emzo написа:Защо ли си мисля, че е на почти всяка кола ще духа от там, че дори и масло трябва да пръска.Зависи колко силно "духа" де.Airfan написа:Ето как подгрявам и паля аз днес при температура -10С според колата е -15С според метеоролозите.Студент старт на JTD105Време за подгрев - 5 сек.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
И аз да се включа с едно палене на -19 градуса по термометър до колата Температурата по уред е по-ниска, защото тъкмо беше пекнало слънце и датчика се е нагрял до невероятните -14 :Phttp://www.youtube.com/watch?v=cxI73ylW-NMA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:И аз да се включа с едно палене на -19 градуса по термометър до колата Температурата по уред е по-ниска, защото тъкмо беше пекнало слънце и датчика се е нагрял до невероятните -14 :Phttp://www.youtube.com/watch?v=cxI73ylW-NM
Коментар
-
Airfan написа:BO написа:И аз да се включа с едно палене на -19 градуса по термометър до колата Температурата по уред е по-ниска, защото тъкмо беше пекнало слънце и датчика се е нагрял до невероятните -14 :Phttp://www.youtube.com/watch?v=cxI73ylW-NMA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Airfan написа:Не е палена повече от 48 часа, с активна аларма през това време и попринцип я карам само на къси разстояния - 2 х 3 км дневно, ако нямам нещо допълнително, така че акумулатора не е съвсем добре зареден. То е очевидно де.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Reptile написа:Airfan написа:Не е палена повече от 48 часа, с активна аларма през това време и попринцип я карам само на къси разстояния - 2 х 3 км дневно, ако нямам нещо допълнително, така че акумулатора не е съвсем добре зареден. То е очевидно де.
Коментар
-
Колеги с ЖТД двигатели,направете следния експеримент:Откачете си кабела от релето за подгряващите свещи и сутрин при добрите минусови температури от 15 и надолу се опитайте да запалите.Въртене макс 5-6 сек.с натиснат съединител.Ако не запали пробвайте повторно след интреал от също 5-6 сек.Ако не-трети път и обявете резултатите.Така ще се тества двигателя за най добра компресия и най малки загуби при стартиране.Разбира се акумулаторите трябва да отговарят на предписаните и да са в добро състояние.Интересен ще е резултата.
Коментар
-
Колега Хаджов, вече ме накара да размразя ЖТД - то си. :D Нямам търпение да пробвам. Дано запазя ентусиазъма си след 3-4 часа, когато ще съм си у дома. На голям ветрилник е колата ми, но се подбъзиках...Впрочем трябва ли да имаме шанс да запалим или всичко е в графата "проба".ПС: Притесненията са ми относно нафтата, защото днес нямаше служебна кола в Бургас, която да запали, а сред тях имаме Мазди, Торнео, Фокуси и всички с CR двигатели. Фордовете с ТД двигатели даже не ги и пробвахме. Та тук в Бургас Петролската нафта замръзна...дано тази на ЕКО се различава от нея.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov написа:Колега Хаджов, вече ме накара да размразя ЖТД - то си. :D Нямам търпение да пробвам. Дано запазя ентусиазъма си след 3-4 часа, когато ще съм си у дома. На голям ветрилник е колата ми, но се подбъзиках...Впрочем трябва ли да имаме шанс да запалим или всичко е в графата "проба".ПС: Притесненията са ми относно нафтата, защото днес нямаше служебна кола в Бургас, която да запали, а сред тях имаме Мазди, Торнео, Фокуси и всички с CR двигатели. Фордовете с ТД двигатели даже не ги и пробвахме. Та тук в Бургас Петролската нафта замръзна...дано тази на ЕКО се различава от нея.
Коментар
-
я нека и аз да споделя моя опит от днес.колеги сутринта в сло дебелт беше -24.4градуса.снощи на -20 запали(това към 11 часа) обаче ми се стори, че акумулатора ми се затормози и го свалих.тая сутрин като видях, че е -24.4 градуса и реших въобще да не си правя илюзия, че ще запаля.към 12 4аса беше - 17.5 градуса и реших да я пробвам.всичко беза ЛЕД преди да я запаля полях горивния филтър с вряла вода, напомпих крушата и хоп// доста трудно, но запали.поработи около 5 мин и сама изгасна.и аз бях в шах.тругвам да паля... не ще и не ще.взех 500мл. бензин и го налях в резервоара.имах към 20 л нафта.и сега отивам да заряждам, че и някакава добавка ще и сложа да не замръзва пак.Кажете някоя добавка против замръзване на нафтата? и как мислите дали не и сложих повече бензин отколкото трябваше?Горивата са заредени от лукойл.повече там не зареждам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар