Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с подгревните свещи и паленето в студа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Да споделя мой приятел как е запалил Ситроен 2,2 HDI с неработещо реле за подгревните свещи вчера сутринта във В.Търново.цитат - "Завъртях 5-6 оборота припали и нареди цилиндрите"
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #77
      Tornado написа:
      Да споделя мой приятел как е запалил Ситроен 2,2 HDI с неработещо реле за подгревните свещи вчера сутринта във В.Търново.цитат - "Завъртях 5-6 оборота припали и нареди цилиндрите"
      Може да са били и повече оборотите,но общо взето може да му се вярва.Защо се чудите,старите дизели с директен впръск нямат свещи.Имат един реотан във всмукателния тракт за да подгрява леко входящия въздух при студен старт и толкова.

      Коментар


        #78
        По скоро на тази свещ се подава гориво което навлиза в смукателният колектор в парообразно състояние.

        Коментар


          #79
          chaveto написа:
          По скоро на тази свещ се подава гориво което навлиза в смукателният колектор в парообразно състояние.
          Tова са други изпълнения.Тракторни истории.Нямам това в пред вид.

          Коментар


            #80
            Stefan Hadjov написа:
            chaveto написа:
            По скоро на тази свещ се подава гориво което навлиза в смукателният колектор в парообразно състояние.
            Tова са други изпълнения.Тракторни истории.Нямам това в пред вид.
            А сега тракторни.Да считаме ,че Ивеко Дейли което има впръск на гориво в смукателния колектор ,че и то е трактор.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #81
              Получава се един пламък с дължина около педя при изправна такава система.Пламъка е в смукателния колектор и улеснява старта като променя температурата на засмукания въздух.Стари трикове и нищо ново под слънцето.Важно е да са изправни тези системи.

              Коментар


                #82
                Reptile написа:
                Щом казвате - ще се предпазвам от нея. Мои познати с много скъпи коли ползват Castrol(има я в МЕТРО) от години и правят много километри и казват, че техните тестове са, че т’ва било най-доброто.
                Ключовата фраза е "много скъпи коли" ... :P Тойотата с 4D4 мотор на няма 80к км запали сякаш е лято, а Бравата (с поне 2 изгоряли свещи) - чак на третия опит при положение че е с около 15% бензин. Температура - минус 17* според Бравата и минус 18 според Тойотата ...И двете коли се зареждат нафта от една бензиностанция.А за добавките - вярно че е по-добре да се слагат (ако се слагат де) преди в резервоара да се е появило желето и/или бучки лед ... лични разсъждения.
                Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                Коментар


                  #83
                  Reptile написа:
                  Незнам какви добавки гледаш и тестваш. Анти-гел добавките замръзват при много ниски темперетури и НЯМА проблем да се сипват и студени. Няма химична реакция - има смвесване, но това е друга тема!Дай линк, към поне една анти-гел добавка на реномирана марка, на която да пише, че не може да се сипва под 0 градуса и ще се съглася с теб!Не се сърди - тук е форум за да споделяме опит и знания, може да си прав, но аз такова нещо не съм срещал.
                  Ето за тази добавка става въпрос, помествам линка за да не дублирам снимките: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=103019#103019 Мисля че е на реномирана марка все пак! А иначе няма, за какво да се сърдя.
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #84
                    Здравейте,карам Пунто 95г. 1,7TD от 2 дни се опиттвам да го запаля без резултат.При втория опит (днес) температурите бях сравнително поносими.Тааа... подгравам, въртя и нищо. Стартера върти и несика да запали. Дори в един момент започва да си мирише на изгоряла нафта.Някой може ли да каже на какво може да се дължи това. Свещите са нови. Предния ден си палеше в големия студ без проблем, на следващия ден вече неискаше да пали и така 2ри ден подред. Изтощих акомулатарора, презаредих го и пак неможах.Благодаря

                    Коментар


                      #85
                      vanko_vip написа:
                      Предния ден си палеше в големия студ без проблем, на следващия ден вече неискаше да пали и така 2ри ден подред. Изтощих акомулатарора, презаредих го и пак неможах.Благодаря
                      Щом е палила и при по-студено време, най-вероятно нафтата е желирала и/или някъде имаш замръзнал горивопровод.Може да опиташ да запалиш чрез пръскане със спрей във всмукателния колектор - има писано по-нагоре в темата.Или някой да те дърпа на въже ... Но най добре е ако наблизо има топъл гараж и да я оставиш там за един ден.В тоя студ - слагай 15-20% бензин в резервоара ... и за твоя двигател ако сложиш двутактово масло в нафтата няма да сбъркаш ...
                      Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                      Коментар


                        #86
                        Благодаря, нямам на разположение гараж и смятам да пробвам със спрей, но мисля днес преди да пробвам каквото и да е да си проверя първо подгряващите свещи дали работят, въпреки че ме съмнява всички да изгорят по едно и също време.

                        Коментар


                          #87
                          На Вюрт земи колега ама по лекия,щото има един дето е за танкови двигатели и внимавай да не излопа мотора...

                          Коментар


                            #88
                            Пак да питам,че днес сутринта не можах да запаля .Падна акумулатора попадоха ми ток и запалих,но преди след като запалех реотанчето на свещите мигаше -явно имах една или няколко свещи изгорели.Обаче днес като ми подадоха ток после колкото пъти и да запалих реотанчето не мигна и веднъж повече .Какво става и аз не мога да си обясня,но питах тук в Бургас за свещи Искра във Косер и нямаха.Питах ги,кога ще получат и се избазикаха,като казаха лятото .Може ли да ми кажете друга фирма,която внася Искра или друг по-ефтин вариант.Предварително благодаря.
                            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                            Коментар


                              #89
                              Косер е вносителя на Искра. Нормално е след първото палене повече реотанчето да не мига.

                              Коментар


                                #90
                                chaveto написа:
                                Косер е вносителя на Искра. Нормално е след първото палене повече реотанчето да не мига.
                                Явно не ме разбра правилно колега.От два месеца реотанчето ми мига след палене за около 20-30 сек.Днес като ми подадоха ток и пове4е не я видях да мига,след всяко палене,а изгорели свещи не съм сменял,а дали въобще има такива и аз незнам в тоз студ,но поппитах в Косер и ми казаха,че нямат и не знаят кога изобщо,ще получат.Та за това попитах и за друг вариант възможно най евтиния за свещи за ЖТД105.
                                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                                Коментар

                                Working...
                                X